Dagkaartjes van Knoekie

Gestart door Knoekie, april 26, 2014, 10:07:35 AM

Sas-8314

.

what defines us is how well we rise after falling

Knoekie

Jaaahhh ik  hoop wel dat mn blokkade morgen weer opgeheven is hoor! kan nix van niemands kaartjes maken, best frustrerend, wel druk geweest idd de laatste dagen weer en het hele weekend werken heeft er ook ingehakt geloof ik! dus vanavond lekker vroeg slapen hoop ik ;D ;D

Knoekie

Toren Klaver Brief = vogels

proberen om te werken maar veul telefoontjes met collegas over van alles en nog wat en ook nog een berichtje op zakelijk niveau waar wat telefoontjes over gepleegd zijn (echter een berichtje waar ik het niet zo mee eens was, dus geen klaver).. berg vrouw schip, wil graag aant werk maar word elke keer gestoord zeg maar ;D ;D zie er ook wel wat tegenop voor het werk wat ik moet doen (bergje) en weet niet zo goed waar ik moet beginnen (vos), uiteindelijk zal het wel goed komen geloof ik zo ;D ;D ;D vandaag dus een relatie met mn werk denk ik zo ;D ;D

heleen

gelukkig ook de maan kaart, dus aan deze werkdag komt ook een eind. Misschien in je werk je wat vrijerlijker bewegen, dan kan het scheepje gaan varen.

Heleen.

Knoekie

Hoi Heleen, thnx voor je duiding, hoop wel dat ik vandaag nog wat meer inspiratie krijg :-[ :-[

Knoekie

Er tussenuit gesneeked om even inspiratie op te doen middels kleding kopen ;D ;D ;D ;D

Sas-8314

.

Knoekie

Wil er graag leuk uitzien het weekend ;D ;D ;D ;D ;D

Sas-8314

.

Sas-8314

het is nu tijd om mijn weekendkaartjes te gaan trekken geloof ik  ::)

Knoekie

Lekker ruiken is een must!!!! zonder geurtje is je dag helemaal nix................. komt het ook niet meer goed.. persoonlijk dan

Sas-8314

.

Knoekie

;D ;D ;D ;D ;D ;D dat gaat em dus niet worden ;D ;D ;D ;D maar ik zal mn best doen ;D ;D ;D

Sas-8314

.

Knoekie

Eeeennnn de kaartjes voor morgen

Hart Klaver Kist = Vissen
Boek Zeis Wolken
   Kruis Ster
       Ster
MC Vissen

Kan er echt nix van maken... nieuw begin qua emoties?? einde aan onduidelijkheid? go with the flow een beetje???  kweenie ;D ???