Dagkaartjes Kristalletje

Gestart door Kristalletje, april 30, 2014, 20:22:58 PM

Sas-8314

iemand maakt jou een complimentje en daar groei jij van :)
of er komt eindelijk eens een heer dat welverdiende bloemetje brengen 
of je verrast jezelf gewoon eens :-*

fijn weekend alvast Kristalletje
what defines us is how well we rise after falling

heleen

standvastig worden. De bloemen veranderen in boom, Ik houd van bloemen, maar een boom heeft meerdere functie's. Maar vooral ook diepere wortels. Dus een veranderingsproces, dit gestuurd uit krachtige (mannelijke)
energie.

liefs
Heleen

Kristalletje

Wauw, Heleen, dat is een hele mooie!

Kristalletje

Gisteren een die me verwarde, dus had hem niet gepost:

21 juni 2014: Trap 22 â€" Boom 5 â€" Tuin 20
Te maken met de gemeenschappelijke (Tuin = openbaar, publiek), internationale meditatie vanavond? De Kabalah op de boom springt er deze keer ook erg uit. Alleen de Weg kan ik dan niet zo plaatsen. Misschien heel hoog reiken (bij mij is het een Trap, geen weg), maar waarom een splitsing? Omdat je met meerderen 'omhoog' gaat, ieder op zijn eigen manier??

Deze past ook, toont weer de meervoudige uitleg v/d kaartjes: Keuze maken mbt tot wat ik doe in de tuin: ik heb op héél veel planten vlekjes ontdekt, schimmelziekte (Boom = ziekte).

VANDAAG:
Bloemen 9 - Boom 5 - Boek 26
Mezelf heel de dag goed voelen. Boek kan ik even niet plaatsen :/

Maf dat het soms zo binnen stroomt en soms gewoon helemaal niet.

Sas-8314

soms weten we ook even genoeg
en wordt theorie - praktijk ;)

:-*

Kristalletje

waterman

Of gewoon ook een oplossing vinden om verder te kunnen gaan.

Kristalletje

Ruiter 1 - Vogels 12 - Boom 5  = Hond
Kindje   Ooievaar     Muizen
----- Lelie   ----- Huis
------------ Vissen

MC = Kindje

Contact gehad met een kennis en een mooie deal gesloten over iets wat ik van haar had gekocht, waarna ik helemaal blij ben en creatief aan de slag ga. (Kan de Boom voor creatief staan??)
Het is écht een topdeal, helemaal blij! Er was iets mis gegaan met de bestelling (Boom? of Muizen?) maar nu komt het goed; we ruilen wat ze verkeerd heeft opgestuurd tegen een schilderij wat ik voor haar ga maken, dus ik hoef niets extra's te betalen en krijg alsnog wat ik had willen ontvangen. Ik krijg nu veel meer dan de bedoeling was! (Vissen)

Vertel dat er bij, omdat iemand dat misschien uit de kaartjes kan halen ook. Als ik de hele riedel bekijk, haal ik het er zelf geloof ik wel uit.

heleen

het kind staat sowieso voor creativiteit. De boom staat voor mij meer voor standvastig zijn, en heeft invloed op de communicatie. Ik denk dat het een krachtige communicatie is geweest, waar jullie beide goed uit zijn gekomen. mijn inziens waren de muizen de kwaaddoeners. zij zijn gekoppeld aan de ooievaar zodat alles anders verliep als gepland. fijn dat je een top deal af hebt kunnen sluiten.

liefs
Heleen.

Kristalletje

Goeie van de Muizen, dank je wel! Ik vond ze al lastig te plaatsen, haha.
En het was zeker een hele goede communicatie. Zij vond het prima dat ik er nu 3 krijg, 1 betaal + een schilderij voor haar maak. Echt een ongelofelijke deal, puur omdat zij zo uit haar Hart handelt, ben zeer dankbaar :)

Die Muizen ga ik onthouden, even in mijn journal deze uitleg erbij schrijven, thx!

Kristalletje

Ruiter 1 - Huis 4 - Hond 18
Ik krijg familie op visite (mijn vader en zijn vrouw komen vanmiddag)

Wat ik vreemd vind als ik de rest erbij pak met het programmaatje, een aantal dubbele kaarten?

Ruiter --- Huis --- Hond = Muizen
Boom ---  Weg -- Boom
------ Brief ----- Brief
------------ Hond
MC = Wolken

Dan denk ik toch ook dat er nieuws komt wat een flink impact heeft, mijn grondvesten (Boom) doet schudden?
Misschien de Muizen wederom betekenen dat dingen anders gaan dan de bedoeling was en dat het uiteindelijk toch ook kopzorgen geeft (Wolken).
Toch is het niet puur negatief of slecht. De Hond en Boom zorgen toch voor een stabiliserende factor, vertrouwen ook.

Sas-8314

Citaat van: Kristalletje op juni 24, 2014, 12:31:13 PM

Ruiter --- Huis --- Hond = Muizen
Boom ---  Weg -- Boom
------ Brief ----- Brief
------------ Hond
MC = Wolken

Dan denk ik toch ook dat er nieuws komt wat een flink impact heeft, mijn grondvesten (Boom) doet schudden?

dat klinkt wel erg drastisch Kristalletje ..
vooralsnog zie ik slechts muisjes
dat duurt wel even voordat die de boom uit balans brengen ..
dus voelt meer alsof jij jezelf een boodschap geeft om irritaties niet uit de hand te laten lopen,
de muizen dus ook niet groter maken dan ze zijn.

ik zie een brief, een ruiter ..
wolken .. maar wordt er ook gesproken en hoe ver/diep gaan die gesprekken ?
wolken zonder wensen of doelen brengen vast regen en onweer
jouw voorgevoel ..

vertrouwen is geen keuze
het is een weg die je neemt of niet ..
en welke weg je ook kiest, het heeft altijd gevolgen,
maar groeien zul je altijd.

hond is ook loyaliteit ..

kun je er iets mee Kristalletje ?

Kristalletje

Hmmm ... wat je zei over die Muizen en dat de Boom niet zomaar om zou vallen, klopte dus als een bus!
Ik kreeg bericht (2x Brief) dat ik afgewezen ben voor die vacature van woensdag. Maar op één of andere manier raakte me dat niet zo. Ik vond het balen, maar was er niet van van mijn stuk eigenlijk.

Verder verwachtte ik een pakketje, waar ik met zo'n smart op zat te wachten, dat ik er gek van werd (Muizen?) en toen de post om 16.00 nog niet was geweest, had ik zoiets van "Balen! Dat wordt dus morgen, boohooo!!!" (Weer Muizen?)
Toen kwam het echter onverwachts om 16.30! 3 uur later dan normaal, haha.

Voor vandaag 25 juni:

Bloemen 9 - Zon 31 - Schip 3
Ik heb weer rust van binnen, goed gevoel, en een gevoel van vrijheid (Schip)

Galileo

Geluk dat je ervaart als een geschenk, het ervaren van positiviteit en optimisme bij jezelf in de koers die je uitgaat?

Sas-8314

heej Kristalletje :)

ik denk dat de/jouw bloemetje(s) wel wat stroming kunnen gebruiken  ;D ;D