Dagkaartjes Kristalletje

Gestart door Kristalletje, april 30, 2014, 20:22:58 PM

waterman

Mooie info over het verschil tussen vissen en maan. Kan me er grotendeel wel in vinden. Zal het onthouden. Bedankt voir je duiding bij mij heb in mijn topic wat feedback erover gegeven. Maar hij was grotendeels geheel raak.

Ha ik las in dit geval in je kaartjes de zeis ook als een soort van delen. Je wil eropuit samen met anderen ervaringen delen en beweging brengen in dst stukje van je leven. Beetje beu het alleen zijn.

Kristalletje

Zag het net, Waterman, dank je wel!

En fijne de info hier weer, Zeis en delen. Neem ik ook weer mee :)

Kristalletje

#107
Bloemen 9 - Vosje 14 - Slang 7

Pffff... Ik ga dan toch voor het stukje populair en in trek zijn (zowel Bloemen als Slang)
De vos vind ik een dag uitleg mbt liefdes gebied dat je je geen rad voor ogen laat draaien door uiterlijk, mooie praatjes en dat je dat vooral vandaag erg helder hebt.

Gezien ik momenteel erg bezig ben met daten, ga ik voor dit aspect v/d kaartjes.
Dus:
In trek zijn, maar niet zomaar voor de eerste de beste vallen, en ook niet voor mooie praatjes.
Heb ook een uitnodiging (bloemen) om een keer een hapje te gaan eten of wat te drinken. maar heb daar vooralsnog even geen zin in, wat de Vos en Slang dan toch ook onderstrepen.

Ik moet een date gaan cancelen, mogelijk gaat dat dan niet lekker lopen, gezien de Slang. Maar dat moet ik dus nog ff afwachten.

Zeker als ik de volledige legging pak, zie ik dat alles terug:

Bloemen ---  Vos --- Slang --- = Lelie
--- Muis --- Berg --- Ruiter
--------- Kist --- Weg
-------------- Lelie

MC = Berg

Lelie= de uitnodiging is ook van een wat oudere man.
En dat ik duidelijk even geen zin heb in een ontmoeting zie ik in de tweede lijn ook terug :D

Sas-8314

knap, kristalhelder en wederom zeer leerzaam,
bewondering  ..
en groot gelijk ;)

:-*
what defines us is how well we rise after falling

Kristalletje

Thanks!
Ben even wat minder intuitief vandaag geloof ik, dus was ook blij dat ik er aan uit kwam, hihi.
Date is gecanceled, hij had hem net voor mij gecanceled, met wat volgens mij een regelrecht smoesje was (Slang?). Maakt mij echter niet uit, omdat ik zelf ook wilde afzeggen. En ik ga lekker genieten van de mooie dag.

:-*

Sas-8314

wederom groot gelijk Kristalletje :)
slang staat ook voor sterke zelfbewuste dame,
lekker zo door blijven glijden zeg ik dan ;)

:-*
what defines us is how well we rise after falling

Kristalletje

Beer 15 - Lelie 30 - Berg 21

Een beetje in mezelf gekeerd zijn, rustig, tijd voor mezelf nodig hebben (Beer is ook vertroetelen, knuffelen. Vandaag mezelf dus knuffelen, haha).
Nou ja, dat haal ik er uit, zo voel ik me ook.

En vanavond ga ik uit, geweldige timing, haha. Nu ook even geen zin in, al ga ik wel. Is maar eens per maand dat we elkaar allemaal zien, dus dat wil ik niet missen.

Kristalletje

2 dagen radiostilte, wel kaartjes getrokken, niet gepost. Had 2x de Kist en zo voelde ik me dus duidelijk ook, lol. Beetje in mezelf, bezinning.

Vos 14 â€" Schip 3 â€" Zweep 11
Even denk ik "Geen idee!". Maar terwijl ik hem in mijn journal type, krijg ik dit ineens door:

Schoon schip maken (Roede & Schip)

En dan de Vos: met op de achtergrond blijven

Schoon schip maken met op de achtergrond blijven. Hmm. Beetje rare boodschap, maar kan hem wel plaatsen.

Sas-8314

heej Kristalletje

iets dat meer naar de achtergrond is gegaan, maar mogelijk wel nog afgehandeld moet worden.
Iets op je werk misschien ?

:-*
what defines us is how well we rise after falling

Kristalletje

Yep. Dat is hem. Morgen mijn laatste werkstage, terwijl ik gevoelsmatig vorige week al de laatste dag heb gehad. Moet eigenlijk nog even kijken of ik nog wat dingen af moet werken vandaag. En heb daar eerlijk gezegd ook even geen zin in  ;D
Voor mijn gevoel ben ik daar al weg.

Sas-8314

en dan helpt zo'n zonnige dag ook niet echt he ;)
ik sleep me er momenteel ook doorheen, zucht ...
nu even een break, even het zonnetje waarderen ;)

succes  :-*
what defines us is how well we rise after falling

waterman

Weet nietvwaar julie zon hebben gezien hoor dames.
Heldere duiding weer en gelijk toepasbaar.

Sas-8314

volop zon gehad hiero waterman en dan nog niet eens gesproken over mijn eigen zonnetje :)
what defines us is how well we rise after falling

Kristalletje

Hier ook wisselvallig weer. Toen ik het las van Sas over de zon, was het hier bewolkt, haha.
Flink regen gehad, maar later gelukkig ook nog effe wat zon en droog.

De kaartjes zeker duidelijk! ben nu alweer benieuwd wat er morgen gaat komen!

Trusten allemaal
:-*

Kristalletje

Het blijft spannend, lol

Kist 8 - Hond 18 - Schip 3

Denk toch te maken met het afsluiten van mijn werkstage (Kist) wat me een goed gevoel geeft (Hond -> weer lekker in mijn vel) en een gevoel van vrijheid (Schip)

Even de hele riedel gedaan met het programmaatje:

Kist---- Hond --- Schip = Vrouw
Boek --- Berg --- Maan
--Zweep --Ooievaar
-------- Man
MC= Kindje

2e regel: niet meer verder komen met mijn stage, komt geen werk, noch succes uit voort
3e regel: Ook hierin zie ik dat er geen overeenkomst is om verder te komen. Mogelijk ook dat ik in dubio sta, onzeker ben (Roede) over hoe nu verder (Ooievaar), dit ook in combi met Man => daadkracht, doen.

MC: me weer speels en vrij voelen.