Dagkaartjes van Knoekie

Gestart door Knoekie, april 26, 2014, 10:07:35 AM

Knoekie

Hoihoihoi, nee geen moeite met extra concentreren, wel gewoon bekaf!!! dus ga vanavond maar es vroeg naar bed, werd gisteren laat wakker gebeld.....

Kaartjes voor morgen

Toren Hond Slang = Kist
Ruiter ring beer
   boek huis
      lelie

MC Ruiker

In ieder geval iets met met een relatie, ik denk met mn werk... ik sta in mn kracht ook het einde van problemen met iemand denk ik! moet wel wat nieuwe klanten bezoeken dus wellicht dat daar boek en ring voor staat, wat contracten die getekend moeten worden ofzo.... ik zie zaken duidelijker.... ppppfff misschien morgenochtend nog maar eens naar kijken, val hier nu al bijna in slaap maar moet wachten tot mn was klaar is zodat ik deze op kan hangen :-[ :-[

Sas-8314

.
what defines us is how well we rise after falling

Knoekie

Hahahaha, na denk het niet, denk dat het meer met mn werk te maken heeft, maar ben gewoon zooo moei!!!! ik ga er morgenochtend nog wel even na kijken!  ;D ;D

Sas-8314

.

Sas-8314

.

Knoekie

Haaallooooooo.......... Hoi Sas, Ja gesprek met C gehad maar het was ook haar verjaardag ;D ;D ;D ;D verder doodop! ga toch naar duitsland donderdagochtend dus ik geloof dat dat even welkom is en dat ik daar ff lekker kan uitrusten!!! verder geen speciale mannen, exen of blind dates etc gezien (het er wel over gehad tijdens de verjaardag met wat mensen) Zonnig warm dagje maar verder nix speciaals ofzo!!!! wellicht werkt morgen wat meer verhelderend ;D ;D ;D zo maar es kaartjes voor morgen trekken, ben nog steeds bietje geblokkeerd heb ik het gevoel, moet nog zoveel doen en ga morgen al weg ::) ::)

Knoekie

Me kaartjes voor morgen ;D ;D ;D ;D

Muizen Wolken Anker = Heer
Vrouw Boom Brief
   Vissen Maan
       Lelie

MC Sleutel

Denk dat ik morgen idd een beetje stressig zal zijn of alles wel gaat lukken op tijd, wat die heer er de laatste tijd doet vraag ik me echt af! totaal geen heren in mn leven
Mn energie niveau ligt wat laag brief kan ik dan weer heel moeilijk plaatsen! Vissen, emoties, wellicht met combinatie maan, maak ik me ilusies, dit weer met lelie, zie ik zelf in.......... pppppffff warm ;D ;D ;D ;D

Sas-8314

.

Knoekie

Thnx, Sas, neem mn laptopje weer mee! en mn kaartjes ;D ;D

noekey

Muizen Wolken Anker = Heer
Vrouw Boom Brief
   Vissen Maan
       Lelie

MC Sleutel

Geknaag en gepieker waardoor je blokkeert. Laat het anker los, laat het stromen
Krampachtig vasthouden, let op je gezondheid Knoeks (weer even wat dingen die boven komen borrelen)

Je hebt de sleutel van me overgenomen ;)
vermeerdering van gevoelens, gedachten, fijne gedachten

meer kan ik er nu even niet over zeggen, alsof er ff een deur wordt dicht gesmeten ;)

Knoekie

Thnx Noekey! ff vlug kaartjes voordat ik vertrek, ondertussen drijfnat van het gehaast, koffer gepakt, zo ff auto in en uit ruimen....

Ring Vogels Boek = Brief
Ruiter Klaver Ooievaar
    Schip Toren
      Weg

MC Zeis

Veul aktie en beweging zo te zien!! idd zal wel ff onderweg zijn, geen kruis erbij dus geen vertragingen hoop ik zo! ;D ;D Brief ligt ook weer regelmatig in mn leggingen, heer is weer verdwenen! ooievaar ook terug van weggeweest geloof ik!!!!
Ik ga er nog maar es over brainstormen terwijl ik zo de auto instap!!
Fijne avond allemaal

Sas-8314

.

Knoekie

haalllooo vlug kaartjes voor morgen

Hart Klaver Ster = Wolken
  Boek Hond Weg
    Kist Huis
      Vogels

MC Lelie

Kan er ff nix van maken, wellicht morgen wel ;D ;D

Sas-8314

.

Knoekie

Haallooo, leuke maar drukke dag gehad! morgen weer een nieuwe dag, en dus nieuwe kaartjes! de laatste dagen is de kist een wederkerend fenomeen aan het worden geloof ik!

Ruiker Weg Kist = Schip
Zon Lelie Roede
   Ring Boom
     Lelie

MC Lelie

Ik heb een beetje het idee dat ik eindelijk een andere weg ben ingeslagen! ik ben onderweg, zie het wel positief tegemoet, aktie! Ik ben weer wat energie aan het krijgen en wellicht zie het allemaal wat duidelijker? wellicht nog een kleine blokkade...