Dagkaartjes Kristalletje

Gestart door Kristalletje, april 30, 2014, 20:22:58 PM

Kristalletje

Haha dank je!
En in die grotere legging:
Tuin & Boek: het geplande uitje is in een besloten kroeg! Doh! Waar ik dan dus - onverwacht - waarschijnlijk nu niet heen ga (Zeis).
Echt onverwachts, want ik had vorige week besloten wel te gaan, maar mijn gevoelens ten aanzien van dat geldstuk zijn te scherp, net als de Zeis, hihi

Kristalletje

Hmzzz
Kind 13 â€" Zweep 11 â€" Kist 8
Pfff … Afnemen van pijn of strijdvaardigheid en rustig aan doen om te herstellen?

Afnemen (Kind) van het continu vergeten dingen af te handelen (Kist) die ik niet leuk (Zweep) vind?

Kan van alles bedenken, maar vooralsnog niets wat echt resoneert voor nu. Alleen het stukje herstellen van (fysieke) chronische pijn (heb gisteren eigenlijk weer te veel gedaan in de tuin). Alleen snap ik dat Kind dan niet zo goed.

Misschien aan het eind v/d dag meer duidelijkheid wat ze me willen zeggen!

Sas-8314

hallo Kristalletje :)

zo te zien heb je jezelf idd aardig aangepakt,
maar was dat door de tuin of tijdens een avondje uit  8)

Kijk je naar iemand uit ?
of iets met een verleiding ?
of een oude gewoonte misschien waar je behoedzaam voor bent ?

ben benieuwd of het je iets zegt Kristalletje ..
what defines us is how well we rise after falling

Kristalletje

Gossie, eigenlijk kan ik beide uitleggen plaatsen!
Inderdaad mezelf ingepakt, maar dan in de tuin, niet met het avondje uit.

En ik kijk uit naar een mogelijke date met een man, en dus naar bericht van zijn kant hierover.
Dus verleiding inderdaad ook, en daarmee ook een stukje behoedzaamheid omdat ik een hele vervelende relatie achter de rug heb. Toch heb ik het idee dat ik dit keer niet zo behoedzaam ben als vorige dates (en dat zijn er niet veel, haha), omdat ik nu niet de verwachting heb van "oh, dit is de man waarmee ik oud ga worden". Je weet, wel, vrouwen zo snel te ver vooruit denken met dat soort dingen, terwijl je elkaar nog niet eens heb ontmoet.
Dus dit keer is mijn verwachting eigenlijk niet meer dan gewoon een hopelijk leuke ontmoeting.

Het grappige dat ik mijn verwachting heb bijgesteld is dat dit door 2 grote lenormandkaart leggingen komt, niet door mijzelf overigens, en met een tijdspanne van ruim anderhalf jaar er tussen. Beide keren kwam er uit dat mijn a.s. juiste partner dit leven een wat saaie man is die ik in eerste instantie ook niet zie staan, maar meer als vriend beschouw.
Deze man waar ik mogelijk (hopelijk) die date mee ga krijgen, is totaal geen saaie man, en merk ik nu dat ik dan meteen ook geen verwachtingen meer heb. Wat net zo prettig is, want van die stomme verwachtingen die je automatisch krijgt, word je soms ook simpel.

Nu denk ik dan eigenlijk "zou die uitslag uit de readingen zijn gekomen omdat ik dat móest horen om anders in daten te gaan staan? Of zou ik nou écht inderdaad een man als partner krijgen die ik in eerste instantie als saai beschouw??"

Anyway, beide uitleggen kan ik plaatsen! Dank je wel :D

Kristalletje

Kristalletje

Kindje 13 - Schip 3 - Man 28

Uitkijken naar een uitje met een man.
Ik ben dus ook bezig een date rond te krijgen met een man en kijk daar erg naar uit.

Sas-8314

nou het verlangen ligt centraal en is wederzijds.
je kijkt uit naar een nieuw sterk begin
en hebt besloten om je niet meer druk te maken,
en gewoon te zien waar het schip strand.

ik wens jou alvast een hele liefdevolle en gezellige date Kristalletje  :-*

Kristalletje

Thx, klopt helemaal!  :-*
Mooi dat dat dan zo duidelijk naar voren komt in de kaartjes, he :)

Sas-8314

is het ook een man die er jonger uitziet of jeugdig/spontaan is in de manier van leven ?
een man die graag aan het roer staat of is dat mogelijk ook het type man dat jij zoekt Kristalletje ?
uiteindelijk dus zoals jij in het leven wilt staan wellicht ?

Kristalletje

Ja, ja en ja. Hahahaha.
Maar is me door 2 verschillende personen met 2 verschillende Lenormandleggingen dus gezegd dat ik zo'n soort man dus niet ga vinden als levenspartner, maar eerder een die ik niet eens opmerk eigenlijk. Saai, soortement grijze muis, maar dan toch een sterk karakter.
I'm not pleased, want dat is ind niet het type man waar ik op val. Mogelijk dan wel wat ik nodig heb. Hoef ook niet per se een super macho man, maar een soortement muurbloempje, bleh...

Sas-8314

lees even waarop je met de laatste ja hebt geantwoord Kristalletje ...
daar ligt je sleutel

Knoekie

Kristalletje

Hmmzzz... snap niet helemaal waar je op doelt, Sas  :-\  Waarschijnlijk omdat het over mijzelf gaat, zit je er te dicht op.

Vandaag:
Kruis 36 - Schip 3 - Man 28

Dus het Kindje heeft even plaatsje gewisseld met het Kruis. Fijn,  (RFL)
Neem aan dat dat wijst op stagnatie in het uitje / date met die man, dat ik geduld moet hebben. Maar eigenlijk ben ik daar vandaag helemaal niet mee bezig, dus dat kan niet echt.

Ik zou eerder dan iets zeggen als: minder energie (Schip) en daadkracht (man -> mannelijke energie = daadkracht). Dat kan ik wel rijmen, want heb wel wat gedaan vandaag, maar ben wel moe. Echt een beetje zo'n hang & relax dag.

En dus weer het Schip, hahaha.

Sas-8314

Citaat van: Sas-8314 op mei 05, 2014, 12:54:04 PM
is het ook een man die er jonger uitziet of jeugdig/spontaan is in de manier van leven ?
jouw 1ste Ja

een man die graag aan het roer staat of is dat mogelijk ook het type man dat jij zoekt Kristalletje ?
jouw 2de Ja

uiteindelijk dus zoals jij in het leven wilt staan wellicht ?
jouw 3de ja

kruis schip man

ziet idd uit als dat je uitje is geannuleerd.
alsof je er nu ook idd even geen zin in hebt om je daar mee bezig te houden.
alsof je ergens ook mogelijk al verwacht had dat er iets tussen zou komen.
wellicht had jij je dus al een beetje voorbereid op een mogelijke teleurstelling.
De heer is mogelijk ook niet helemaal duidelijk tegen jou geweest over wat ie wel of niet wil en/of ervaart.
Je wil positief denken en en er ook naar handelen, maar dat is soms best lastig.
Je wil mogelijk op je hoede zijn en blijven en naar de feiten blijven kijken en je niet laten misleiden omdat jij je bewust bent van wat dat brengt.
Toch is er flink wat positieve energie stroming en een de behoefte en spanning die je naar de of een heer brengen
de heer is mogelijk vrij gesloten en heeft weinig behoefte aan moeilijk doen en jij bent je er bewust van en dingen daarom mogelijk stil, althans je bent voorzichtig hierin.
Je wil graag op je eigen gevoel vertrouwen, maar dit vind je wel lastig.
genoeg zonne kracht aanwezig in je kaartjes
veel is je duidelijk en helder en ook dat de ontwikkeling van deze liefde grotendeels in handen van de heer ligt. Dit vind je (logisch) toch niet zo leuk.

eerlijk zijn naar jezelf komt er bij mij op ...
zorgt er voor dat je beter in je vel komt te zitten
bij de dagkaartjes teller komen de zon-slang welke bovenstaand voor mij in ieder geval bevestigen.

Ben benieuwd of je er herkenning in vind.
In ieder geval goed dat je zon volop blijft schijnen Kristalletje,
maar laat hem je niet verblinden door te eenzijdig naar de feiten te kijken.

:-*

Kristalletje

Herken dat helemaal, haha, alleen is er nog geen heer aan de horizon.
Het uitje met die ene man gaat denk ik inderdaad niet meer door, niets meer van gehoord en zijn profiel op de datingsite is ook ineens zonder foto. Moet zeggen dat dat inderdaad toch een tikje een teleurstelling was. Had gewoon wel zin in weer eens een date en uitje.

Beter in mijn vel komen te zitten klopt ook. Ik ben emotioneel enz. herstelt van mijn scheiding, anderhalf jaar terug, heb me in geen eeuwigheid zo goed gevoeld, straal ook. Alleen mijn lijf huppelt er nog achteraan, zit nog met de na-effecten van 10 jaar overmatige stress in die relatie. Ben daar ook voor onder behandeling bij een alternatieve therapeut om de batterijen weer opgeladen te krijgen.

Dus ja, héél herkenbaar! (Hoe doe je dat toch!)

Sas-8314

vooral mijn/de verbeelding laten spreken Kristalletje
en niet bang zijn dat het niet klopt ...
heb ik mogen leren van Marianne  :-*

en leren van de feedback, waarvoor ook nu weer mijn dank.

fijne avond Kristalletje  :-*