Dagkaartjes van Knoekie

Gestart door Knoekie, april 26, 2014, 10:07:35 AM

Knoekie

Hoi hoi, thnx voor de duiding Noekey en Waterman.. Was vandaag zonnig maar betrok toch wel een beetje! Wel een leuk tripje gemaakt met Carrie, errug gezellie... wellicht loop ik wat met mn hoofd in de wolken idd..... toch maar even kaartjes getrokken voor morgen,

Ooievaar Schip Zeis = Lelie
  Tuin Kind Huis
    Sleutel Ooievaar
         Vos
MC Ooievaar

Veul ooievaren!!
reisje wat anders gaat lopen dan verwacht, of plotselinge verandering lijkt me zo, wellicht door inzicht. Sociaal dagje aan de tuin te zien, dit sociale zal ook een verandering in mezelf teweeg brengen.. zal een nodige verandering zijn? wellicht zal het met mn werk te maken hebben, of een verandering waar ik zelf in eerste instantie niet zoveel vertrouwen in heb ;D ;D fijne avond allemaal ;D ;D

Sas-8314

.
what defines us is how well we rise after falling

dameblanche

de ooievaar is van oudsher een geluksbrenger.

ooievaar, een blonde gevoelige dame, bekers koningin, iemand die veranderlijk is, iemand die vooral aardig en behulpzaam is, maar ook iemand, die niet altijd haar verantwoordelijkheden nemen kan.

het schip, de centrale kaart, zwaarden 10...

de zeis, de page van pentakels....pages zijn een voorbode van veranderingen, veranderingen die je wilt aangaan, maar is je basis goed om die veranderingen in goede banen te kunnen leiden?
ik 'tref' hier iemand die hoogtes en [diepe] dalen kent....

waterman

Veranderingen en beweging je legging staat er vol mee. Je innerlijk staat centraal.
Blijf bij jezelf.

Knoekie

Dank jullie allen voor jullie duiding ;D ;D ;D stel ik zeer op prijs ;D ;D idd erg veel beweging, welke kaarten behalve ooievaar en ruiter staan eigenlijk nog meer voor beweging? vissen??? en welke kaarten behalve zeis en roede zijn aktie kaarten???

Vandaag weer een leuk dagje gehad, net weer wat vrienden over de vloer, al met al leuk ;D ;D ;D nu even kaartjes voor morgen want ik ben redelijk bekaf ;D ;D

Zeis Brief Dame = Lelie
Ruiter Tuin Muis
   Berg Slang
      Heer

MC Ster

Nou aktief dagje, hoop niet dat de werkster afzegt ;D ;D ;D in ieder geval einde aan bericht ofzo? wat stress in mn sociale leven? obstakels doen me anders tegen een heer aankijken? (metamorfose?)
MC wens??

Ga er maar es over brainstormen!!

Fijne avond allemaal ;D ;D

yoga

Zeis Brief Dame = Lelie
Ruiter Tuin Muis
   Berg Slang
      Heer

MC Ster

misschien neem je morgen ergens je besluit van jongedame
er ontbreekt wel nog wat van alles, je gedachten moeten eerst nog over die berg heen
groei door eigen inspanning voel ik hierbij
zodat je nieuwe keuzes kan maken
dan pas zullen alle sterretjes schijnen

Sas-8314

.

Knoekie

Eeennn de werkster heeft vandaag afgezegd, zoals ik in eerste instantie al vermoede ;D ;D ;D ben benieuwd wat er van de rest van mn kaartjes uitkomt ;D ;D ;D

Knoekie

Thnx sas, blij dat je weer terug bent in ons midden :-* :-* ik zie maan eigenlijk veel meer als een emotie kaart.. net als vissen... ik dacht dat ruiter ook beweging was een ooievaar?

waterman

Hey knoekie

De bewegings annex strijdkaarten zijn kaarten die meestal een negatieve duiding hebben. De ruiter brengt positief bericht en de masn heeft vaak ook met emoties te maken die je verwerkt.
Of in ieder geval zo heb ik het geleerd.

dameblanche

aan waterman;
het gaat er niet om wat je geleerd hebt, over de kaarten, de afbeelding op de kaarten triggeren je onderbewustzijn en vanuit je onderbewustzijn kun je de kaarten duiden.
het heeft dus niks met boeken te maken...

aan knoekie;
de brief ligt hier centraal, de brief is een positieve kaart.
meestal begint men met de pk kaart, die trekt men er als eerste eruit, men legt de zeis links, de brief rechts en de derde kaart bovenop de pk kaart.

hier trekt een dame zich terug...

Sas-8314

.

Knoekie

ben wel helumaal voor nix vroeg opgestaan en mn bed al afgehaald terwijl ik nog schijtmoe ben :-[

Knoekie

Ik heb de combinatie tuin brief en dan roede of zeis en man of vrouw erbij nu al 2x gehad als er een afspraak niet doorging, of half niet doorging! ik denk dat nu ook sterk dat de combinatie brief tuin voor afspraak staat ;D ;D

Knoekie

en maar vast kaartjes voor morgen gedaan, kon niet meer wachten ;D ;D ;D

Huis Kist Boek = Klaver
Vogels Vissen Heer
    Zeis Boek
       Kruis

Ben lekker in mn huisje bezig denk ik zo en plots word er een geheim onthuld wat me nogal pijn doet? heeft te maken met een heer ofzo? OF toch nog steeds onduidelijkheid.... kan er nu niet zoveel mee, wellicht later ;D ;D