Dagkaartjes van Knoekie

Gestart door Knoekie, april 26, 2014, 10:07:35 AM

Knoekie

jaaaa, maar dat vind ik zo moeilijk.. wat komt er nu in me op, ook wil ik dan voorzichtig zijn voor de ander ofzo denk ik... maar ik heb eigenlijk pas een paar dagen de andere persoonskaarten door geloof ik

Sas-8314

tja da;s een keuze dame
of je bent voorzichtig en je leert langzaam
of je doet gewoon en leert sneller

Snap ook het probleem niet zo goed Knoekie ?
wat is er mis met het mis hebben ?
en dan nog maar de vraag of je het mis hebt, of dat de ander zich mogelijk op dat moment (nog) niet (h)erkent in je duidingen.

Ik heb de forum regels er even op na geslagen maar kan niets vinden dat duidt op straf wanneer je niet goed zou duiden. Garantie regels kon ik ook al niet vinden,
dus volgens mij is het allemaal vrijblijvend en als je toch nog twijfelt, dan kun je zelf ook nog even informeren.
Misschien dat iemand anders iets weet waarvan ik niet op de hoogte ben maar vooralsnog ga ik er vanuit dat dit forum een veilige plek is om te oefenen en te leren :)

:-*
what defines us is how well we rise after falling

Knoekie

Sas-8314

Knoekie

*knoekie rent eerst naar topic SAS en trekt SAS aan mouw en zegt..... kom es vlug in mijn topic kijken*

EEEEENNNN in de categorie aktie kaarten zoek ik nog na vandaag nog een maal de zeis!!! (wel een zeis op de eerste plaats in een legging) heb daarna bingo en de jackpot, fullhouse en wat nog meer...............

Kaartjes voor morgen

Zeis maan sleutel = schip
wolken vrouw kruis
   anker vrouw
       heer

MC Ring

WAAR IS ME OOIEVAAR GEBLEVEN?????????

Sas-8314

Knoekie

;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D die denkt zoek het maar uit met dat vliegen, ik laat me voor de verandering een keer verplaatsen ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Sas-8314

en dan maar hopen dat de ooievaar niet misselijk wordt tijdens de reis,
denk namelijk dat het een zeilschip is en dan is er weinig controle mogelijk,
tis toch zien waar de wind en de golven je heenbrengen, zal nog wel spannend worden voor de ooievaar ..
gelukkig dat de ooievaar niet ook nog in een kistje moet zitten ;)

Knoekie

hij heb wel een ringetje om zn poot!! HIJ IS VAN MIJ ;D ;D ;D ;D

Sas-8314

had ook niet anders verwacht, tuurlijk zit er een ringetje om  ;D ;D

Knoekie

Ooievaar is trouwens toch vrouw?????? waarom zeg ik dan hij ;D

Sas-8314

je bent nog in de war
dat komt vast goed tijdens of na de reis  ;D ;D

heleen

zeilen is spelen met de wind, wind is gedachten en die de vrije loop laten gaan. Zorgen dat je de wind in het bootje krijgt, en je kun naar de bestemming zeilen waarheen je wilt. Alleen als het windstil is, wordt het dobberen. en hetgeen waar wind ook mee kan spelen zijn de wolken.

volgens wiki:
Wolken worden door de wind voortbewogen,maar aan de grond kan de wind uit een heel andere hoek waaien dan op bepaalde hoogte in de troposfeer. Wolken kunnen op verschillende niveaus voorkomen en kunnen dan ook uiteenlopende kanten op gaan. Wolken op grotere hoogte kunnen zelfs in tegengestelde richting bewegen dan lagere wolken en soms zijn er drie "lagen" zichtbaar.

dus als ik het goed begrijp kan het alle kanten op. en als je genoeg hebt met het spelen met de wind, gooi je gewoon het anker over boord, en ligt je schip stabiel, op de plek waar jij wil. Hoewel je kaartjes heel beweeglijk zijn, heb je toch alles zelf in de hand.

Heleen.

Sas-8314

hele mooie en heldere duiding Heleen  :-*

Knoekie