Dagkaartjes van Knoekie

Gestart door Knoekie, april 26, 2014, 10:07:35 AM

waterman

Ook ik heb het gevoel alsof je twijfelt over je werk. Maar of het nou je contract zelf is of misschirn eigenlijk de functie die je nirt helemaal bevalt daar ben ik dan even niet zo zeker in. Maar misschien dat het jou wel iets zegt.
In ieder geval veel gepraat vandaag met je vogels.

Knoekie

Idd ben ik nog wel onzeker over mijn werk waterman ;D ;D Maar leuke dag gehad, vergadering, veel gesprekken idd! maar al met al wel leuk!! nu even muziek hard aan en de boel aan kant maken ;D ;D

Sas-8314

??? ??? ??? ???
en waar blijven jouw kaartjes lekker bijdehandje  ;)
what defines us is how well we rise after falling

Knoekie

Je had overigens gelijk SAS over de kaartjes van vandaag, werd en voelde me steeds sterker gedurende de dag.

Dan nu de kaartjes voor morgen.... tadadadadaaaaa

Maan weg zon = kind
hond ooievaar kist
  anker ring
    hart
MC Ruiker

ik denk dat de tendens zich een beetje voortzet.. vooruitgang in een keuze die ik gemaakt heb, dit geeft me een zelfvertrouwen waardoor ik meer naar mn gevoel kan luisteren.
een innerlijke reis met behulp van nieuwe vrienden heeft gezorgd voor een nieuw begin...
Ik begin me thuis te voelen op mijn werk en luister wellicht weer naar mijn hart....

*jubel jubel jubel*

Jullie interpretatie is naaattuuurrrrlijk welkom, maar sodemieter me ajb niet van mn roze wolkje af  *zet roze bril op en zwaait naar SAS*

Knoekie

niet zo snel sas, mn ogen zitten voor 70% dicht dus typen gaat langzaam en de plaatjes op de kaartjes zien..... nu maar hopen dat ik ze idd correct heb gezien ;D ;D ;D

Sas-8314

vertel eens over dat roze wolkje Knoekei
hij ruikt zo lekker  ;D

Knoekie

jjjjjjjjjjjjjjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhh he........... gelukkig wel want met die gezwollen ogen van me zie em niet zo goed 8)

Sas-8314

ja ik weet niet hoor, leuk wat je schrijft,
maar dit is te vaag of bewust zeer ontwijkend op mijn vraag  8)

Knoekie

ik zie echt bijna nix meer! nu weet ik hoe een chinees zich moet voelen.......

Maar mn roze wolkje is een soort tante till wolkje denk ik! kloddertje roze hiiieerrr, zich nergens wat van aantrekkend en zichzelf geweldig vindend

Sas-8314

Maan weg zon = kind
hond ooievaar kist
  anker ring
    hart
MC Ruiker

je gaat morgen vrolijk op weg met je autootje
lekker parfummetje opgespoten
en je voelt je lekker en jezelf

een ooievaar centraal
veranderingen in je vriendenkring, of een andere omgang
denk eerder op een andere manier met gevoelens omgaan,
meer in balans komen, werken aan dat wat jij belangrijk vind en je dromen achterna gaan

kist-kind je bent je er bewust van dat er een nieuwe fase is gestart
een vernieuwing van jezelf
van en met jezelf genieten :)

ruiker-hart
een verassing voor jou ,. :P

noekey

Hi Knoekie! :)

Ik ga es kijken of ik je roze brilletje kan behouden ;)

Maan weg zon = kind
hond ooievaar kist
  anker ring
    hart
MC Ruiker

Allereerst voordat ik met de duiding van de kaartjes begin, krijg ik steeds het beeld van 2 harten die met de punt aan elkaar verbonden zijn met een hoop energie er omheen (het ene hart staat rechtop en andere hart naar beneden). Ik krijg er geen negatief gevoel bij, wel een kleine onzekerheid of iets dergelijks maar dat is nergens voor nodig.

Wat betreft de kaartjes, het wordt genieten van kleine dingetjes. Een vlindertje die voorbij fladdert, wat warme zonnestralen op je gezicht

Sluit me aan bij Sas wat betreft de veranderingen in je vriendenkring. En die kist erbij geeft mij het gevoel dat je daar nu even niet mee bezig wilt zijn (stop het maar ff lekker weg in die kist ;) ) maar gewoon wilt genieten van die kleine dingetjes en in balans komen met jezelf

Hoop dat je je roze brilletje nog op hebt  8) :)

waterman

Nou knoekie met twee van die duidingen heb ik niets zinnigs meer toe te voegen. Helder verhaal :)

Knoekie

GOOEEDDEENNN avond allemaal! ik kan de speklapjes van Carry aanbevelen aan iedereen!! was heerlijk Carry!!!
Verder vanochtend, lekker geurtje op gedaan (klant gaf zelfs compliment en vroeg wat het was) in mn autotje gestapt, zonnebrilletje op ondanks de bewolkte lucht en later regenbuitjes! leuk gewerkt, lekker wezen eten bij Carry!!! wat wil een mens nog meer!! (nou ja 1 klein wensje dan nog, laat mn ogen stopen met jeuken en zwellen please please please)

Idd ik heb het idee dat een nieuwe fase is aangebroken, langzaam aan komt mn energie ook weer terug....
Geen verandering in vriendenkring, nee ben eigenlijk op sociaal niveau drukker dan ik ooit geweest ben de laatste 4 jaar...

Dan mn dagkaartjes voor morgen: (en zo vrolijk als ze voor vandaag waren, zo doom en gloom zijn ze voor morgen SAS HELLUP)

Wolken Roede Zeis = Brief
Ooievaar berg ruiter
   klaver weg
     hart

Sleutel

obstakels en conflicten ?? zeis ligt erachter dus dat is helaas niet wegmaaien maar oogsten?? ik oogst wolken en roedes?? Brief ik denk voor feit, nog steeds een beetje in conflict met mezelf door onduidelijkheid waar ik een einde aan wil maken? feiten die ik mis??
Ik wil radicaal het roer omgooien maar nog wat opstakels omdat mn gedachten niet mee willen?
uiteindelijk zal ik toch de weg van mn hartje vinden en de boel afsluiten ofzo??? (of sleutel voor ogen proberen te openen die s ochtens dicht zitten)

Die rotberg ook weer helemaal centraal mopper... zit nu toch echt niet in de bergen, ik begin bijna weer te verlangen naar de vos en slang..........

Sas-8314

wat ben je toch een lekker ding  ;D ;D ;D ;D ;D
ik kan me niet eens concentreren op je kaartjes  ;D ;D ;D

carry

Hahaha komt door de speklapjes knoekie....!!! ;D