Dagkaartjes van Knoekie

Gestart door Knoekie, april 26, 2014, 10:07:35 AM

Knoekie

zo weer eens thuis ;D ;D ;D kaartjes voor morgen voordat ik in slaap val!

Zeis Ring Kist = Slang
Anker Sleutel Beer
    Maan Vogels
       Kist
MC Boom

En de kist ligt er weer eens in! wat een verassing ;D ;D ;D aangezien er het anker en beer bij liggen heb ik zo vaag het vermoeden dat het iets met werk te maken heeft! aktie en een einde of nieuw begin! maan dromen, vogels, het praten over dromen wellicht! en daar weer de kist op het einde!!! Boom denk ik mn energie, erg druk geweest de afgelopen dagen en niet echt bijgeslapen ofzo!!!

Zo nog even weekkaartjes leggen en dan lekker vroeg mn bedje in ;D ;D fijne avond allemaal

waterman

Die kistjes iedere keer ;D

Maar heb hier het idee dat ze meer voor nieuwe start staan. Heb geleerd dat zeis-ring ook voor een mededeling kan staan waardor er dus iets afgesloten wordt en daardoor dus gelijk ern nieuwe start krijgt. Slang daarbij dan ook voor vernieuwing. Decenergie is een beetje op er moet even rust gaan komen zegt dat laatste kistje. Daarna kan je weer verder.

Liefs

Knoekie

THnx waterman!!!! zou idd best eens voor nieuw begin kunnen staan! ik trek ze de laatste tijd chronisch ;D ;D ;D En ja energie level is idd beetje laag!!!! maar weer eens een weekendje voor mezelf en niemand anders gaan boeken ;D ;D ;D

Knoekie

zooo het is weer tijd voor de kaartjes van morgen!

Brief Vogels Wolken = Ruiker
Schip Hond Beer
    Berg Sleutel
        Hond
MC Hond

Een bericht wat een beetje onduidelijkheid schept maar uiteindelijk toch wel vreugde, heb het idee dat het weer eens (hoe kan het ook anders) met mn werk te maken heeft, schip voor reizen, hond voor iets waar ik van hou en beer, wellicht baas! het schept ook problemen maar ik heb de oplossing zelf in handen of ik ben de berg al over gekomen, ligt achter de sleutel.. Veul honden morgen ;D ;D ;D hou ik van ;D ;D

Fijne avond allemaal :-*

Knoekie

Vandaag klanten uitgenodigd voor een evenement, was er eerst niet zo zeker van maar was uiteindelijk toch heel leuk! nog gesproken en advies gegeven tijdens het rijden aan een goede collega, wat gebrainstormed , (bergje en sleutel) oplossing gevonden over zaken! en nog met 2 vriendjes gesproken tijdens het naar huis rijden! Kom maar op kaartjes voor morgen ;D ;D ;D iedereen een leuke dag tot zover??

Knoekie

Kaartjes voor morgen, schrok er toch weer even van :-\

Vissen Slang Vos = Toren
Boom Berg Sleutel
    Boek Hond
       Kist

MC Boom
2x boom met vissen en slang wellicht ga ik iets behoedzaam benaderen en kost me dit veel energie, wellicht ook weinig zelfvertrouwen.. sleutel, oplossing ligt bij mezelf, boek hond.. iets leren van vrienden?? Kist einde van iets of nieuw begin??? beetje moeilijk vind ik deze kaartjes :-[

waterman

Een vernieuwing van jezelf waar je door groeit.  Je trekt je een beetje terug waarbij je alles een beetje in de gaten houd. Nog niet alles is overwonnen maar daar kan je zelf iets aan doen. Trouw zijn aan jezelf door de dingen die je geleerd hebt. Nieue begin en groei

Hoop dat je er iets mee kan

yoga

Vissen Slang Vos = Toren
Boom Berg Sleutel
    Boek Hond
       Kist

Je wilt vandaag een beetje teveel denk ik, teveel hooi op je vork nemen.
Teveel in een keer willen groeien dat is niet nodig want je hebt tijd en je kan het
Boven op de berg ligt de sleutel, maar eerst zal je die berg op moeten, alle oplossingen (boek)
Liggen in jezelf en vertrouw maar op
Je zelf , niemand hoeft je te dwingen, steek maar al die vooroordelen en gedachten in die kist

Liefs yoga

Knoekie

Hoi Yoga en Waterman!

THnx voor jullie duiding! idd ik moest vandaag ergens mee beginnen waar ik erg tegenop zag, teveel opstakels voor mezelf neergelegd! uiteindelijk er toch voor gegaan en het is hardstikke goed gegaan! succesvol zelfs waardoor ik echt idd zoiets had voordat ik jullie duiding las! wow ik ben echt gegroeid!!!! THnx voor jullie duiding!! erg gericht en kloppend ;D ;D ;D

Knoekie

en de kaartjes voor morgen

Ruiker Hond Hart = Beer
Brief Wolken Schip
   Sleutel Ruiker
        Wolken

MC Wolken

Veel wolken, word een onduidelijk dagje dus morgen ;D ;D ;D of heeelll erg bewolkt ;D ;D

Ruiker hond hart, krijg een berichtje van een vriend wat me aan het hart gaat, zal volgens mij wel een leuk berichtje zijn! of toch onduidelijk!! ben weer onderweg, heb de sleutel tot mn eigen geluk in handen, echter, is mezelf nog niet duidelijk ;D ;D

yoga

Ik zie beetje ongeduld   :)
Iets waarop je had gerekend gaat niet door
Het schip vaart alle kanten op... De sleutel is geduld
Dan komt het allemaal goed
En worden die wolkjes witter  en jouw gedachten ook
Liefs
Yoga

Knoekie

THnx Yoga, idd ik ben van nature wel wat ongeduldig ;D ;D ;D geloof niet dat ik morgen ergens op reken, maaarrrrr ik laat het je weten (welke combinatie haal jij dat overigens uit?? gewoon ff leermomentje voor mezelf)

yoga

Vooral de combinatie 
Beer en wolken
Werkt vooral blokkerend
Liefs

noekey

Ruiker Hond Hart = Beer
Brief Wolken Schip
   Sleutel Ruiker
        Wolken

MC Wolken

Olaaaaa Knoekske! :D

Heerlijk al die wolkjes bij je, je ziet het allemaal wat wazig lijkt wel ;) (een van die gekleurde brilletjes van je even schoon poetsen misschien? ;))
Met je hoofd in de wolken komt er ook bij me op :) en wat vertraging in het sturen/ontvangen van berichten (vanuit het buitenland?)
Onverwacht leuk berichtje van een goede vriendin

Staat er een gezellig tripje op de planning?
Die sleutel wil en kan je gebruiken, alleen moet je wel even goed turen door die dichte mist van wolkjes om het juiste sleutelgat te vinden, de sleutel tot succes (al heb je het misschien zelf nog even niet door)

:-*

waterman

Heey knoekie

Zie je door al die wolken het zonnetje nog? Volgens mij moef er ietz opgehelderd worden.
Bericht van een vriend misschien iemand die nog wel wat  meer betekent?
Misschien loop je dan wel met je hoofd in de wolken ;-)