Dagkaartjes van Knoekie

Gestart door Knoekie, april 26, 2014, 10:07:35 AM

Knoekie

Hoi Heleen en Sas, dank jullie voor jullie heldere duiding! idd dit kan wel kloppen...

De kaartjes voor morgen, geen ooievaar te bekennen, helaas ook geen schip en muizen, maarrrr wel de weg...

Muizen heer tuin = anker
beer vogels toren
  brief zon
   weg

Ster

Ik ga morgen avond wel even naar een heer die ik ken even een wat drinken... maar verder is mn dagje nog open (behalve mee bleeren op de muziek en schoonmaken, was etc)

Heb het idee dat ik wat stress achter me gelaten heb.. zit weer in mn kracht, ren van hot naar her (door mn huisje).... voel me goed en optimistisch en het idee dat ik op de goede weg zit...

Natuulijk is jullie kijk hierop welkom! FIjne avond, nacht ochtend... Ik ga kijken of ik mn ogen nog open kan houden voor de weekend kaartjes! en anders komen die morgenochtend

Sas-8314

goede morgen Knoekie :)

jouw nieuwe kaartjes en wat ze mij vertellen :)

Muizen heer tuin = anker
      beer vogels toren
            brief zon
                weg
Ster

meer heren in je tuin ;)
muizen-vogels dus ook meer gedachtes, ik zie het niet echt als communicatie
maar het doet me ook denken aan kriebels met al die kleine pootjes

vogels-tuin
en maar 1 geluksvogel
hier is de betreffende heer zich mogelijk zelf niet bewust van ..

brief boven je ster, de zon er bij
mogelijk is er een sterke indruk gemaakt, wordt jij je ergens bewust(er) van
het stemt je ..
het anker doet me denken aan de hoop, verlangen en ook liefde, maar ook  werken, vasthouden en (weer) loslaten, dus niet (willen) bezitten .. of wellicht dus ook dingen die je niet wilt (loslaten)
'in de ban van' komt er bij me op ..

anker ook als dingen die je mist, maar ook 'dingen' die mogelijk weer terugkomen
iets dat niet echt verdwenen was, zich mogelijk wat op de achtergrond heeft gehouden ..
anker ook voor diepgang en mogelijk ook als geremd worden ..

de tuin gaat je goed doen, afleiding, maar ook ontwikkeling, iets waar jij je dus bewuster van wordt

de weg, ik zie 'm als een weg
misschien mag jij je iets bewuster worden van de weg en de vooruitzichten ..
voelen en ervaren, (be)leven komt er bij me op
met de tuin samen denk ik aan genieten (heren genoeg;)
bewuster, de beer vanuit je eigen kracht en volgens je eigen regels ..

de ruiter uit je weekendkaartjes icm de brief denk ik dan ..

fijne dag Knoekie  :-*

what defines us is how well we rise after falling

Sas-8314

Muizen heer tuin = anker
      beer vogels toren
            brief zon
                weg
Ster

volgens mij gaat de heer jou vanavond ergens op attenderen ..
er gaat in ieder geval over iets gepraat worden wat je raakt, denk ik zo
jij staat in ieder geval centraal zoals ik het zie
maar er is iets met je stem ... of stemming
maar het lijkt niets nieuws te zijn .. misschien wordt er iets helderder ..
ik ben benieuwd :)

have fun and take care  :-*

Knoekie

Haallooo Sas *wrijft slaap uit ogen* mn stemming is zoals het is in die speciale tijd van de maand ;D ;D nogal hormonaal ;D ;D en moei, verschrikkelijk moei, maar wel even zin om bij te kletsen met hem.. ik weet dat hij altijd een zwak voor me heeft gehad maar ook netjes (hoop ik) in een relatie zit... Maar kijk er naar uit om weer even bij te kletsen...

Sas-8314

goedemorgen Knoekie
hoop dat de dame goed gerust heeft en wenst de dame een zeer gezellige avond toe  :-*

Knoekie

hoihoihoi SAS, mn afspraak liet net via de app weten dat hij ff ging liggen omdat hij barstende koppijn had, hij wilde de afspraak liever niet verzetten want had zich verheugd ;D ;D Nu weet ik gelijk waarom ik bij mn kaartjes voor vanavond chronisch de tuin en doodskist trok ;D ;D ga er maar even vanuit dat het niet doorgaat... ga ik zelf lekker vroeg naar bedje, kan het geloof ik wel gebruiken, zelfs na een douche ben ik niet wakker te krijgen

Sas-8314

een heer met hoofdpijn, dat is vrij zeldzaam Knoekie  ;D ;D

je geeft jezelf wat je nodig hebt dame,
althans daar zouden we goed aan doen  :-*
beterschap en een bak energie voor je,
maar ga er een beetje wijs mee om  (zegt zij) 8)

Sas-8314

en verder is de avond nog jong :)

Knoekie

;D ;D ;D ;D ;D ga zo een kruikje zoeken...

Sas-8314

Knoekie

De afspraak gaat toch door, heer zijn hoofdpijn is gezakt ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Sas-8314

dan op naar de massage zou ik zeggen, een mooi goedmakertje voor de onnodige 'spanningen'  :P
veel plezier  :-*

Knoekie

nou geen massage, wel wat teveel wijn geloof ik :-X :-X

straks weg voor mn werk dus nu maar even de dagkaartjes, wat later dan normaal en met een "lichte" kater (zo maar wat bananen weg werken lol)

slang boek ruiter = vissen
sleutel brief anker
  hart boek
    vos

MC roede

Kan er ff nix van maken, buikpijn en wat  misselijk ::) ::) dus ga er onder de douche maar eens over nadenken ;D

Fijne dag allemaal

Sas-8314

klinkt als een bekende dag en weg dus  8)

eens kieken wat ik er voor spannends in zie ;)

slang boek ruiter = vissen
sleutel brief anker
  hart boek
    vos

MC roede

slang zal wel de teveel aan wijn zijn die je tegen beter weten in hebt gedronken,
maar waar je toch niet van gaat leren  :P

vandaag veel actie waardoor de boeken weer even  in de kast blijven
er wordt vandaag niet echt veel nagedacht ..
tijd voor actie en om iets te ondernemen,

veel plezier bij je uitje
8)

Knoekie

thnx Sas, een douche en 2 naar binnen geschoven banaantjes hebben me weer op de been geholpen ;D ;D ;D Slang staat weer voor een bekend persoon voor mij die erg verdrietig is vandaag omdat ze iets ontdekt heeft/ achter gekomen is :-[ :-[ :-[

sleutel brief anker, idd werk uitje boek en vos de regeltjes/ wetjes uit mn weekend legging denk ik. Hart waarschijnlijk dat ik het naar mn zin ga hebben, anker voor werk dan hou ik sleutel en brief over ;D ;D oplossing voor sleutel, of deur dicht doen of openen, brief... ja die weet ik dan nog niet...