36 kaartlegging

Gestart door Knoekie, mei 11, 2014, 19:59:52 PM

Knoekie

laatste weekend van juni alweer, jeetje wat gaat de tijd snel 8) 8) 8) tijd voor mn 36 legging voor juli, ben benieuwd wat het allemaal in petto heeft voor me ;D ;D

beer   kruis   muizen   dame   wolken   ruiker   zeisen   boek   huis 
brief   klaver lelie        vogels  vos         maan   hart       tuin     hond
weg   boom  zon         anker   schip      heer     berg      vissen kist
slang roede  toren      sleutel  ooievaar ster    kind        ruiter  ring

dame wolken ruiker zeisen boek huis = nog een beetje onduidelijk waar ik nu precies heen wil maar zal de juiste beslissingen maken.. hierdoor ook groeien en meer tevreden zijn met waar ik ben

Dame vogels anker sleutel... ik zal een nieuw contract krijgen en dit zal me goed doen, ik heb eindelijk een beetje mn draai gevonden

muizen en stres en wereld op mn schouders heb ik duidelijk achter me gelaten

beer slang= krachtige metamorfose ondergaan
huis ring = een relatie met mezelf aangaan

Dat is het voor nu even, laat de legging liggen en zal er straks nog eens met een fris oog naar kijken ;D ;D

Sas-8314

beer     kruis     muizen   dame      wolken    ruiker     zeisen   boek      huis 
brief    klaver     lelie        vogels     vos         maan     hart       tuin       hond
weg    boom     zon         anker     schip        heer      berg      vissen     kist
slang  roede    toren      sleutel  ooievaar     ster       kind        ruiter    ring

schip-vos
handelen vanuit intuïtie, maar ook de reis die de dame met zelfvertrouwen aan kan gaan.
vogels-wolken het uiten / uitspreken van gedachtes
van je hart geen moordkuil maken.

iedere 6de kaart geeft een boodschap van 'boven' weer
lelie  ruiker hond 
toren  heer   ring
Ben benieuwd wat ze bij je oproepen.

toren lelie zijn beide kaarten die verwijzen naar het verleden, ze liggen ook in het recente verleden / heden
Het is ook de ontwikkeling op zielsnivo, hetgeen je leert over je verleden en de wijze waarop je het verleden ziet en mag zien. Inzicht in het verleden zorgt ook dat meer 'voorruit' kunnen zien, vanuit een hoger nivo naar dingen kijken.
de zon voor het heldere bewustzijn, maar ook het helder kunnen zien
en met de muizen en dame de gevoeligheid die daarin is toegenomen.
de sleutel ligt naast de toren en samen brengen ze je naar het schip.

schip maan zeis
hetgeen deze kaarten verbind is tijd en werk
stroming die niet wenselijk is brengt je uit balans
dit mag wat wat meer aandacht krijgen, hier werk je aan en je zult hier sterker in worden.
de ster staat ook voor je innerlijke aandacht en kracht (kind), de loyaliteit die meer bij jezelf gaat liggen.
vissen-hond
Hierdoor zul je meer vanuit vertrouwen naar buiten kunnen treden,
meer jezelf zijn en je meer thuis gaan voelen, hierdoor ook meer aansluiting en diepgang met / bij anderen vinden (laatste blokje)

denk zelf dat dit in de maand juli extra centraal zal staan
Zal een mooi proces zijn, er ligt weinig weerstand, momenteel nog een wolkje,
maar er komt meer helderheid, let wel een beetje op je gezondheid.
Maar maak je niet druk, juist dat niet, verzorg je zelf ipv bezorgd zijn ..

fijne maand  :-*
what defines us is how well we rise after falling

Knoekie

tenk joe Saske
Lelie ruiker hond - ik realiseer dat mijn geluk bij mijn vriendschappen ligt, dat ik hier gelukkig van word zeg maar
toren ring heer -  toch wel een verlangen naar een bepaalde heer wellicht waar ik overheen groei.

verder dacht ik inderdaad ook veel groei en mezelf thuis voelen met mezelf zeg maar, de dame ligt ook in het huis van het huis! en aan het einde van die reeks ligt ook weer het huis in het huis van de ruiker. Hond ligt in het huis van de hond! dus extra trouw en vriendschappen waar de tuin ook weer dichtbij ligt.

Dank zoals altijd voor joe hulp ;D ;D ;D

Sas-8314

graag gedaan

je weet dat er heel veel in de kaartjes staat, alles wat jij (h)erkent
geen of/of maar en-en

lelie ruiker hond
steun en zuiver waarnemen en vertrouwen verbinden deze kaartjes met elkaar
samen met de ruiker ook een herinnering die je niet snel vergeten zal.
de hond is je beste vriend geweest, ook je referentiekader in onvoorwaardelijke liefde en kameraadschap
en nu momenteel nog steeds je steun en toeverlaat.
de hond staat boven de kist, het voelt voor mij alsof de hond over jou waakt en zijn vriendschap aan je bied ook na zijn dood ..
Er is iets met je hond deze maand, zo voelt het voor mij ..

Kun je er iets mee ?

Knoekie

Heeellll mooi dat je dat zegt sas, nu weet ik waarom mn hond weer zo in mn hoofd rondspookt de laatste dagen, Carmen herinnerde mij eraan dat toen ineens het speeldoosje afging dat ook wel eens mn hond geweest zou kunnen zijn! aankomende maand is het 4 jaar geleden dat ik haar in heb laten slapen!!! (6 juni)

Sas-8314

vissen-kist
sfeer uit een doosje :)

weg zijn alleen die dingen die uit ons hart geraken ..
vergeet tijd en beperk je niet tot aardse zintuigen,
neem waar met je gevoel en je zult weten met wie en hoe je verbonden bent.  :-*

Knoekie

Sas-8314

wat er eerder bij me opkwam en wat ik niet heb geschreven is dat ik denk dat je een droom gaat krijgen
wellicht meerdere waardoor je meer gaat vertrouwen op het contact met je grote vriend.
Heb het gevoel dat dit niet al te lang meer gaat duren, maar het kan ook overdag zijn, maar wel iets vanuit een bepaald 'dromerig' gevoel.  :-*

Knoekie

Ik hoop het heel erg, van vannacht kan ik helaas mn dromen niet meer herinneren behalve dan dat ik regelmatig zweterig en klef wakker werd en me weer omdraaide ;D ;D

Sas-8314

een soort van 'natte' droom dus feitelijk  ;)
jammer dat je er dan geen herinnering aan hebt  ;D ;D

Knoekie

nou niet echt, de enige herinnering die ik eraan heb is dat ik eigenlijk een ander t shirt moest aan doen maar me daar te beroerd voor voelde :(

Knoekie

En aangezien ik toch bezig was een 36 maandlegging gedaan voor Augustus om te oefenen, nog steeds erg moeilijk vind ik! Rare is dat de PK echt helemaal aan het begin lig! als eerste kaart!

Vrouw Sleutel Toren Vissen   Boek    Huis   Zon Boom Brief
RIng    Ruiker  Maan  Kind      Beer Slang Kist  Hart  Roede
Zeis     Hond   Heer   Wolken JKaver

yoga

waar zijn andere kaartjes knoekie? ;) ;)

Knoekie

foutjeeeeee ;D ging iets niet goed geloof ik ;D ;D

Vrouw Sleutel     Toren Vissen   Boek    Huis   Zon   Boom   Brief
RIng    Ruiker      Maan  Kind      Beer    Slang Kist    Hart     Roede
Zeis     Hond       Heer   Wolken Klaver  Kruis  Lelie  Vogels Anker
Schip   Ooievaar Tuin    Muizen  Berg     Vos   Ster    Ruiter  Weg

Heb een beetje het idee omdat de PK dus ikzelf helemaal als eerste kaart lig dat ik ik besluiten heb genomen om niet meer achterom te kijken, ik leer en groei en voel me goed met mezelf en ben energiek
Mijn reis om een relatie met mezelf aan te gaan is ten einde geloof ik! (ring zeis schip) Als ik naar zeis hond heer wolken kijk denk ik ook dat er een einde aan een vriendschap of trouw komt ten aanzien van een heer die toch maar onduidelijk is/ was

Verder vind ik het weer erg moeilijk, ring en zeis zijn omgezet in roede en anker dus einde aan een relatie wat omgezet is in aktie/ conflicten maar toch weer een balans?

Als ik de hoek kaartjes neem, vrouw en brief = ik ben in contact met mezelf, schip weg, heb een keuze gemaakt in welke richting ik opga

Later nog maar eens verder kijken ;D ;D

yoga

ik dacht als je PK uiterst links ligt je een totale opwenteling krijgt in je leven knoekie

nazst jouw liggeb je persoonskaartrn, hierin zie ik groei naar boven, maar ook weer behoefte aan liefde

onder je pk
ring zeis schip

je maakt erug je schip mooi, tijd voor iets nieuws

heer wolken  klaver

gevoels gaan beetje op en neer, zijn niet echt duidelijk, beetje geduldig zijn en de kat uit de boom kijken denk ik zo
misschien was het niet allemaal zoals het was
vrouw  brief  schip  weg
duidelijk energiestroom met soms twijfels

maan kind
geloof in je innerlijke kracht en gevoel

beer klaver
wensen kunnen enkel uitkomen als men er naar handelt

ster ruiter
leuke communicaties

liefs yoga