Dagkaartjes van Knoekie

Gestart door Knoekie, april 26, 2014, 10:07:35 AM

Knoekie

Idd, was echt ziek.... zelfs vanochtend vroegen ze nog of ik het wel zou redden vandaag ;D ;D begin nu wel weer een beetje in te storten, maar vergeleken met zaterdag en zondag valt het reuze meej ;D ;D ;D ;D ;D en idd luf me dinnetjes ;D ;D

Knoekie

en maar vast de kaartjes voor morgen ;D ;D

was zeer benieuwd, totdat ik ze trok :o :o :o de beer wel weer aanwezig maar mn trouwe vriend laat het even afweten, de vos is weggedoken! en de ooievaar zit ergens langs de sloot en laat me ook al links liggen :-\ :-\

hart slang kist = schip
  zon beer roede
    zeis boek
       kruis
MC Brief

ik heb mn metamorfose voltooid geloof ik en ben weer aan een andere reis bezig, voel me goed en ik zie roede maar even als aktie! ik sluit een hoofdstuk af, wel een welke me aan het hart gaat.. zet een kruis erdoor... Brief kan ik nog even niet plaatsen, wellicht een feit

Sas-8314

.
what defines us is how well we rise after falling

heleen

last van een boze beer? zorg dat deze beer niet al je energie kost. afkappen (zeis) en met je schip je eigen koers blijven bepalen.

Heleen

Sas-8314

.

Knoekie

HHHOOOIII Sas en Heleen, dank voor jullie duiding ;D ;D ;D Eigenlijk geen boze beer! ik denk meer dat het mijn eigen kracht is en geloof in mezelf en vertrouwen dat aan het groeien is ;D ;D Idd vandaag een gesprek met iemand gehad, maar een mannelijk figuur die ik meer als mentor zie! was ook zeer geinteresseerd hoe het met mij ging! en op het werk ook idd nog een paar keer de waarschuwing gehad dat ik aan mezelf moest denken aangezien ik behoorlijk beroerd ben geweest de afgelopen dagen ;D ;D ;D Reisplannetjes worden bij mij regelmatig in de war geschopt! planning en klanten............ oh trouwens, jawel ook een leuk gesprek gehad met idd nog een warme vrouw op mijn werk! maar dat was wel in zakelijk opzicht!!

Mn bedrijfsauto heeft er nog geen 2000 km opzitten en die heb ik allemaal gereden dus die is wel splinternieuw, wel even lopen klieren met bleu tooth en telefoon erop krijgen, waar mijn collega me even mee geholpen heeft ;D ;D

Van mn geloof afstappen snap ik even niet ::) ::)

En hoe was jullie dagje vandaag ;D ;D

Sas-8314

.

Knoekie

goed om te horen! ik ga er denk ik ook maar es een relaxte avond van maken, alleen nog even wat was opvouwen

Knoekie

lekker wasopvouwmuziekje http://www.youtube.com/watch?v=ebXbLfLACGM
Die meneer wil ik overigens graag voor mn verjaardag 8) 8)

Sas-8314

.

Knoekie

Sas-8314

.

Knoekie

jaaaaa en wasje opgevouwen, badkamertje even opgeruimd, tussendoor met mn echte kaartjes een liefdeslegging voor de komende 4 weken gedaan waar ik nog even over na aan het denken ben ;D ;D zo maar es de kaartjes voor morgen doen

Sas-8314

.

Knoekie

ik helemaal in shock van mn kaartjes voor morgen :o :o :o :o :o :o :o hersens hebben ineens korstluiting :o :o :o :o was nog wel zo vrolijk en optimistisch vanavond........ hopla met een knop down de drain zeg maar :o :o :o :'( :'( :'(