Dagkaartjes van Knoekie

Gestart door Knoekie, april 26, 2014, 10:07:35 AM

Sas-8314

dat wordt vast weer piese vanavond  ;D ;D
what defines us is how well we rise after falling

Knoekie

Knoekie

overigens, mn dagkaartjes zijn wat helderder, een heer waar wat strijd mee was(van zijn kant dan, mij interesseerde het niet zoveel) en waar ik eigenlijk geen contact meer mee had heeft contact opgenomen via de whatsapp!!!! verexcusseerde zich voor zijn gedrag!!!! en we spreken binnenkort wat af, no hard feelings van mijn kant dan! maar hij voelde zich nogal ***lig! dit is niet de heer overigens waarvan ik LDVD had ;D ;D ;D

Knoekie

eeeennn de kaartjes voor morgen alvast;

hond maan lelie = kist
  vos boek klaver
   huis heer
      maan

MC Vos

De Maan heb ik geloof ik ook een abonnement op, de heer een dagje rust gehad, en ja de vos... weer terug van weggeweest...........

Emotioneel en wantrouwend dagje geloof ik zo! heb vooralsnog geen plannen en lijkt er ook niet op dat ik spontaan uitga ofzo!! lijkkist heb ik nog geen  brandhout van gemaakt zo te zien, dus waarschijnlijk ben ik de hele dag weer druk bezig mn op en neer gaande emoties en gevoel van ontrouw in die kist te het proppen. Ben alle geheimzinnigheid zat en ga maar als een bezetene mn huis opruimen en sjouwen met zaken (zoals een vent, gras maaien, garage opruimen etc,,) na deze kaarten denk ik er serieus over na om pruim tabak te gaan spugen..............................

Sas-8314

als je daarna je bek maar goed gaat schrobben dan  ;D ;D

waterman

Haha knoekie

Die kist op het einde zegt mij eigenlijk dat je iets gaat afsluiten verder niets. En vergeet niet dat iets afsluiten ook weer een nieuwe start is.
Je voelt je thuis (ook innerlijk blijf je bij jezelf) en je bent krachtiger dan je misschien zelf wel denkt.
Vos in dit geval niet als een wantrouwend dagje maar het gevoel van wantrouwen tegenover je eigen duiding..... Omdat je het ook gelijk negatief inschat.
Dat nieuwebegin wordt ook nog erns weergegeven door het boek...nieuw hoofdstuk met geluk.

Dus ik zou zeggen...lekker genieten :-)

Knoekie

:-* :-* :-* :-* dank je waterman :-* :-* klopt je duiding van vandaag eigenlijk ook wel, zag het beetje onweer achtig en negatief in ;D ;D

Ben heel benieuwd naar morgen 8) 8)

*gaat tanden poetsen*

Sas-8314

blij dat je uitgekauwd bent  ;D ;D

Sas-8314

goede morgen Knoekie :)

jouw kaartjes en wat ik er in meen te zien  8)

hond maan lelie = kist
  vos boek klaver
   huis heer
      maan

MC Vos

de maan is ook overgave ..
(werken aan en uitkomen voor je) (nachtelijke) dromen
met dat boek er boven en die lelie zitten we toch ook weer in de hoek van een romance / affaire
nu ben ik wel nieuwsgierig aan het worden Knoekie  ;D ;D

ik zie een heer een huis en een kist  :P
en de vos en het klaverzaadje voor de nodige bescherming  :P
alles in huis dus  :)
en het hart ?
zit dat nog in het kistje misschien  ;D ;D ;D
geen sleutel hmm
misschien is het kistje ook wel niet op slot ... ::)
Ga je even kijken Knoekie ...  :o
als je het kistje niet met de bijl bewerkt dan kan je het gewoon weer gebruiken wanneer jij dat wilt   ;)
maar misschien zit het hart wel helemaal niet in het kistje en is friends with benefits de hond-lelie momenteel wellicht meer jouw ding ;)

" Go with the flow noemde jij het toch'  ;) ;)
of durft het vosje niet te handelen  ;D ;D ;D

Kun je er iets mee Knoekie   ???

Knoekie

weinig romantiek in mn leven momenteel en zie het voorlopig ook niet komen.. maar ik go wel with the flow een beetje lol maar ik dacht dat vissen meer gow with the flow was en maan emoties die op en neer gaan......

Sas-8314

;D ;D
ik heb geen idee, iemand schreef er laatst nog iets over maar ben het momenteel even kwijt en geen zin om het op te zoeken ;)
de maan staat in ieder geval ook voor een romance :)
echte liefde komt trouwens meestal als je het niet verwacht of soms ook wanneer je denkt dat je het niet kunt gebruiken is mijn ervaring  ;)
kistjes helpen dan vaak al niet meer  8)
de heer (verstand) is dan al heengegaan  ;D
:-*

Knoekie

lol, tja de heer waar we het over gehad hebben zit nog steeds in mijn hoofd hier en daar, en waarschijnlijk dus ook in mn hart ;D ;D maar ik verwacht hier echt nix meer van eerlijk gezegd!!! degene die me gisteren appte, is gewoon een leuk joch, meer niet eigenlijk...

Sas-8314

ik bedoelde de heer ook als verstand dat ver te zoeken is als de liefde om de hoek komt kijken Knoekie
Klinkt voor mij persoonlijk heel logisch dat jouw heer nog speelt, mijn ervaring is dat er vaak eerst een andere heer moet verschijnen voordat ook de laatste restjes verdwijnen. Maar dat zal voor iedereen anders zijn denk ik dan :)

Knoekie

Hahaha, ja ik weet het, echter als ik voor iemand val, val ik hard, verdwijnt dan ook weer moeilijk!!! maar we geven de hoop niet op (op dat het weer verdwijnt, de heer heb ik allang opgegeven ;D ;D) en het ik heb de zon in mn legging ;D ;D muziekje aan en dansend mn was opvouwen....

Sas-8314

heel herkenbaar Knoekie  8)
geen webcam, wil die danspasjes wel eens zien  ;D ;D
zo zie je maar zelfs het huishouden kan gedaan worden met een goed humeur  :)
en opgeruimd staat netjes  :-*