Dagkaartjes van Knoekie

Gestart door Knoekie, april 26, 2014, 10:07:35 AM

Sas-8314

.
what defines us is how well we rise after falling

Sas-8314

.

Knoekie

sssoooww eindelijk thuis met een barstende hoofdpijn :-[ morgen weer vroeg op want moet er weer om half 2 zijn,  :-\ :-\ Kaartjes nu maar, ben nog aant rustig worden in mn hoofd maar ben blij dat ik in bedje lig met mn laptopje op schoot!!! overigens wel een hele leuke dag gehad, eerst helemaal geen zin in.... later veel gestress toen ik aankwam met zaken die nog geregeld moesten worden... daarna helemaal naar mn zin gehad... leuke klanten, leuke muziek en een spannende wedstrijd (oh ja ook nog regen en wolken ;D ;D)

PPFFF moeilijke kaartjes

Hart Wolken Vogels = Wolken
  Lelie Hond Hond
    Vogels Kruis
         Vogels
MC Lelie

3x vogels, dus wellicht weer veel communicatie
2x wolken, regen?? ;D
2x hond, zou mn maatje er weer bij zijn?
2x Lelie, ik zie iets in??
1x kruis
1x hart

Ga dr nog maar es over nadenken denk ik zo ;D ;D

Sas-8314

.

Knoekie

Dank joe Sas voor je duiding! vandaag eigenlijk niet  echt moeilijkecommunicatie, was wel moe, wel veel uitleg gegeven dat wel weer.. verder, zo leuk als het gisteren was, zo saai was het vandaag.... blij dat ik thuis ben, zo es ff op mn gemak mn weekkaartjes doen!

Sas-8314

.

Knoekie

brief kist ruiker = kist
anker ooievaar ooievaar
   ster vissen
       vos

MC Boom, nou die boom daar kan ik wel wat mee hoor! dat zal mn energie level wel zijn morgen ;D ;D ;D in combinatie met kist, geen dus ;D ;D

Combinatie brief anker kist vind ik wat lastig brief en anker is bericht wat op zich laat wachten of positief nieuws terwijl brief en kist weer negatief nieuws is

kist ooievaar ruiker, ik herstel weer en laat wat gaan, nieuw begin? 

gaat allemaal niet zo makkelijk, beetje instabiel morgen denk ik zo, kan ook vermoeidheid zijn  ;D ;D ;D ;D

Sas-8314

.

Knoekie

leuke dag weer op zich maar idd best moe! maar niet zo futloos als ik dacht dat ik zou zijn! baas niet aanwezig wel wat problemen met iemand die denkt dat die boven mij staat maar dat begon vrijdag al! dat ga ik morgen eens bespreken met mijn baas ;D ;D iedereen verder hier een leuke dag gehad?

Knoekie

alvast de kaartjes van morgen omdat ik hoop dat het een vroeg avondje word ;D ;D en aan mijn legging te leggen is dat een goed streven.... de boom is weer terug, samen met andere dubbele kaarten.....

Anker Toren Hond = Kruis
  Hond Ruiter Hond
     Toren Toren
         Klaver
MC BOOM

Ik ga hier nog maar eens even over brainstormen, anker en toren staat denk ik voor werk, hond trouw aan mijn werk, of leuke collegas ;D ;D verder kan ik er niet zoveel van maken eigenlijk..... wat beweging maar meer stilstand... toch wel een klaver....

Knoekie

overigens nog even voor kaartjes van gisteren lelie hond = oude hond ;D ;D

Sas-8314

.

Knoekie

ik hoop dat het beestje een fijn huisje vind, heeft al genoeg meegemaakt.....

Sas-8314

.

Sas-8314

.