Dagkaartjes van Knoekie

Gestart door Knoekie, april 26, 2014, 10:07:35 AM

Sas-8314

dan zal het dat misschien zijn :)
ben je een beetje moe en begin je dat te merken wellicht
wil je niet klagen omdat je blij bent met je werk, maar ondertussen houdt het je wel bezig ...

zoiets Knoekie ?
what defines us is how well we rise after falling

Knoekie

Ja dat zou kunnen inderdaad, ik ben de laatste tijd zoveel aan het werk, en moet vandaag eigenlijk ook nog rapporten wegwerken maar ben gewoon zo moe geestelijk en lichamelijk en heb er ff geen zin in.

Knoekie

Vanochtend geen tijd gehad, maar alsnog even mn dagkaartjes weer getrokken! ooievaar overheerst behoorlijk

Klaverblad ooievaar ooievaar = Kruis
  Toren Vissen Ooievaar
    Ooievaar beer
       Maan
Magic card Boek

Maar eens even over nadenken altijd weer die dubbele kaarten, gek word ik ervan :o

Sas-8314

heej Knoekie :)
ik miste je kaartjes al ;)

ik heb ook al meerdere ooievaren, maar voornamelijk sleutels in mijn legging  ???
vooralsnog nog geen idee bij mijn eigen legging maar ik ga weer een poging doen bij de jouwe ..

Citaat van: Knoekie op mei 05, 2014, 18:28:41 PM
Klaverblad ooievaar ooievaar = Kruis
  Toren Vissen Ooievaar
    Ooievaar beer
       Maan
Magic card Boek

veel verandering, maar ook alles op z'n tijd, misschien ook teveel willen veranderen en te weinig overzicht daardoor of misschien niet weten wat echt belangrijk voor je is.
sterke veranderingen waarbij je moet zorgen dat je niet emotioneel uit balans raakt.
onzekere vooruitzichten wellicht, iets met geld en/of werk waar een eind aan komt
maar wat nu nog lastig ligt.
Het boek zegt me dat je iets moet leren
dat je nu nog niet alles kunt weten, maar het wel zult gaan weten wanneer het moment is gekomen.
Even wat meer loslaten
even terug trekken in je eigen kracht, overzicht vernieuwen, dingen anders (willen/moeten) bekijken
iets in je verleden dat niet stabiel is of waardoor je stabiliteit (nog steeds) verstoord wordt ...

Kun je er iets mee Knoekie ?

Knoekie

Hoi Sas... Ja idd, ik ben de laatste tijd erg moe en veel aant werk, vandaag was idd ook echt zo n dagje dat ik dacht........ ik moet even rechargen!! Vandaag idd ook met een auto bezig geweest, degene die ik nu heb is een tijdelijke maar heeft enorm veel bijtelling lol! dus dat kan zeker kloppen.. en idd nog steeds loslaten, hier heb ik heel veel moeite mee maar ik heb het idee dat dit wel moet gaan lukken ;D ;D

Knoekie

Goedemorgen allemaal de dagkaartjes voor vandaag 6/5

Roede kindje vos = klaver
  Hart Brief Ster
    Beer slang
       weg

MC Slang

Onder het genot van een douche maar even over denken, weer die slang....

Sas-8314

heej Knoekie :)

mogelijk heb je een keuze gemaakt om een nieuwe weg in te slaan of iets op een andere manier te gaan doen, zou op je werk kunnen zijn maar heeft daarnaast ook mogelijk betrekking op dingen die je op spiritueel gebied wilt bereiken.
Je voelt aan (voorvoelt) dat je meer vanuit jezelf moet gaan handelen,
jezelf meer moet beschermen, mogelijk ga je iets te kil/koel met dingen om die jezelf aangaan.
je bent zeer behoedzaam, maar beseft mogelijk ook dat je in de liefde soms een risico moet nemen als je geluk wilt ervaren.
bang voor een nieuwe verleiding op je weg ?
de beer staat ook voor intimiteit ...
toch een beetje en stiekem verlangen naar iets of iemand,
iets dat steeds duidelijker wordt .. 

Ben benieuwd of er iets tussen zit Knoekie
fijne avond  :-*

Knoekie

Eindelijk thuis... lange dag vandaag!!! ik denk dat ik juist steeds meer mijn gevoelens voor iemand aan het afschermen ben omdat ik denk dat het niet realistisch is en gewoon niet verstandig...ik heb hard gewerkt om te komen waar ik ben... ondanks mijn verlangens word het idd steeds duidelijker dat het geen haalbare zaak is

Sas-8314

toch voelt het als best heftige gevoelens, of wellicht is het ook lastig om ze te weerstaan.
Misschien ziet de beer teveel slangen op de weg ..
hard gewerkt aan het eigen geluk en de inzichten die je verworven hebt en nu geconfronteerd worden met de praktijk ...
een liefdeswens hebben (gehad) en nu plankenkoorts wellicht.
Waarmee ik niet zozeer doel op de outcome met deze heer als wel het vertrouwen in jezelf.
Soms lijken de risico's groter dan ze zijn,
vergeten we dat er best nog wat ruimte is om te ontdekken zonder dat we gewond raken
misschien iets te behoedzaam ...
misschien ietsiepietsie meer vertrouwen in jezelf hebben.
wat je ook doet, zolang er vanuit je eigen wijze (hart) manier gehandeld wordt zal het succesvol zijn.

weet niet of je er iets mee kunt Knoekie
maar ga het vast van je lezen  :-*

Knoekie

je zit erg dichtbij SAS, maar nee deze obstakels zijn ff iets te heftig lol!!! mijn kaartjes voor vandaag

Boek lelie huis = Hart
  tuin vis heer
   hond boek
     lijkkist
MC klaverblad

hhhmmmmmm geen dubbele kaarten dit keer, iets leren over geluk en veiligheid..... veel sociale contacten qua werk (dat klopt in ieder geval).. mannelijke omgeving, hond en boek en lijkkist, ga er eens over nadenken terwijl ik ga douchen, ben vandaag alweer iets te laat.... duuuss tot vanavond allemaal.....

Sas-8314

Citaat van: Sas-8314 op mei 06, 2014, 22:27:00 PM
Waarmee ik niet zozeer doel op de outcome met deze heer als wel
het vertrouwen in jezelf.

Citaat van: Knoekie op mei 07, 2014, 07:25:22 AM
je zit erg dichtbij SAS, maar nee deze obstakels zijn ff iets te heftig lol!!!

persoonlijke uitdagingen ...

begrijp je wat ik bedoel Knoekie ?

Knoekie

Ik snap hem ;) maar ik stond even voor 2 soorten uitdagingen, waarvan ik 1 radicaal heb afgekapt!! mn kaartjes voor vandaag zijn nu erg helder ook!!!! kwam een erg leuke `uitdaging` tegen vandaag!!!!  ;D ;D

Sas-8314

nou ik ben zeeer benieuwd naar de verdere verloop van deze leuke 'uitdaging' :)

:-*

Knoekie

hahahaha, ik ook maar zal em voorlopig even niet meer tegenkomen :(

Sas-8314

alleen de wensen die we hebben kunnen ook uit komen Knoekie ;)