Dagkaartjes Kristalletje

Gestart door Kristalletje, april 30, 2014, 20:22:58 PM

noekey

Hi Kristalletje!

Ik ben even zo brutaal geweest om je kaartjes van vandaag door het programmaatje te halen :)

ruiker    zon    schip  =  slang
   huis  vissen  zeisen
      klaver   kistje
          zeisen

MC = zeisen

Een wijs iemand zei me dat een slang ook laat zien dat alles een begin en een eind heeft. Je maakt een innderlijke groei door (spirituele reis, of hoe je het ook noemen wilt) en verwacht binnenkort wat ankertjes te gaan zien in je leggingen ;)
Je bent op de goede weg en mijn gevoel zegt me dat je binnenkort het anker uitgooit om even in dat gevoel te blijven en te onderzoeken, voordat je verder gaat met je reis.
Valt me op dat er veel zeisen zijn, je bent een hoop aan het weg maaien (uit je verleden wellicht?)
Ga vooral daarmee door en stop alles wat je weg maait maar in het kistje, dit zal je rust, vrolijkheid, geluk gaan geven

Hoop dat je er wat mee kan :)

Groetjes!

waterman

Ruiker zon schip

Je van binnen gewoon heel goed voelen en dat gevoel voortzetten.
Lekker genieten dan dus ;)

noekey

Volledig met je eens Waterman! :)

Kristalletje

Dank jullie wel :) En inderdaad nogal wat Zeisen, haha.
Ben ook inderdaad aan het loslaten, wegmaaien, dus dat klopt ook.
Ook het onverwachte aspect v/d Zeis, want ik werd net voor de lunch ineens niet lekker. In de middag klaarde het weer wat op, maar ik was wel nog even flink moe. Geen idee waarom, hoe of wat. Kwam ineens echt uit het niets.
Ben wel lekker wat gaan doen, heel de middag en na het eten zitten schilderen aan een doek voor mijn dochter en haar man. Ook bijzonder, want meestal schilder ik niet in zulke hele lange sessies (totaal bijna 7 uur geloof ik!) Dus ook dat was onverwachts, het stroomde gewoon lekker.

Dank jullie wel!!
:-*

Kristalletje

Even lekker laat, kreeg er geen uitleg uit.

Schip 3 - Hond 18 - Man  28
Behoefte aan een trouwe partner, een maatje waar je even lekker tegen aan kunt kruipen.

waterman

*herkent het probleem en geeft knuffel*.   ;D
Met een schouder waar je tegenaan kunt kruipen kan ik helaas niet helpen.
Lfs

Kristalletje

Dank je Waterman. Ja, heb dat lang niet gehad, ben nu 18 maanden alleen meen ik. Maar sinds kort kan ik dat zo eens hebben. Moet wel zeggen dat ik gisteren moe was, niet helemaal lekker, en dan heb je dat toch eerder dan wanneer je gewoon lekker draait, he.
Maar ik merk in het algemeen wel dat ik een partner begin te missen. Het fijn zou vinden. Niet als vulling van een gat, maar als verrijking, elkaar aanvullen en zo.

vandaag kaartjes waar ik weer even geen koek van kan bakken zo 1 2 3

Schip 3 - Kist 8 - Muizen 23 = Vissen
Roede - Zon - Berg
  - Wolken -- Ster
             Weg

MC = Zon

Wat ik er uit haal, in grove lijnen, is dat mijn energie even wat stagneert, wel weer schot er in zit, maar dat ik wel nog rustig aan moet blijven doen. Dus kiezen waar ik mijn energie aan besteed.
Vissen is volgens mijn boekje ook "Make a little go a long way", dus ook hier weer de boodschap het beetje energie te verdelen, dingen te kiezen (Weg) die ik leuk vind (zon) en niet alles/teveel te willen doen (Ster).

Ook met een ander onderwerp dan energie is dat passend: heb vandaag bericht binnen dat het geld waar ik op zat te wachten, toegekend is. Ik wist wel dat het zou komen, maar heb er toch vrij lang op moeten wachten. Dat geld vult een gat, dus ook weer "make a little go a long way", zuinig zijn, hihi.

Lief

hoi Kristalletje,

Schip 3 - Kist 8 - Muizen 23 = Vissen
Roede - Zon - Berg
  - Wolken -- Ster
             Weg

MC = Zon

Schip-kist kan geld uit erfenis zijn. Of iets wat voor jou bestemd is. Muizen verteld dat het best om een aardig bedrag kan gaan. Vissen staat voor financiën. Dit gaat wrs over hetgene wat toegekend is en onderweg is.

Je energie flippert heen en weer. Roede-zon. Waardoor het soms voelt of je een berg voortsleept. Alles gaat vertraagd voor je gevoel.

Je gaat keuzes maken die vernieuwingen brengen. Kan zowel op werkvlak als privé.

Zonnetje overkoepeld alles. Mag alles best positief bekijken. Ook flipperende energie. Lichaam geeft dat niet voor niks aan.

Wat partner betreft moet je elkaar nooit aanvullen. Jij bent 1 partner is 1 en wanneer 1+1=2 wordt is het goed. Zorgen dat je nooit de helft van iets wordt.

liefs, Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...

waterman

Het gevoel van iemand missen herken ik zeker nu ruim 8 maanden alleenen ik mis het ook.
Maar de woorden van lief over niet elkaar aanvullen maar meer 1+1=2 is zeker ook iets dat mijn gevoel zegt. Fijn als je dezelfde interesses deelt. Wordt je de helft van iets dan is het heel lastig om weer terug je eigen persoon te worden als het ergens misgaat.

@lief mooie heldere duiding

Kristalletje

Dank je Lief, daar kan ik wel wat mee :)

Wat betreft partner bedoelde ik dat ook. Dan vul je elkaar aan, niet elkaar op. Dus niet als in een partner zoeken/vinden/willen vanuit een gemis wat je zelf niet op kunt vullen. Het moet een verrijking zijn, dus een aanvulling. Je kunt wel één worden in een relatie, waar het om gaat is dat je jezelf niet verliest.
Eenzaam ben ik ook niet, heel die 21 maanden niet geweest eigenlijk. Maar merk dat ik toch wel behoefte krijg aan een maatje, liefde delen, knuffel, samen dingen doen enz.
Op zich ook een goede ontwikkeling, want soms stuiter ik ook bij de gedachte aan een relatie. Ik heb het zo druk met mijn eigen dingen en geniet zo van mijn vrijheid. Geen zin om weer verplichte nummers te krijgen. Die weerstand komt door mijn vorige relatie nog een beetje. Daar ben ik héél veel vrijheid in kwijt geraakt en ben net van zins die weer in te leveren. En een relatie is toch ook compromissen sluiten. Nou ja, zo zie ik dat nu. Maar als je van elkaar houdt, is dat toch weer anders.

Maar goed, er is geen man in beeld. Grappig genoeg zou die eind lente komen volgens een paar mensen (kaartlegging en intuitie). Blijkbaar moet ik toch eerst nog iets doen/inzien/afwerken of weet ik veel.
Wel maf, want pas nog een legging gedaan (niet op liefde, algemeen) en lag de partner kaart naast de Vrouw. Dus ver weg kan ie dan toch niet meer zijn. Misschien moet ik buiten gaan zitten op de stoep met een stoel? hahaha

Kristalletje

Gisteren niet gepost, was erg druk. Maar omdat het een leuke en heldere was, wil ik hem toch posten:

Man 28 â€" Schip 3 â€" Huis 4
Gebeld door mijn zoon (Huis = familie) of ik hem kon helpen met zijn auto problemen.

Vandaag:
Vogels 12 - Vos 14 - Tuin 20
Mijn eigen instinct volgen in contact met andere mensen.
(Weird, lijkt eerder te slaan op het verjaardagsfeestje waar ik gisteren heen was, maar dit zijn de kaartjes voor vandaag.)
Vanaaf maar eens kijken wat er van klopt :)

waterman

Hey kristalletje.

Miischien dat je praten gaat omzetten in handelen (vogels-vos) en dat iets te maken heeft met iemand uit je omgeving.

Kristalletje

Dank je wel weer, Waterman :)

Vandaag
Beer 15 - Hond 18 - Ooievaar 17

Verbetering in mijn kracht, ik zit lekker in mijn vel. Ook uit mijn wijsheid aan het putten (Beer) en hier mensen weer (Ooievaar) mee aan het helpen (Hond). Online weer beetje 'counseling' aan het doen. Intuïtie (Hond = instinct) weer wat beter vandaag (Hond & Ooievaar)

Kristalletje

Zo, I'm back, haha. Vorige week nieuwe werkervaringsplek begonnen, pfffff... heftig, hoor. En mijn pc ging vorige week zondag ook nog eens kapot, dus ik heb een heftige week achter de rug. Veel stress gehad.
Als ik een weeklegging had gedaan, waren denk ik alle negatieve kaartjes gevallen, haha.

Vandaag:
Maan 32 - Kist 8 - Zeis 10

Hmmm... geen succesvolle dag, stress.

Zal vanmiddag wat worden op werkstage dan, want ik voel me nu eigenlijk aardig oke.
Kan niet het programmaatje doen, krijg dat op mijn ouwe lappie niet aan de gang.

noekey

Het eerste wat er bij mij op komt:

Onzekerheden worden weggemaaid en in het kistje gestopt :)

En als ik ze dan door het programmaatje haal:

maantje    kistje    zeisen  =  vosje
    huis   hond   hart
      weg   wolken
         heer

MC = weg

ja dan blijf ik nog steeds bij onzekerheden die weg gaan. Vertrouwen groeit, een fijne vriend/collega waar een band mee wordt opgebouwd
Wel wat keuzes die er gemaakt gaan worden, waar je wat lichte hinder van ondervindt
Keuze rondom een heer wellicht?