Dagkaartjes van Knoekie

Gestart door Knoekie, april 26, 2014, 10:07:35 AM

Sas-8314

.
what defines us is how well we rise after falling

Knoekie

nou zal morgenochtend direct maar wat antidepressivatjes gaan bestellen bij de dokter gelijk als ik zo mn kaartjes bekijk! al lang niet meer zulke doom en gloom kaarten getrokken :'( :'(

muizen vos berg = weg
ruiter anker slang
   kruis wolken
      wolken
MC brief

stress en wantrouwen en opstakels op mn weg!!
krijg wat te horen en zit helemaal vast..... nix meer over van de slang..... gaat allemaal lang duren en dan gaat het waarschijnlijk ook nog regenen en blijkt mn auto lek te zijn en de papieren pleite ofzo ??? ??? ???

Sas-8314

.

Knoekie

;D ;D tja ook dit forum heeft een dramaqueen nodig hoor ;D ;D

Sas-8314

.

Knoekie

:-* :-* :-* :-* ty ty ty Sas, nou ja als ik weer een verkeerde afslag heb genomen en ik sta langs de kant van de weg ben jij de eerste die het hoort, op de lease maatschappij na dan ;D ;D ;D

noekey

muizen vos berg = weg
ruiter anker slang
   kruis wolken
      wolken
MC brief

Kijk morgen uit voor obstakels op de weg ;) als je niet per se de deur uit moet, gewoon niet doen
min en min = plus he, dus zo doom en gloom hoeft het allemaal niet te zijn ;)
Je gooit je anker uit en blijft een tijdje zitten waar je nu zit. Kruis wordt gezet door blokkades, wellicht door een bericht wat je ontvangt waardoor je verder kan
Het gepieker zet zich nog even voort, maar leidt je uiteindelijk tot een een juiste keuze.

Knoekie

haallooo geen doom en gloom vandaag, wel wat onverwachte dingen waardoor ik mn planning een beetje omgooide en een mondeling bericht van een collega waardoor ik even na moest denken over de rest van mn planning de aankomende week ;D ;D ;D morgen maar even contact opnemen met mn leiding gevende ;D

verder heerlijk zonnig, leuke klanten en een leuke avond bij Carrie met leuke mensen om me heen Tuin kom maar op ;D ;D

Sas-8314

.

Knoekie

;D ;D ;D ;D en er komt weer een nieuw drama momentje aan hoor dames ;D ;D ;D kaartjes voor morgen, eeeeeennnn terug van weggeweest, jaaaa komt u er maar in hoor *tromgeroffel*
.................. De Ooievaaaaaarrrrrrrrrrrrrrr

Boek Boom Roede = wolken
zon ster ooievaar
  roede sleutel
     kist
MC Tuin

Mis in het rijtje doom en gloom kaarten voor morgen eigenlijk alleen de zeis in mn legging! anders had ik weer eens kwartet gehad!! De beer heeft het weer voor gezien gehouden, is het nu alweer zat.... :-\ :-\

Ga er maar eens even over brainstormen ;D ;D

Knoekie

Ik kan het niet uitstaan dat ik sommige zaken niet weet, onduidelijkheid... ik onderga wel een positieve verandering in mezelf, anders denken..... positieve maar ook belangrijke gesprekken..  einde aan een verlangen???..................... al met al een sociaal bewogen dagje morgen ;D ;D

Sas-8314

.

Knoekie

Heeft een roede in zn handjes om de wolkjes weg te meppen!!! knoekie wil zon, veul zon........... 8) 8) 8) 8) 8)

Sas-8314

.

Sas-8314

.