Dagkaartjes van Knoekie

Gestart door Knoekie, april 26, 2014, 10:07:35 AM

Knoekie

Das waar, bovendien maken wensen het leven ook een stuk leuker niet?? ;D

Knoekie

:( vreemd had het net al getypt maar is ineens verdwenen ofzo? >:( >:( goedemorgen allemaal

De heer in mijn legging van vandaag staat weer op dezelfde plaats...

Ring berg ruiker = Toren
  Zeis Lelie Heer
  Huis Weg
   Boek
MC Vos

tja dit zegt me momenteel echt erg weinig... maar eens even douchen en kijken hoe de dag gaat verlopen
Iedereen fijne dag toegwenst

Knoekie

ik heb me neergelegd bij wat opstakels wat me heeft doen groeien... volgens mij voel ik me prettig bij de keuze die ik gemaakt heb.. op naar het volgende leer moment.. dit is eigenlijk het enige wat ik ervan kan maken.. vanavond gezellig met een vriendinnetje op stap! ben benieuwd wat dat me gaat brengen
;)

Sas-8314

heej Knoekie

Citaat van: Knoekie op mei 08, 2014, 07:42:47 AM
Ring berg ruiker = Toren
  Zeis Lelie Heer
  Huis Weg
   Boek
MC Vos

je voelt je in ieder geval een stuk beter nu je een beslissing hebt gemaakt,
maar mogelijk is de keuze toch meer vanuit het verstand gemaakt en zullen er nog wel wat momenten zijn waarop je er naar kijkt en je afvraagt of de keuze gevoelsmatig niet te snel was, wellicht het gevoel niet alles te weten ..
Toch heb je geen spijt en dat zou ook niet moeten, de heer is momenteel vooral met zichzelf bezig en doet mogelijk nu liever niet aan zelf reflectie, maar de boodschap is wel aangekomen, wellicht alleen nog niet bewust bij hem.

Je avondje uit ... ik zie geen tuin, welke kaart(jes) neem je daar voor Knoekie ? huis-weg denk ik ... ???

misschien een nieuwe ontmoeting, een heer zien, iets ouder mogelijk.
Mogelijk ook heeft deze heer recent een breuk gehad, wellicht nog te pijnlijk waardoor hij zich niet wil binden maar zich wel graag tussen de dames bevind, beetje kijken en het leuk hebben.
Zou ook zomaar kunnen dat het een ex is die je vanavond gaat tegenkomen ...
Wie het ook mag zijn ... beetje oppassen en bij jezelf blijven,
je weet wat er speelt en hoe je er het beste mee om zult kunnen gaan.
Misschien is het ook iets met je vriendin, bescherm je haar aangaande een man ...
of jullie helpen elkaar ;)

volgens mij heb ik de combi ruiker-heer ook al eens gezien als lesbienne ;)
mocht je dus naar een girls night gaan, dan ook goed op jezelf passen  :P

Ben benieuwd Knoekie of er iets van gaat kloppen
Hele fijne avond in ieder geval :)

:-*
what defines us is how well we rise after falling

Knoekie

Hoi hoi SAS en anderen, wereld avond gehad, idd een leuke meidenavond met elkaar in bescherming nemen tegen het loslopend wild!!! ;D kortom een avondje wat ik echt nodig had! oudere man of ex niet tegen gekomen, wel juist veel jonge mannen waar we veel aandacht van kregen!

kaartjes voor vandaag:

Vrouw Huis Toren = Ster
  Sleutel Muizen Anker
    Tuin Weg
      Wolken
MC Brief

Maar weer eens even over denken.... Fijne dag allemaal

Knoekie

ik ben gegroeid en dit doet me goed, dit zal me ook in alle opzichten ten goede komen ik heb een deur geopend door iets weg te doen/ verliezen wat me een gevoel van stabiliteit geeft. Ook sta ik week open voor sociale contacten en ben ik in dit alles mijn weg aan het vinden, wat niet altijd even helder en soepel zal verlopen...

Tot zover mijn interpretatie, alleen de brief ben ik nog niet helemaal uit

Sas-8314

had er idd ook kunnen staan Knoekie
een ruiker houdt de wacht-toren (bij de) ring, dus idd geen echte verbinding gehad met een heer ;)
achteraf blijft toch altijd een stuk eenvoudiger zoals alles in het leven  8)

leuk om te lezen dat je een gezellige avond hebt gehad !

Je kaartjes voor vandaag ga ik straks even voor zitten,
nu eerst even bezoek ontvangen en chocolade bollen happen  :P

:-* fijne avond

Knoekie

goedemorgen allemaal ;D ;D

dagkaartjes 10/5

roede sleutel kindje = berg
  Lijkkist zeisen vissen
    hond lijkkist
       boek

MC klaver

Knoekie

vandaag even een dagje met niet weten wat ik nu precies wil geloof ik! dit levert wat opstakels op, wel een einde van een gevoelsmatige vervelende periode, vanaf nu gaat het opwaarts... hond lijkkist boek vind ik even moeilijk om te duiden, het einde van een geheime liefde ofzo?

Sas-8314

heb je mijn kaartjes gelegd Knoekie haha
sterkte voor ons ;)

Knoekie

;D ;D ;D ;D ;D lets shake hands girlfriend!!!  ;)

Sas-8314

Knoekie

Idd, ik ga vanavond ook maar eens een wijnavondje houden, met of zonder gezelschap lol

Sas-8314

beter gezellig alleen als met slecht gezelschap Knoekie  8)

Knoekie