Dagkaartjes van Knoekie

Gestart door Knoekie, april 26, 2014, 10:07:35 AM

Sas-8314

.
what defines us is how well we rise after falling

Sas-8314

Knoekie

EEENNNNN mn kaartjes voor vandaag, na een hele leuke zaterdag

Klaver Roede Hond = Zon
Kind Vrouw Kind
  Wolk Wolk
     Vogels

MC Sleutel

voel me goed met mezelf en zet dit om in aktie... heb energie...
Heb weer nieuwe ideeen en zie alles onbevangen tegemoet.. ben volgens mij de wolken wat gepasseerd!!!! vogels voor communicatie.. ben opener heb de oplossing gevonden

Zo voelen deze kaartjes voor vandaag eigenlijk

Sas-8314

.

Sas-8314

en het gunnen,
de batterijen van het toverstokje ;)

Knoekie

:-* :-* valt me trouwens op dat er tegenwoordig nog zelden een man in mn leggingen ligt ;D ;D

Sas-8314

Knoekie

Zoooo maar es mn kaartjes voor morgen aangezien ik er echt zin heb om es lekker vroeg te gaan slapen en wellicht nog wat lezen ;D ;D

Vos Beer Maan = Ring
Vrouw Roede Berg
     Huis Maan
        Kruis

MC = Schip

Heb zo een beetje het idee dat dit over mijn werk ga, morgen een gesprek met baas en 2 collegas waarvan 1 de plaats/functie niet zo goed begrijpt en dus regelmatig onze functie denkt te moeten gaan overnemen.. Zal een pittig gesprek zijn met redelijk wat obstakels, verwacht eigenlijk ook niet dat deze obstakels zullen verdwijnen, zal een gebed blijven zonder eind (kruis) ;D ;D ;D ;D... Schip, ik ben allang verder dan deze collega en zal me een rotzorg zijn tot de volgende clash ;D ;D ;D ;D

Sas-8314

.

Knoekie

Gesprek gehad! collega gedroeg zich kinderlijk, zeer kinderlijk, begon te schreeuwen terwijl ik de rust zelve bleef en ontkennen dat ze onduidelijk was ;D ;D ;D iets wat ik al verwacht had eigenlijk... verder leuke zonnige dag gehad ;D ;D nu alleen mn gras gaan maaien zucht.......... al die klaver en natuurlijk de bijtjes weer ontwijken ;D

Sas-8314

.

noekey

Nou dat waren duidelijke kaartjes voor vandaag denk ik zo!  ;D

en denk  om die schattige bijtjes met die bollige lijfjes he, ze zijn gek op je klavertjes  ;D

Knoekie

ja heb ze net zien rondzoemen zo druk bezig dat ik maar even eerst een salade voor mezelf gemaakt heb! ga zo es kijken of ze nog zo druk bezig zijn ;D ;D

noekey

ze hebben het maar druk in dat klaverveld van je hahaha  ;D

misschien kan je wat honing van ze krijgen voor in je salade ;)

Knoekie

bijtjes zijn verschwunden inmiddels, dan toch maar dat gras gaan maaien ;D ;D