Dagkaartjes van Knoekie

Gestart door Knoekie, april 26, 2014, 10:07:35 AM

Knoekie

Leuke avond gehad, idd veel mensen en erg druk!!!! mensenmenigten, krijg ik steeds meer moeite mee!!
Idd wat irritatie tussen mij en iemand in ons groepje ;D ;D

Kaartjes voor vandaag

Heer Ooievaar Wolken = Beer
Ruiker Muizen Berg
   Maan Lijkkist
       Huis

MC Toren

Zit denk ik weer in een torentje!! einde aan illusies!!! muizen eten de berg op ;D ;D dus denk dat ik de opstakels in mezelf een beetje opruim.... vind dit een kadootje aan mezelf! Heer ooievaar en wolken, langzaam verander ik in mezelf en word ik standvastiger, soms nog niet helemaal duidelijk voor mezelf maar word steeds krachtiger in mezelf ;D ;D

Sas-8314

.
what defines us is how well we rise after falling

Knoekie

Haaalloooo allemaal, was idd erg moe vandaag! direct na het werk een paar uur in slaap gevallen  ;D ;D ;D (maar ook weer tijd van de maand, dan heb ik altijd veul slaap nodig)

Kaartjes voor morgen... zit weer in mn torentje of ben gewoon beetje moei maar kan er niet zoveel van maken

Beer Slang Boek = Vogels
Weg Sleutel Klaver
   Toren Anker
      Hond

MC Ruiker

Denk dat ik ff tijd voor mezelf nodig morgen ofzo ;D ;D ;D boek lezen..... geen zon! dus zal wel binnen blijven ;D

Sas-8314

.

Knoekie

Thnx Sas, ja ff bezinning, heb echt ff tijd voor mezelf nodig geloof ik! zeer drukke week gehad met best wat druk op mezelf! maar al met al wel een leuke week!!!!

Sas-8314

.

Knoekie

aangezien het warm is, bewolkt en ik zielig ben maar vast kaartjes voor morgen getrokken

Vogels Roede Weg = Ruiker
Muizen Sleutel Zon
  Tuin Heer
    Vogels

Berg

Denk dat comminicatie morgen wat meer in de picture staat!!!! wel leuke conversaties denk ik! zonnetje erbij! wellicht wat meer aktie morgen dan vandaag!! maar minder is ook bijna niet mogelijk ;D ;D ;D

Sas-8314

.

Knoekie

thnx Sas, idd die muizen zie ik de laatste tijd veel in mn kaartjes!! ik denk dat ik moeite heb met stres los te laten ofzo...... of dat ik me druk maak over hoe nu mn leven echt goed in balans te krijgen!! ik wil zo veel!
Idd berg denk voor mn buikpijn ofzo ;D ;D

Sas-8314

:)

Sas-8314

:)

Knoekie

Alvast de kaartjes voor morgen was zeer benieuwd  ;D ;D

Tuin Zon Vissen = Kind
  Beer Vrouw Roede
     Kist Huis
        Vogels

MC SLeutel

Ik denk dat beer vrouw voor mijn werk staat, heb een functioneringsgesprek morgen ;D ;D maar de roede weet ik niet echt waar dat voor staat! ik verwacht namelijk dat het niet zo n heel slecht gesprek zal zijn... Kist huis, denk dat ik een einde maak aan mezelf opsluiten in mn huisje en weer wat meer open sta voor communicatie ;D ;D
Tuin zon vissen, leuke zonnige dag met veel sociale contacten en weer eens lekker in mn velletje zitten na een weekend mezelf te hebben opgesloten ;D ;D

Sas-8314

.

Sas-8314

.

Sas-8314

.