Dagkaartjes van Knoekie

Gestart door Knoekie, april 26, 2014, 10:07:35 AM

Sas-8314

.
what defines us is how well we rise after falling

Knoekie

en de kaartjes voor morgen

huis vos ruiter = toren
  hond beer tuin
    sleutel anker
      maan

MC roede

krijg iets te horen wat ik niet echt vertrouw? ga een beetje in mn toren zitten?
Mn hond geeft me kracht (beer is de laatste tijd erg vaak aanwezig, wel een fijne kaart) tuin wellicht voor de voetbal wedstrijd die ik met carrie en liesje ga kijken morgen
sleutel anker voel me veilig in de omgeving waar ik de laatste tijd veel bivakeer.... maan voor dromen?

Roede wellicht dat ik me nog steeds niet helemaal goed voel ;D ;D ik ga er nog eens over nadenken en wellicht een nachtje over slapuh

Sas-8314

.

waterman

Hey knoekie

Heb bij deze roede meer het idee dat je graag figuurlijk grote schoonmaak wil houden. Maar dit echter nog niet goed durft (vos). Toch moet je er vertrouwen in hebben dat je het kunt (hond-beer) maar op dit moment sluit je jezelf er liever nog even voor af (toren-maan)

Hoop dat ik een beetje de juiste kant op denk.

Knoekie

Hoihoi Sas en Waterman, dank voor jullie duidingen, ben inderdaad bezig met grote schoonmaak, mn huisje begint al lekker aan kant te worden, helaas voel ik me een vaatdoekje waardoor mn projectjes een beetje stagneren >:( >:( >:( vandaag maar eens een rustig dagje met een boek ofzo ;D

waterman

Leuke dag om ziek te zijn knoeki. Beterschap in ieder geval.

Lfs

Knoekie

hoi waterman, dank je.. voel mezelf best wat zielugjes geloof ik :( :(

Knoekie

alvast mn dagkaartjes voordat ik weer in slaap val

ziet er goed uit geloof ik, alleen de MC snap ik niet zo... mn trouwe vriend de hond is ook weer van de partij

Zon Hond Ruiker = Weg
kind Brief Zon
   Huis Weg
      Boek

MC muizen

energiek dagje, trouw en geluk doen mij mn eigen weg vinden, openheid, wellicht een leuk bericht van een vriend, na dagen van geen energie eindelijk weer eens energie! leer steeds meer mn eigen weg te vinden en me lekker te voelen met mezelf.. Muizen wellicht maandag altijd drukke dag op werk dus stress?? of ik verlies juist stress??

waterman

hey koekie hopelijk weer wat opgeknapt

zon-hond-ruiker geeft mij een idee van gelukkige momenten met een goede vriend. Het besef dat je ook heel goed gelukkig kunt zijn met alleen maar jezelf en dat je eigenlijk best fijn voelt. Nieuws hoofdstuk knoekie nog wel een beetje voorzichtig (muisjes)

Ik zou zeggen klinkt als een mooi dagje vandaag.

Lfs

Sas-8314

.

Sas-8314

je muizen-zon zal ook voor je koortslip kunnen staan die langzaam wegtrekt, maar waar jij je nog wel aan irriteert.
nieuw spulletje gehaald toevallig of info er over gekregen ?

Knoekie

Haaaii Waterman en Sas, moeilijk begin van de dag maar werd toch heel leuk! ben meer voor mezelf aan het opkomen en jaar contract gekregen ;D ;D ;D Koortslip irriteer ik me aan maar trekt idd weg maar zit nu zo n lelijke bruine korst op!!! maar mn lip is al minder dik ;D ;D zorgvuldig bekeken vandaag een aantal keren! Idd zie ik het allemaal zonnig in, bezig achterstand mbt mn werk weg aan het werken, morgen dus weer kantoordagje! kom maar op! ik is vrolijk ;D ;D ;D Nu alleen nog het gras maaien :-\ :-\ :-\

yoga

hoe begin je aan die dagkaartjes?
bedankt
liefs
yoga

carry

Nou en knoekie was zo ziek als een hond...dus nu weten we toren...hahaha ;D

Sas-8314

.