Dagkaartjes van Knoekie

Gestart door Knoekie, april 26, 2014, 10:07:35 AM

Knoekie

*knoekie wacht mee... doezelt af en toe weg*

noekey

Klaver kist maan = wolken
zeis huis klaver
   vos wolken
      tuin

MC wolken

Duss eerst komen/kwamen er weer van allerlei beelden en symbolen bij me naar boven/binnen

Bijen?? Wat heb je met bijen??
Groot hart, explosie, een perfect gevormd hart middenin een explosie van energie (ik heb echt werkelijk geen idee wat ik hier van kan maken, maar moet het aan je doorgeven, dus dat doe ik dan maar :))
Bloementuin, bloemen in een weiland, veel bloemen om je heen
Twee gezichten die van elkaar af kijken, de achterhoofden tegen elkaar aan (lijkt beetje op een afbeelding die je soms ziet bij het sterrenbeeld Tweelingen, ben je zelf een tweeling, of iemand dicht bij je die dat is?)
Open boek, nieuwe hoofdstukken, happy endings en nice beginnings

Oke en nu stop, je kaartjes, daar wachtte ik juist met smart op :)

Klaver kist maan = wolken
zeis huis klaver
   vos wolken
      tuin

MC wolken

Je bent de klavertjes aan het om maaien, niet doen. Tenzij je ze als decoratie voor het kistje gebruikt en die wolken heel snel in dat kistje stopt. Niet je eigen geluk in de weg gaan staan. Je weet dat je de kracht hebt, je gevoel zal je vertellen wat juist is.
Je huis staat centraal met aan twee kanten klavers er omheen, die huishoudelijke hulp is onderweg :)
Laat de stofwolken maar wat dwarrelen, maar de overige wolken diep in dat kistje stoppen
Doe voorzichtig morgenavond, misschien handig om daar indd nog wat kaartjes voor te trekken.
Je bent bezig met een grote schoonmaakbeurt, zet de deuren en ramen van je huis open (niet letterlijk anders heb je allemaal muggen in huis strax ;D) laat die frisse wind door je heen waaien.

Dat is het even voor nu, maar als je er aan denkt om kaartjes voor specifiek morgenavond te leggen, zou ik zeggen doen, volg daarin je gevoel

:-*

noekey

*noekey port Knoekie en Sas wakker*

Sorry ongeduldige dames, maar je er kwam zo veel in ene naar binnen dat ik even een breakje moest nemen (wist even niet wat ik er mee aan moest, ik snap er zelf iig erg weinig van, dus kan ook begrijpen als jij het al helemaal niet meer snapt Knoekie  ??? 8))

Knoekie

;D ;D ik had eerst zoiets van bijen???? maar nu je het zegt, ik moet mn gras maaien, staat vol met klaver ;D ;D ;D waar dus bijen op af komen, elke keer als ik het gras aan het maaien ben stop ik voor die bijtjes die op die klavers zitten (vliegen vaak niet weg) dus ben ik weer uren bezig met het gras te maaien!!!! was vandaag weer naar mn gras aan het kijken realiseerde me dat ik het weer moest maaien en wanneer ik het minste risico liep om een bij met met grasmaaier te vermoorden ;D ;D ;D

Knoekie

dank voor je duiding, ik zal morgen een legging doen voor de avond, waarschijnlijk log ik dan even onder Carries naam in ;D ;D ;D

noekey

hahaha dat moet het zijn! :D Ik zag de eerste kaart, klaveren en meteen BAM BIJEN!  ;D
Snapte er echt helemaal nix van hahaha

maar dan kan ik ook de tuin nu plaatsen onderaan in combi klaver-zeisen-vosje-tuin, kijk uit met maaien ;)
het is een waarschuwing

noekey

Ben erg benieuwd wat eruit die legging gaat komen voor de avond, zal het forum in de gaten houden!
Zal ook later op de avond zijn, want ga eerst op babybezoek :)

Veel plezier morgen alvast en slaap lekker voor strax!  8) (kijk uit voor die bijen :P haha)

Knoekie

Vandaag, file, veul file, heel veul file, zoeken naar het parkeerplek in het centrum van amsterdam om voor een collega even een prospect te bezoeken om te kijken of het wat was >:( >:( >:( >:(

Nu lekker bij Carrie en LIes, straks lekker uit!!!! kaartjes voor vanaaf, zag er in eerste instantie goed uit... nu twijfel ik weer

Maan ruiker sleutel = klaver
  boom wolken anker
    roede boom
       Ster

MC Zeisen, wel geluk, hier en daar nog een wolkje en wat vast zitten maar al met al een leuke avond, hopelijk geen ruzie gezien de roede ???

Sas-8314

goede morgen Knoekie :)
lekker gestapt, geslapen en nu een flinke kater  ???
valt het mee of tegen achteraf ;)

Maan ruiker sleutel = klaver
  boom wolken anker
    roede boom
       Ster
MC=zeis

de zeis,  tijd om wat slingertjes aan je boom te laten hangen  ;D ;D
en nu je roes uit slapen ..
en straks iets aan je (drank)lucht doen ;)

iets dat je plotseling een beetje / kort verward heeft,
een beetje (meer) aandacht wat geen kwaad kon en kan :)

iemand in bescherming nemen en/of beschermd worden / voelen ?
geen thuis gevoel maar wel door iets geraakt zijn waardoor er een wens is ontstaan, misschien zelfs een vlindertje gescoord   :D
in ieder geval een groei en je takken reiken best ver zo te zien :)

veel plezier bij het shoppen  :)
what defines us is how well we rise after falling

Knoekie

Mega avond zoals gewoonlijk ;D ;D ;D ;D veel aandacht maar zelf alleen maar aandacht voor mn vrienden en het dansen!  Hier en daar wat irritaties door mannen die maar niet willen begrijpen dat we nix van ze willen!
Maar al met al, een wereldavondje stappen weer!! shoppen word even uitgesteld ;D ;D ;D

Kaartjes voor vandaag

Vogels hond ring = toren
lelie slang kist
   ruiter beer
     ster

Magic kaart Slang

Geloof dat ik steeds meer waarde/ belang hecht aan vrienden, dat ik hierin ook groei voor de rest ga ik er even over nadenken, zie slang sterk voor transformatie!!! eeeennn daar is de beer!! weg vos, weg ooievaar welkom beer en hond ;D ;D ;D ;D

waterman

Heel veel geklets in je vriendschappen (in dit geval dus lekker ouwehoeren met vrienden). Slang-kist in dit geval inderdaad een vernieuwing je stopt met de negatieve gedachtes (ster).  Er zit iets nieuws aan te komen op het gebied van je gevoel maar dat herft meer te maken met je eigen innerlijk dan met gevoel voor bijvoorbeeld iemand anders.

Hoop dat je er iets uit herkent knoekie

Knoekie

Hoi Waterman.... zeker dank je voor je duiding!!!! Langzaam aan begin in me idd steeds sterker te voelen begin ik mezelf weer te vinden en zeker wat ik op dit moment belangrijk vind begin ik steeds beter te herkennen. Kan ster overigens voor negatieve gedachten staan???

Sas-8314

ster is aandacht, energie dat wat je raakt en waar het om gaat in de kern
het ontstaan van iets dus zogezegd,
maar het blijft energie die neutraal is en dus alle kanten op kan ..
maar helder is het  :-*
what defines us is how well we rise after falling

heleen

ster heeft mijn inziens ook iets te maken met de avond/nacht. plotselinge heldere ingevingen, misschien in het duister. Dus in het negatieve gedachten een helder positief moment krijgen.  Het eureka gevoel. Ster kan ook weer snel doven. vuurwerk geeft ook sterren. Als je een open haard vuur of korf zit te kijken naar de vuur vonken, kun je ook heldere momenten krijgen. Ik vind de ster in ieder geval een hele mooie kaart.

Als ik kijk naar je kaart: toren bezinning, lelie De lotus, heeft in het hindoeïsme en het boeddhisme grote betekenis. De bloem symboliseert goddelijke geboorte en zuiverheid en lijkt qua vorm ook op een ster. kist, rust. In je hoofd bezig zijn dingen op een rijtje te zetten. onrustige gedachten (vogels), soms lichtelijk giftig (slang), maar wel vol liefde (hond en beer) boodschappen van boven (ruiter) vooral in avond en nachtelijke uren.

liefs
Heleen.

Knoekie

Hoi Heleen, dat kan inderdaad wel kloppen! ben inderdaad bezig zaken op een rijtje te zetten en mn hoofd wat rustiger te krijgen... zaken weer op de rit krijgen.... De laatste tijd zijn de avonden inderdaad wel wat later dan normaal omdat ik met veel in mn hoofd bezig ben ;D ;D Dank voor je uitleg