Dagkaartjes van Knoekie

Gestart door Knoekie, april 26, 2014, 10:07:35 AM

Sas-8314

eens kijken wat er verder nog uit kunnen halen ;)

Zeis maan sleutel = schip
wolken vrouw kruis
   anker vrouw
       heer

MC Ring

er staan 2 dames in je legging zie ik nu pas
oh ik begrijp het nu
de ooievaar is in een dame veranderd  ;D ;D

ring-wolken-sleutel
een overeenkomst onder voorbehoud aan willen gaan
maan-sleutel-kruis
ergens op voorbereid willen zijn, of voorbereidingen willen treffen

sleutel-kruis-ring
inlegkruisje ...

kun je er iets mee Knoekie  ;D ;D

what defines us is how well we rise after falling

waterman

Zeis-maan-sleutel-schip het afstoten van bepaalde zaken brengt een oplossing en je een andere koers kunt gaan varen
Wolken-vrouwâ€"sleutel-kruis moeilijke momenten waaraan je zelf moet “sleutelen”. Maar je trekt er hierdoor wel een streep onder/kruis door.
Anker-vrouw-heer er komt stabiliteit tussen vrouw en heer.

en dan als mc ring...(nieuwe man onderweg knoekie :) ?

Sas-8314

wel een beetje een vage heer met de wolken, heb ik zo het idee
of een gelovige of foute man met het kruis, iemand met een geweten, iemand die zich wil bekeren ;)

Zeis maan sleutel = schip
wolken vrouw kruis
   anker vrouw
       heer

MC Ring

een heldere blik op jouw kaartjes voor deze zonnige ochtend waarbij ik eigenlijk veel te vroeg ben opgestaan maar waarvan ik zeker geen spijt heb als ik het zonnetje zie lachen naar mij :)

zeis-maan-sleutel-kruis
tijd om iets door te zetten en een eind te maken aan bepaalde zorgen die de dame zich maakt.

schip-vrouw een werkster arrangeren,
anker, als steun en het verlangen om in rustig vaarwater te kunnen geraken.

maan-werk-kruis
een vacature plaatsen, a job offer :)
mogelijk wordt het een buitenlands dame
maar mogelijk zie je dat idee uiteindelijk ook niet zitten ..
ik zie er in ieder geval geen echt vertrouwen bij liggen.
maar ja er zal toch een oplossing gevonden moeten worden voor de aanhoudende problemen
voordat het schip breuk gaat lijden ..
Je zou de ooievaar nu wel weer even kunnen gebruiken om niet te snel te beslissen over bepaalde zaken.
Of misschien roep ik nu juist weer iets op waar jij niet aan wilt ;)
selectief zijn komt er bij me op (vraag me niet naar de combi  :-\)

fijne dag lieve Knoekie  :-*

Knoekie

Hoi Hoi Waterman en Sas!!!!

Idd geen nieuwe heer onderweg, idd wel een vage foute heer waar ik een streep door probeer te zetten en wat redelijk aan het lukken is geloof ik! ik ben een nieuwe weg ingeslagen denk ik, alhoewel die er hier nog niet bijstaat! zal binnenkort wel komen ;D ;D heb in ieder geval een advertentie in de lokale supermarkt opgehangen voor huishoudelijke hulp, dat zal me veel rust geven denk ik zo! Er hing ook een advertentie die ik gebeld heb maar die nam niet op! Oh SAS, gisteren hoorde ik van een vriend die zn buurvrouw (buitenlands) zou vragen of ze zou kunnen, maar kon niet op de dagen waarop ik wilde! (en terwijl ik dit typ begint er ineens een speeldoosje wat al jaren stilstaat uit zichzelf klanken te produceren ;D)

Maar dank voor jullie duiding, dag begon wat downig en had zelfs zin om me ziek te melden zo moei was ik weer, maar toch doorgezet een hele leuke dag gehad en zelfs 2 leren jasjes voor 30 eurie per stuk weten te scoren ;D ;D De leuke dingen des levens ;D ;D ;D

Sas-8314

trots op jou lieve brombeer  :-*

Sas-8314

en welk deuntje werd er voor je gespeeld ?
of wat riep / roept het bij je op ?

noekey

Knoekieeeeee!!

Ik wacht met smart op je kaartjes voor morgen! :D Ik ben er klaar voor, was deze week beetje afwezig, maar voel gewoon dat ik jouw kaartjes moet gaan duiden!

BRING IT ON!  ;D

Sas-8314

;D ;D ;D
nu wordt deze dame wel errrrrrug nieuwsgierig, zouden daar mijn muisjes voor staan misschien  ???

noekey

hahaha heb je de kaartjes voor mij gelegd ipv voor jezelf Sasje?? ;):P foei! hihihihi  ;D ;D

en nee niet nieuwsgierig maar er borrelt hier van alles zodra ik Knoekie's topic las en ben erg benieuwd of dat gevoel kan worden terug geplaatst in de kaartjes :)

Sas-8314

deze dame als in de persoon SAS ;)
die nieuwsgierig is .. naar de kaartjes van Knoekie + jouw duiding daarop ..
(wetende dat jij niet snel dingen zomaar zegt ;)
;D ;D

noekey

ahhhhh dus toch je eigen kaartjes gelegd!  ;D

Sas-8314

ik wel, maar vertel ..
(h)erkenning van iets ????

noekey

Snap even niet wat je bedoelt met (h)erkenning  ???

(h)erkenning richting Knoekie of richting jouw kaartjes in combi met Knoekie?

Knoekie

het was niet echt een deuntje, een paar klanken, heel raar, ik dacht eerst van huh.. en toen OMA.. is ze toch bij me.... en nu denk ik weer dat tie last had van een prehistorische bug ofzo ;D