Dagkaartjes van Knoekie

Gestart door Knoekie, april 26, 2014, 10:07:35 AM

Knoekie

Ben trouwens ook benieuwd naar mn kaarten voor morgen ;D ;D ;D zou mn toekomstige huishoudelijke hulp contact opnemen ??? ::) ;D

Ik ben trouwens ook ff bij je muizen gaan kijken SAS, ze fluisterden me in dat ze die troep die jij voor ze neer strooit niet zo lekker vinden en of je toevallig een ander soort xtc in je arsenaal hebt ;) ;D ZIELUG

noekey

Tis wel de week van de omaatjes zeg! Bij mij kwam ze ook al langs :)

Prehostorische bug - oma, hmmzz vergelijking??  ;) ;D

Sas-8314

een duidelijke boodschap dan ..
ben benieuwd of oma je nog wat meer gaat vertellen in de komende tijd  :)

je mag mijn muisjes graag hebben hoor, misschien dat ze je kunnen helpen ipv die huishoudster ;)

Citaat van: noekey op juni 25, 2014, 19:55:01 PM
Tis wel de week van de omaatjes zeg! Bij mij kwam ze ook al langs :)

Prehostorische bug - oma, hmmzz vergelijking??  ;) ;D

ik onthoud me even van commentaar en mag hopen dat ze je niet gehoord heeft, wat ik eigenlijk betwijfel
ze weet / ziet wel meer dingen van je ...
ze heeft trouwens geen bezem of stok bij zich
ze draagt wel een hart bij zich ..  :-*
what defines us is how well we rise after falling

Knoekie

oma had gevoel voor humor ;D ;D ;D die noemde ik regelmatig junkie toen ze onder de morphine in dr ziekenhuis bedje lag! hilarisch vond ze dat ;D

Sas-8314

dan snap ik ook het hart
je hebt het niet van een vreemde ;)  :-*

waterman

Vage mannen snel vergeten knoekie ;D

Knoekie

*knoekie viert feesie terwijl ze veel zooi maakt, zaterdag huishoudelijke hulp in da house*

noekey

*noekey is nog steeds benieuwd naar de feestende kaartjes van knoekie*  8) ;D

Knoekie

*knoekie eigenlijk ook, gaat even tas pakken voor morgen na het werk, aangezien ze direct doorgaat naar een vriendin om lekker te gaan stappen*

noekey

*noekey geeft knoekie groot gelijk en hoopt dat knoekie vrijdag wel vrij is*  8)

Knoekie

JJJJJJJJAAAAAAAAAA ben vrij en ga lekker die tijd besteden met kleding kopen in de uitverkoop ;D ;D ;D

Knoekie

kaartjes voor morgen, nog steeds niet de kaarten waarop ik gehoopt had ::) ::)

Klaver kist maan = wolken
zeis huis klaver
   vos wolken
      tuin

MC wolken

heb inmiddels wel kwartet met zeissen!!!!! veel dubbele kaarten ook, maan dubbel klaver dubbel en wolken dubbel........... zit nu te dubben of ik ook nog kaartjes voor morgenavond ga trekken ;) ;)

noekey

Ik ga ze knippen en plakken in mijn reactie en laat me er even op los gaan, kan misschien even duren, maar ga me best doen! :)

enne jaloerssss!! Ik hoef alleen een ochtendje te werken vrijdag, maar toch...jaloerss!  ;D ;D

Knoekie

ik helemaal blij met mn dagje vrij! ben er erg aan toe geloof ik! ;D ;D ;D

mn eigen kleine interpretatie:

Einde aan een periode waarin ik me niet echt gelukkig voelde, ik durf weer te dromen en ben blij met mezelf... hier en daar nog een wolkje en een dipje maar ben sluw genoeg om daar zelf doorheen te prikken en te genieten van wat er allemaal gaat komen ;D ;D

Sas-8314

helder Knoekie  :-*
'sas wacht nu nog even geduldig op Noekey'  ;D ;D