Dagkaartjes van Knoekie

Gestart door Knoekie, april 26, 2014, 10:07:35 AM

Knoekie

doe maar blauw met een roze randje dan 8) 8)

Sas-8314

.
what defines us is how well we rise after falling

Knoekie

ligt in mn hoofd had ik vanavond idd een paar keer toen we gezellie aant kletsen waren bij Carrie met zn allen

Sas-8314

.

Knoekie

Om eerlijk te zijn kan ik de kaartjes van gisteren niet echt plaatsen, de kaartjes van eergisteren de muizen wel!! kon niet slapen lag te draaien en overal kriebelde het ;D ;D Vandaag leuke maar drukke dag gehad, klanten verblijd met festival kaartjes, zonnetje op mn bolletje en leuke gesprekken met mensen die ik graag in mn vriendenkring wil en heb ;D ;D ;D

Knoekie

eeeennn onder het genot van een glaasje wijn mijn kaartjes voor morgen ;) Mijn geliefde vriend de hond is weer terug (hoe gaat het met Maxje Sas???) en ik moet zeggen, ziet er goed uit, dus nu natuurlijk hoge verwachtingen voor morgen!!! niet veel beweging (kan wel kloppen maar 1 afspraak en verder vanuit huis werken)

Ring Toren Sleutel = Boom
Kist Ster KLaver
   Hart Hond
     Wolken

MC vogels

Ring Toren Sleutel sprong er direct uit en mijn gedachten gingen direct naar mijn werk mijn relatie met mijn huidige baan opent vele nieuwe deuren welke mij energie geven! echter ring toren kist kan weer staan voor een relatie afsluiten.... Ik ben wellicht wat eenzaam in mijn streven maar ik ben gelukkig en onafhankelijk, iets wat ik belangrijk vind! ik heb vrienden waarvan ik met zekerheid kan zeggen dat ik van ze hou en waar ik op kan bouwen..... hier en daar nog een wolkje, maar ik denk dat ik morgen een hele leuke dag zal hebben! met veel communicatie ;D ;D

Sas-8314

.

Lief

Prachtige duiding!!

Niks meer aan toe te voegen. Heerlijke tijd om te onthaasten Knoekie......

liefs, Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...

Knoekie

eeenn de kaartjes voor morgen

Berg toren huis = kist
huis muizen vogels
    brief anker
       boek

MC Anker

ook hier kan ik even nix van maken.. anker staat dit keer voor werk denk ik... ik zie er wel wat tegenop om het hele weekend te werken (berg) hier en daar wat stress, wellicht door en voor kaartjes ofzo?? vogels, veel communicatie,  maar wat het huis er doet en de lijkkist en de muizen kan ik even niet plaatsen.....

Sas-8314

.

Knoekie

Dank Sas, ben zeer benieuwd vandaag! wel naar een festival dus met veel mensen, dus veel indrukken enzo.... heb er aan de ene kant zin in, zie er aan de andere kant ook wel tegenop 8) 8) fijne dag/ ochtend

Sas-8314

.

Knoekie

Dat doe ik sowieso wel ;D ;D eerste obstakel ben ik al tegen gekomen, ogen zijn zo dik :o :o daar valt vandaag nix meer van te maken 8) 8)

Toch niet kunnen bedwingen om nog es kaartjes te trekken hoe de dag zal verlopen:

Heer Vissen Slang = Sleutel
  Boek Boom Huis
     Zon Ruiker
        Huis

MC Ruiter

Sas-8314

.

Knoekie

Thnx voor je duiding SAS, idd weinig energie vandaag ;D ;D ga me zo maar eens douchen, over een uurtje of 2 staat als het goed is een vriend hier op de stoep......