Dagkaartjes Kristalletje

Gestart door Kristalletje, april 30, 2014, 20:22:58 PM

Sas-8314

beetje in tweestrijd,niet weten hoe te handelen,
zekerheid willen over iets
misschien (ook) werk gerelateerd.

of vakantiegeld wijs willen besteden  :-*
what defines us is how well we rise after falling

waterman

Een beetje voorzichtig je gedachten zijn nog steeds in beweging. Soms vertrouwen soms wantrouwen.
Fijn weekend

Kristalletje

Thanks allebei! Kan allebei heel goed.
Ben erg bezig momenteel met denken wat het nou is wat ik eigenlijk écht wil. Vnl. werk/inkomen gerelateerd. Gewoon dat waar ik nou echt blij van word, en dat ben ik een beetje kwijt. Dat speelt veel door mijn hoofd de laatste tijd, van "wat is het nou wél?"

Kristalletje

Gisteren kwam ik er echt niet uit. Heel de dag zo'n hoofdpijn gehad, heel de dag in een waas geleefd.
Ik had
De Ster - Beer - Lelie
Kan er nog altijd geen koek van bakken, het zal wel, hihi.

Vandaag: Wolken 6 â€" Ooievaar 17 â€" Weg 22
Mijn hoofd klaart weer op en dan kan ik weer dingen gaan doen.

Knoekie

en weer keuzes maken ;D ;D wellicht wat minder onrustig in jezelf?

Kristalletje

Klopt Knoekie, gisteren heerlijk op dreef. Vandaag eigenlijk ook best weer.

26 mei 2014: Ster 16 â€" Zweep 11 â€" Wolken 6
verbind je met je innerlijk en haal de bezem door onheldere en tegenstrijdige gedachtens en gevoelens.
(heb wat energiewerk gedaan en voel me nu veel helderder, dieper in mijn basis, al heb ik nog altijd wel hoofdpijn â€" van nek denk ik.) Zeker ook even een issue om te werken aan tolerantie en geduld (aspect v/d Zweep)

Knoekie

Lol, lijkt wel of de helft van de aanwezigen hier met regelmaat last van hun nek hebben! daar hoor ik ook onder hoor, post whiplash syndroom of zoiets...

Sas-8314

nek en hoofd heeft met ruimte scheppen te maken
oude patronen worden doorbroken. Door transformatie het transformeren van informatie oftwel onze aangenomen waarheden.
Er meer bewust van worden, dus bewustzijns- verruiming, hier is plek voor nodig.
ook roept het weerstand op - schouders
nek als doorgang / toren naar de ziel
communicatie ook met je ziel dus
er wordt letterlijk gesleuteld ;)

Daarnaast kun je natuurlijk ook gewoon klachten hebben als gevolg van fysieke handelingen,
maar uiteindelijk is het toch allemaal verbonden en dus een geheel

:-*

Knoekie

Heb vanavond wel erg veel hoofdpijn  ;D ;D komend vanuit de nek ;D ;D

Sas-8314

@ Knoekie
je hebt vast ook last van die wurgslang uit mijn weeklegging ;)

waterman

Ster-roede-wolken

een beetje onvrede met de situatie? Of eigenlijk meer een beetje onvrede in jezelf waardoor je een beetje vastzit (hoofdpijn)

Kristalletje

@ Waterman, min of meer zoiets ja, hihi. Onvrede is een groot woord, meer onrust denk ik, omdat ik niet goed weet waar ik nu heen wil (met mijn leven) en dat houdt me de laatste tijd meer en meer bezig.

@ Sas Mooi info!!

@ Knoekie, ik heb 2x hoofd- en nekletsel opgelopen, 1x met een whiplash/autoongeluk (medio 2000), 1x met een ongeluk in huis (2012). De whiplash was ik aardig mee gedraaid, dat 2e ongeval heeft me aardig genekt, haha. Heb nu artrose aan mijn nekwervels, dus da's een blijvertje.
Nek/schouders zijn dus zeer gevoelig en nu in deze tijd speelt er heel veel van wat Sas omschrijft wat bij nek/schouders hoort, dus geen wonder eigenlijk dat ik last heb ...
Tis ook echt weird, want ik heb echt zelden hoofdpijn en nu al dik een week bijna achter elkaar. Om simpel van te worden.

Sas-8314

weerstand komt er bij me op Kristalletje,
wellicht mag je het wat meer loslaten ..
juist niet proberen om vorm te geven aan dingen.
Je zit in een transformatie proces dat betekent dat er eerst ruimte moet komen.
loslaten van gedachten patronen / vormen en  opnieuw verbinden.
Kost tijd en de snelste manier bereik je door extra lief te zijn voor jezelf, het is al zwaar genoeg ;)

:-*

Kristalletje

Had je weer een hele goeie, Sas! Klopte zeker ook!

Vandaag heb ik een date, dus ik ga even niet proberen de kaartjes uit te leggen, hihi. Kan er ineens honderdenéén kanten mee op, haha. Zit even teveel in de spanning rondom de date om te kunnen voelen. Als iemand een uitleg wil geven, heel lief!

Hond 18 - Toren 19 - Man 28

Sas-8314

heej Kristalletje

hond toren heer

ontwikkeling van een sterke vriendschap
de heer weet wat ie wil
jij wacht het nu nog even af
wil eerst eens zien hoe aaibaar de heer is ;)

veel plezier op je date Kristalletje
wordt vast gezellig  :P