Dagkaartjes van Knoekie

Gestart door Knoekie, april 26, 2014, 10:07:35 AM

Knoekie

Lol, dit is juist wat ik over een collega heb gezegd tegen mn manager vandaag! dat ik het zat was en dus letterlijk, dat deze collega zn bek moest houden en zn eigen werk moest gaan doen ;D ;D ;D die gast is overigens wel een gastin ;D ;D ;D Zat vandaag idd erg in mn torentje, moeilijk ook om eruit te komen zelf maar vind het wel even goed zo! onderweg geweest, en idd nog even 3 mensen welke ik onder trouwe vrienden schaar gesproken toch al met al een leuke dag tot zover.....

Sas-8314

.
what defines us is how well we rise after falling

Knoekie

ZOoo kaartjes voor morgen maar vast es doen, heb zo n gevoel dat ik vandaag vroeg ga slapen ;D ;D

Eerste 2 kaartjes zakte ik alweer bijna weg in een depressie, maar komt misschien toch nog wel goed ;D ;D

Zeis Roede Anker = Tuin
  Berg Zeis Toren
     Zon Vrouw
        Hart

MC Lelie

Einde aan wat conflicten in mezelf en hervind mn stabiliteit weer een beetje terug... ben weer open en mezelf..
Nog wat flinke opstakels maar de deur van mn torentje word ingehakt ;D ;D (SAS to the rescue)
Verder een succesvolle dag waarbij ik doe waar ik van hou....  Alleen die MC Lelie weer... die moet ik nog ff verder brainstormen geloof ik ;D

Knoekie

Dr is overigens weinig beweging te vinden in mn kaartjes volgens mij :-\

waterman

Ga je grote schoonmaak houden knoekie? Zeis en roede tesamen kijk uit dat je niet teveel wegmaait he.
Je vind vastigheid in je omgeving, je vrienden of familie. Je kijkt vanaf je berg over alles uit en besluit je muurtje neer te halen/laten.
Je hebt het zonnetje in je en met je vrouwelijke kwaliteitenwin je veel mensen voor je. Deze bieden je ook steun.
Hoop dat je er iets in herkent knoekie

Sas-8314

.

Knoekie

Tot nu toe nog niet aangevallen gevoeld, wel nog wat gedachten over mijn gesprek "bek houden" vanochtend ;D ;D en gecancelde belangrijke afspraak die eigenlijk 4 uur in beslag zou nemen :-[ :-[ daardoor planning helemaal moeten veranderen maar omdat ik mijn spullen niet allemaal bij had een vroeg dagje vandaag ;D ;D

Dank voor jullie duidingen waterman en SAS, idd mijn gedachten gaan ook wel over een grote schoonmaak mbt een vriend van wie ik alleen wat hoor als die in de shit zit ;) ;) en als het goed gaat zie ik em nooit... nog maar eens over nadenken idd wat ik er mee ga doen ;D

Sas-8314

.

Knoekie

alvast kaartjes voor morgen aangezien ik straks naar mn vriendinnetjes rijd om daar de voetbal wedstrijd te kijken en ook blijf slapen ;D ;D ;D

Sleutel Schip Dame = Dame
  Kruis Maan Weg
     Maan Hond
         Vos

MC Maan

Morgen als het goed is ben ik idd wel even aan het reizen, uurtje of 2.5 voordat ik bij mijn eerste afspraak zal arriveren...... verder wel succesvol al zal er iets zijn met een vriend(in) wellicht wantrouw ik iets....... of wellicht een collega ??? ???  ik zal volgens mij een beslissing ergens in moeten maken wat zwaar weegt........

Knoekie

Haaaiiii Sas...  ;D ;D ;D Ja ben er nog niet over uit!!!! hij belt wel heel af en toe, maar zie em echt alleen maar langs komen of wil alleen maar iets doen als hij in de shit zit! Beetje jammer....

Sas-8314

.

Knoekie

kruis schip dame.......... een uur compleet vast staan op een snelweg :-X
Maan hond... nog lekker even met een vriendinnetje diepzinning gesprek gehad na de voetbal wedstrijd

HAAALLOOO ALLEMAAL *zwaait naar iedereen*

Sas-8314

.

Knoekie

Heerlijk weer en ach het kan altijd erger, had airco, ook veul handsfree gebeld dus me wel vermaakt ;D ;D

Knoekie

Kaartjes voor morgen alvast

Toren Klaver Brief = Vogels
  Berg Vrouw Schip
     Vos Maan
        Zeisen
MC RIng

Kijk eens aan geen dubbele kaarten voor morgen *vreugdedansje*
Helaas mn flappie (hond) is er voor morgen niet bij, wel komt de vos weer eens om de hoek kijken!!! ik geloof dat de zeis een vaste stamgast aan het worden is......  Ga er nog eens over nadenken... ikzelf sta morgen wel wat centraal beetje geblokkeerd wellicht, of k laat juist mijn blokkade en ik in mn torentje achter me.. nog wat problemen met mn zelf vertrouwen en maak een eind aan mn Ilusies..... ring als MC... ik denk de relatie met mijn werk... Blokkades zou wel kunnen heb de laatste tijd wat moeite om kaartjes te interpreteren :-[