Dagkaartjes van Knoekie

Gestart door Knoekie, april 26, 2014, 10:07:35 AM

Knoekie

ga nu nog niet naar bedje hoor ;D ;D ;D ;D ;D ik zal me vanavond nog es over mn 36 kaarten duiding buigen ;D

Sas-8314

ik zou je adviseren om vooral je fantasieën te gebruiken

en bedenk daarbij  ;
het is altijd eerst geloven en dan pas (kunnen) zien ;)
what defines us is how well we rise after falling

waterman

Ik wil ook wel eens in je legging duiken mag jij bij mij oefenen ;D. (Grapje)
Die grote legging lees je ook vaak met je eigen wens gedachten erin dus is een ander vaak objectiever. En vanuit zijn eigen ervaring ziet die weer iets anders.
Eerst vanavond mijn dagkaarten en dan zal ik eens kijken. Heb je misschien nog bepaalde dingen die je wil weten uit deze legging?  Wetkgebied liefde of iets anders?

Knoekie

eigenlijk beide wel ;D ;D ;D ik zal idd ook eens in jouw kaarten duiken, altijd leuk om te oefenen, het is net als puzzelen ;D

Knoekie

En daar gaat mn goede voornemen vroeg gaan slapen! huishoudelijke taken vergden meer tijd dan verwacht......

Eerst maar even dagkaartjes getrokken voor morgen voordat ik me op 36 leggingen ga storten.... eeennn ja hoor hij is er weer de brief ;D ;D deze is weer terug van weggeweest!!!!! verder kan ik er weinig van maken maar wellicht kunnen jullie er een verhelderend licht op werpen

Kist vissen kind = Toren
Wolken roede maan
  ooievaar slang
       Hart
MC tadadadadadadaaaaaaa (tromgeroffel) De brief..

Overigens de slang is ook onderdeel van het meubilair aan het worden geloof ik zo

In ieder geval een einde van iets emotioneels, wel succesvol, ben er door gegroeid
hier en daar nog een wolkje en wat tegenstrijdige gedachten om mn doelstellingen te bereiken, nog steeds onderweg... maaaaarrrr het is een feit (brief???) dat ik naar mn hart ga kijken/ luisteren ( en met de roede op de kist sla??)

Sas-8314

heej en goede morgen Knoekie :)

Kist  vissen   kind = Toren
Wolken  roede  maan
  ooievaar  slang
              Hart
MC = brief

de slang ..
er is al een topic gestart http://www.catharinaweb.nl/cathforum/index.php/topic,5182.0.html
misschien kun je er nog wat aan toevoegen ... altijd waardevol  :)

ik weet het niet Knoekie
iets teveel glimmende tandjes als je mij vraagt  ;D ;D
ik noem het bewust nog geen strijdkaarten,
maar er zitten wel acties in die het nodige van je vragen

tegenstrijdigheid komt er bij me op ..

Kun je er iets mee Knoekie ?

Knoekie

Hoi Hoi Sas,

Ik kan er zelf eerlijk gezegd ook helemaal nix mee, volgens mij vandaag juist een redelijk rustig dagje ( op een paar dikke jeukende hooijkoorts ogen na)
Zo onder de douche nog maar eens  over nadenken

waterman

Er is onweer op komst , je krijgt het moeilijk in je gevoel ( kist - wolken - vis ). Er komen veranderingen die niet zijn wat het op het eerste gezicht lijkt die te maken hebben met je eigen gevoel.  Je wil je heel graag weer geborgen voelen kind-toren. Maar het voelt wleof je bepaalde gevoelens ook niet toelaat.

Hoop dat je er iets mee kan vandaag knoekie

Sas-8314

ik sluit me aan bij de waterdame ...

verder is kind-toren ook mogelijk een zielewens
mogelijk een nieuwe start willen maken
maar er ligt nog karma oftewel innerlijke werkzaamheden dame ...

Hoe was je (werk)dag Knoekie ?

Knoekie

Werkdag was eigenlijk heel leuk Sas, Cursus gehad, dus veel geleerd weer verder geloof ik dat ik me nog wel goed voel!! maar het is tijd voor een wijntje lol! jullie merken wel hoe dat dan gaat uitpakken ;D ;D (over het algemeen word ik er wel vrolijk van)

Knoekie

*gaat met fles wijn onder de arm op zoek naar een bijl en de welbekende kist*

Sas-8314

Knoekie

Ik dacht ik hak em open, kan die ook niet meer dicht ;D ;D ;D

Sas-8314

het kistje is neutraal op zich, wat je er in stopt echter niet ;)
dus je kunt het kistje ook bewaren en er andere dingetjes in stoppen,

hoe smaken je wijntjes ?

Knoekie

de wijntjes vallen hard lol, zit weer aan de spa rood ;D ;D ;D