Dagkaartjes van Knoekie

Gestart door Knoekie, april 26, 2014, 10:07:35 AM

Sas-8314

.

what defines us is how well we rise after falling

Sas-8314

.

waterman

Aan de uitgebreide duiding van sas kan ik niets meer toevoegen?  Uitgebreid als altijd ;)

Fijne dag

Knoekie

Hoi Sas, het is niet zo dat ik om een duiding van je verlegen zat hoor! ik merkte gewoon op tegen Yoga dat jij zelfs negatieve kaarten positief kan draaien! of in ieder geval dit zo te zien! IK schrok in het verleden nogal van negatieve kaarten zoals je weet!'

Maar alsnog dank voor duiding! en de MC ben ik niet bewust vergeten ook al denk jij van wel.... soms vergeet je gewoon wel eens wat

Sas-8314

.

Knoekie

Ik heb zelf nog eens naar mn kaartjes gekeken met een fris oog!

Vogels kan ook staan voor internet en geroddel! tesamen met boek denk ik dat ik via internet veel geleerd heb! ook via dit forum.. huis kist en boek in combinatie met vogels, ik heb veel geleerd, een goede basis gezet voor het leren van de kaartjes dit heeft me gelukkig gemaakt voor een tijdje maar ben het nu een beetje zat! Heer erbij standvastig en met kruis een kruis door iets zetten! wolken onduidelijkheid.. maar word steeds helderder

Zeis boek kruis tesamen met vogels.. Ik kap het leren via internet af en zet er een kruis door.

Ik wens jullie allen een hele fijne tijd verder op dit forum maar ik ga toch eens wat andere fora zoeken waar ik weer wat meer kan leren! wellicht zien jullie me af en toe nog verschijnen.... maar voor nu ben ik het even zat

Fijne dag allemaal

Sas-8314

.

Sas-8314

.