Dagkaartjes van Knoekie

Gestart door Knoekie, april 26, 2014, 10:07:35 AM

noekey

ze snapten je hint dat je nu toch echt iets aan het gras wilde gaan doen ;)

succes met maaien! :)

Knoekie

zooo gras gemaaid, lekker gedouched, tijd voor kaartjes.... kan er alleen niet veel wijs uit geloof ik

Vogels Roede Kind = Kruis
Muizen Hart Kind
    Roede Ruiter
         Vogels

MC = Vogels

geloof dat communicatie enigzins centraal gaat staan... kind, openheid spontaniteit, hartewens vooral met het hart ernaast.... Roede zie ik meer voor aktie, een bericht wellicht en kruis misschien voor langzaam, traag, ongeduld?... nog maar es verder over brainstormen

Sas-8314

.
what defines us is how well we rise after falling

Sas-8314

.

Knoekie

;D zo presentaties heeeeellluuummmaaaal af en schlusch en finito! doe er nix meer aan!!!!! zie morgen wel wat het allemaal brengt ;D ;D ;D zo maar eens even op pad ;D

Sas-8314

.

Knoekie

Kon het niet nalaten om toch nog even kaartjes te trekken voor wat de rest van de dag zou brengen...

Terug van weggeweest... De heer!!!  ;D ;D ;D zal wel voor standvastigheid staan ofzo

Ring Anker Klaver = Boek
Hart Ruiter Heer
     Ring Vrouw
        Hond

MC Sleutel

Ring en anker staat in ieder geval voor mijn werk.... gaat wel een leuk dagje worden, gedachten zijn onderweg maar in ieder geval met iets wat ik graag doe, waar mn hart ligt! Sleutel.. denk wat mogelijkheden hier en daar mbt mn werk weer!

Fijne dag allemaaaallllll ;D ;D

Knoekie

en voor morgen dagkaartjes belangrijke dag op mn werk... maar kan de kaartjes niet zo heel goed plaatsen geloof ik dus hulp is dit keer zeeeeeeerrr welkom

Heer Brief Huis = Muizen
Toren Zon Brief
    Vos Weg
      Kruis

MC Beer

Heer brief huis = muizen zaken die op papier staan, belangrijke heer aanwezig en dit maakt me toch wat stresserig. Moet als eerste van wal steken doe dit wel op mijn eigen zonnige wijze maar ben mis toch in eerste instantie wat zelfvertrouwen... vind mn weg erin en kruis door onzekerheid??? al met al zal ik toch in mijn kracht staan???

Sas-8314

.

Knoekie

haaalloooooooooo leuke dag gehad, wel lang (kruis) was zenuwachtig en wat zelfvertrouwen wat ik miste in het begin, maar verdween zodra ik bezig was (vos weg) kreeg zelfs compliment van de oprichter van het bedrijf die er ook bij kwam zitten (heer brief toren zon).... Al met al een leuke leerzame dag!!! heeft me kracht gegeven (beer)

Knoekie

zoooo mn kaartjes voor morgen eens... ben zeer benieuwd

Lelie Beer Hart = Sleutel
Ruiker Schip Berg
    vogels Hart
        Kruis

MC Brief

Kruis heb ik nu wel in de gaten, dat staat voor vertraging, iets wat lang duurt, lange dag, lang in de file staan etc..... Vogels, hart kruis, gesprekken over wellicht iets waar mn hart ligt en waar ik veel tijd in steek (werk wellicht)
Lelie beer hart sleutel, inzichten die ik vandaag heb opgedaan geven me morgen nog kracht en sturing, ik doe iets met heel mn hart en heb hier plezier in zal wel weer veel onderweg zijn (idd moet weer ff eindje rijden morgen) en zal wellicht een wegopstakeltje tegen komen

Brief weet ik nog niet helemaal hoe ik die moet plaatsen, bericht???

Sas-8314

.

Sas-8314

.

Knoekie

Zooo kon het niet nalaten om toch even kaartjes voor vanavond te leggen!!! lekker stappen met de meiden straks ;D ;D ;D

Vogels Kind Anker = Hart
  Ring Vogels Muizen
    Ruiter Anker
       Kruis

MC Kruis........... Zal een latertje worden vanaaf ;D ;D ;D ;D ;D ga er nog maar es over brainstormen nu weer op pad

Fijne avond allemaal!!!

Sas-8314

.