Dagkaartjes Kristalletje

Gestart door Kristalletje, april 30, 2014, 20:22:58 PM

Kristalletje

Nou, het was de rampzaligste date die ik ooit gehad heb  :-X
Het eerste wat ie zei zowat was: "je bent zo lang", ja deuh... had toch gewoon gezegd dat ik 1.78m ben, en "je bent zo anders dan de foto's". Normaal als men dat zegt is het meer in de zin van "je bent veel leuker dan op de foto's!", niet wat hij bedoelde.
Hij kon geen gesprek op gang houden, toen kreeg ik nog een botte opmerking en vond ik het wel welletjes geweest. Daarna ben ik fijn naar huis gegaan. Dus een mega tegenvaller. Hoop toch op zijn minst altijd dat als het niet dé ware is, je gewoon een gezellige middag is. Dat laatste is mijn uitgangspunt eigenlijk en als het meer is, dan is het mooi meegenomen.
Dus denk dat de Toren meer aangeeft dat deze man sociaal niet bepaald vaardig was.  ???

Lief

Je moet maar zo denken, niet alle eikels hangen aan een boom!

Zijn verlies ;) stumperd maar weer gauw op zijn torenkamertje insluiten :D

Groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Sas-8314

heej Kristalletje :)

het kon idd alle kanten op met je kaartjes,
er was in ieder geval veel lucht op te zien en een kist
dat zal de opluchting zijn geweest :)

:-*
what defines us is how well we rise after falling

waterman

Hey kristalletje

Niet iedereen is even tactisch  ;D
Zijn verlies.

Kristalletje

Thx!  :-* :-*

Vandaag had ik Boom  Hond  Schip

Nou zie ik dat als blijf bij jezelf (hond) en heel goed geaard en in het "nu" (boom) als je dingen gaat doen of er op uit gaat (Schip).

Iets aangepast wat ik in eerste instantie vanochtend had. Ik heb vandaag echt zo'n dag waarbij ik weg ging, heerlijk naar mijn favo kristalwinkel! Maar onderweg 4x bijna aanrijding, niet mijn fout, waarvan 2x echt serieus op het nippertje niet. Net mijn teen gestoten, snaredrum daarbij omgemikt (v/e drumstel), gelukkig het vel niet kapot! Tuinslang 4, 5 keer los geschoten uit de sproeier, dus 5 keer een nat pak, tig keer bijna vogels tegen mijn autoruit, stomme beesten nét over gaan vliegen vóór mijn auto. Er zitten hier altijd veel vogels, nooit gehad.

Echt zo'n dag dus van bijna ongelukken en ongelukjes, terwijl ik me op zich toch goed voel eigenlijk. Ik had het idee dat de boodschap was "blijf goed in het "nu"!!" omdat ik nogal aan het dagdromen was iedere keer ...

Kristalletje

Nog ff een PSje, Sas, ja inderdaad opLUCHTing gisteren, dat ik zo sterk ben geworden dat ik gewoon naar huis ben gegaan ipv krampachtig proberen er nog wat van te maken omdat hij nogal een eind was komen rijden.
Dus die lucht was er inderdaad, haha

Sas-8314

ik herken het wel Kristalletje  ;D
aandacht is belangrijk, ik zie er wel de humor van in,
je wordt er bedachtzaam (slang) van ;)

boom-schip
natuurlijke energie, dus ook informatie stroming
hond is loyaal zijn idd
maar waakt ook van nature, hij is trouw en sociaal
zo ben jij van nature.
Laat negatieve ervaringen dus niet je natuurlijke aard verstoren ..

Kristalletje

Mooie toevoeging! Leer hier weer van  :D

Vandaag:
Boom 5 - Maan 32 - Wolken 6

Mezelf naar buiten toe profileren/neerzetten is vandaag wat vertroebeld. Mogelijk ook makkelijk geirriteerd.
En als de kaarten kloppen, is deze uitleg ook fout,  ;D :P

Als ik er die grotere legging van maak, is de MC vandaag Hond. Zou je weer kunnen zeggen dat het over mijn ware aard en zo gaat, bij mijzelf te blijven.
Om die hele legging dan uit te leggen, lukt me niet. Teveel kaarten, haha

Sas-8314

heej waterman

hond is ook dat je een trouwe vriend bent ;)

de kaartjes van de dagteller, de onderste lijnen kun je zien als wat er inhoudelijk gebeurd,
verteld iets meer over de bovenste lijn, dus maw hoe komt iets tot stand.
ik zoek/vind er vaak een verduidelijking in voor de bovenste, maar dat is feitelijk niet nodig.

boom-maan-wolken
wolken zie ik als iets willen, gedachtes
boom als ontwikkeling, maan creativiteit, is ook communicatie
je stem wat meer gebruiken wellicht ?

waterman

Volgens mij haalt sas nu 2 dames door elkaar ;D

Maar goed als ik doortel kom ik uit op de lelie maar kan me vergissen. Ook mooie kaart als zijnde hulp die onderweg is.
Wel weer apart te horen dat je dan meer feeling hebt met een grote legging dan de uitgebreide dagteller.

Lfs waterman

Kristalletje

Waterman, volgens mij kwam er geen Lelie in voor.
En een grote legging doe ik nog niet zo lang (en ook nog niet zo vaak moet ik zeggen) maar dan kickt mijn intuïtie eigenlijk in. Met zo'n punt kaarten van die dagteller, heb ik zoiets van "oké, leuk, en nu? Where do I start, where do I begin?"  ;D
Met een grote legging heb je meer houvast, daar is het verleden, daar heden en toekomst, onder is wat je onder controle hebt, boven PK is wat je nog moet leren/mee bezig bent. Dan heb je dus al een heel stuk richting. Die punt zegt me helemaal niets.
Nog niet eens een clue wat de MC nou eigenlijk zegt  ::)

@ Sas, communicatie, daar zeg je me wat. Ik kan die stomme Wolken nog niet duiden, lol. Ik heb vandaag een topdag, gewoon alleen thuis, geen man gesproken, niet weg geweest. Maar ik kreeg ineens connectie met mijn kristallen, er begonnen er een stel te 'roepen' dat ze  naar buiten wilden, in de zon en werken in de tuin. (ik ben een spiri tuin aan het aanleggen met kracht/spiri plekken).
Dus denk anderhalf uur mee bezig geweest, want er meldden zich meer en meer kristallen die allemaal ook wilden.
Sinds een paar dagen is mijn intuïtie meer geopend. Dus die Maan (intuïtie en communicatie - met de kristallen - zeker weten!) De boom kan ik dan ook nog plaatsen. Ontwikkeling, of geaard zijn. Groei.
Alleen die Wolken kan ik dan niet zo plaatsen.
Heb nog wel wat gedachtes gehad aan die date van eergisteren, die grmble kerel, lol, maar eigenlijk gewoon heerlijk bezig geweest in de tuin, met kristallen, zalige dag gehad (tot noch toe)

Dus wat kunnen die Wolken dan zeggen???? Dat het weer opklaart (omdat ik eindelijk weer meer voel?) Maar ergens klopt dat dan toch niet omdat ie achteraan ligt :/

Sas-8314

heej Kristalletje :)

wat ik in de wolkjes zie ..
wolken denk ik altijd aan stripverhaaltjes, wolkjes met teksten en gedachten, emoties

wolken als iets willen, wensen/dromen (doen/actie)
wanneer wolkjes in de lucht wit zijn dan ervaren we dat over het algemeen niet als vervelend
door in de wolken (gedachtes) te zitten kunnen we zelfs als prettig ervaren
Maar het is toch beter als ook de zon (bewustzijn) er voldoende is.
De zon houdt de wolkjes namelijk wit
te weinig zon maakt de wolkjes grijs en dat stemt somber en uiteindelijk schept het verwarring en frustratie,
iets krijgt onvoldoende (bewuste) aandacht (zon)

we zijn onze eigen weergoden
wolkjes zijn ook als gordijntjes, je kunt ze opzij schuiven

Ben benieuwd of je zelf nog een gevoel er bij hebt Kristalletje of iemand anders  :-*

waterman

Ik zie al waar het verschil inzit. De dagteller geeft als mc de optelling van de laatste 2 kaartjes.
Ik heb ergens een uitleg gelezen dat je daarna alle kaarten nog een keer opteld en dat de uitkomst daarvan de mc is. En kwam dus uit op de lelie.
Geen idee waar ik dat dan weer vandaan haal waarschijnlijk eigen interpretatie ;D

Maar die wolken zie ik meer als je eigen gedachtengang. En dat kan inderdaad positief of negatief zijn. Soms vind ik wolken ook een duiding voor karma omdat je met je eigen gedachtes zaken beinvloedt. Dus positief denken zet om in positief handelen. Is soms lastig weet ik ;D

Sas-8314

wolken als karma duiden kan ook, spreekt me ook aan.

eigen interpretatie is precies dat wat je nodig hebt waterman  :-*
heldere uitleg van de dagkaarten teller trouwens.

Kristalletje

Heb jullie wolkenuitleg fijn even opgeslagen :) Dank je!

Sas, ik denk dat het duidt dat het opklaart, dus dat de gedachten en zo weer zonnig worden.