Dagkaartjes van Knoekie

Gestart door Knoekie, april 26, 2014, 10:07:35 AM

Knoekie

Nee zelfde leeftijd en eigenlijk heel sneeky! mij voor schut zetten bij mijn klanten op een heel sneeky manier ;D en dan later zn excuses aanbieden en zeggen dat hij het niet doorhad

Sas-8314

een schijnheil dus
lelie-zon-zeis

gewoon je beer inzetten Knoekie  :P
afkappen die onzin, hoef je maar 1 keer te doen ;)
daarna zal het duidelijk zijn ..
what defines us is how well we rise after falling

waterman

Ik wilde inderdaad ook al vragen naar de combi met je werk knoekie maar toen had ik nog niet alle berichten gelezen ;D
Kind-hond zou je ook kunne zien als juist nieuw vetrouwen in een heer. Of nieuw vetrouwen in jezelf denk ik dan eerder als ik je verhaal zo lees.

Sas-8314

Citaat van: Knoekie op juni 01, 2014, 22:33:56 PM
morgen idd ook vroeg weer op, dus nu maar es proberen om kaartjes voor morgen te trekken;

Kind hond heer = muizen
zon zeis beer
   boom ring
     lelie

MC Hond

centraal staat de zeis
iets afkappen, iets delen, het is er de tijd voor om iets te doorbreken
muizen, irritaties maar ook nieuwsgierig zijn ...

een nieuwe vriendschap, er is een sterk vertrouwen
je vind jezelf er in/mee terug
vriendschap buiten maar ook in jezelf sluiten,
wat positiever met je zelf omgaan, je eigen krachten ervaren ...

ook voor jou een hond :)
die was je vast een beetje kwijt  :-*

Knoekie

Hoi Sas en Waterman!!! idd SAS je slaat de spijker op zn kop met schijnheil!!! vandaag was deze collega tekeer aan het gaan over een andere collega die volgens hem zoveel steken laat vallen! even later staat die bij haar en zegt hij dat ze zoveel voor ons doet en het zo goed doet :o :o :o :o op dat moment verloor ik al mn vertrouwen in hem!!! ineens zag ik wie hij werkelijk was! nu moet ik zeggen, ik irriteerde me al de hele dag deze collega omdat hij sowieso erg veel aandacht nodig heeft en continu bezig is je te overtreffen. Ik realiseer me ook dat hij zichzelf boven mij ziet staan! dus wat dat betreft hebben de kaarten gelijk! Ik voel me inderdaad ook erg veel sterker vandaag, geen zin in onzin van niemand! voel me krachtig! het gaat de goede kant op ;D ;D ;D

Sas-8314

Trots op jou Knoekie !

muizen wil je niet in je huis :)
een hond (als zijnde je eigen beste vriend) waakt ook over je welzijn :)
en de zon maakt dat het tijd is om je bewust te worden van je eigen sterke kracht
de beer het hart ...
meer hart krijgen voor Knoekie  ;D ;D

:-*

Knoekie

zoooo kaartjes voor vandaag maar eens even trekken ;D ;D ;D

vogels weg roede = ruiker
  vissen sleutel tuin
    zon ooievaar
       vogels

MC Berg

hhhmmmm eens even denken hierover, niet echt heel erg fantastische kaarten, vooral een berg als MC kaart.... ik ga een beetje mn eigen gang op mijn werk, of weer communicatie, wat ik idd veel heb.. toch die roede er weer bij, ik zie dat altijd een beetje als innerlijk conflict.... wellicht toch een conflict om bepaalde deuren te sluiten wat me wel geluk zou op kunnen leveren.... ga maar eens even douchen fijne dag allemaal

Sas-8314

heej Knoekie :)

vogels weg roede = ruiker
  vissen sleutel tuin
    zon ooievaar
       vogels

MC Berg

veel beweging in je kaartjes, positieve beweging
sleutel centraal
je weet 'm steeds beter te gebruiken ..
de berg
wilskracht

je eigen stem steeds meer gaan gebruiken, niemand hoeft voor jou te spreken
en geouwehoer daar heb je geen trek in
maar ook bewuster luisteren
bewuster contact maken en een positievere stemming willen verspreidden ..

dat is wat ik er o.a. in zie ..  :-*

waterman

Hey Knoekie

Heb eerder het idee dat je zelf bovenop de berg staat en dat je je warmt aan het zonnetje. Je hebt wat dingen voor je zelf opgeruimd door op ern bepaalde manier ergens mee om te gaan. Het ene sluit en het andere opent.
Mooie kaartjes.

Knoekie

Hoi waterman en SAS, dank dank dank voor jullie reading!!! merk inderdaad dat ik anders tegen zaken aan ga kijken, merk dat ik af en toe nog wel down ben, en net als vanavond me echt heel eenzaam voel! maar ik merk inderdaad ook dat ik niet meer wil dat er met me gesold word!! duussss morgen weer een dagje, denk dat ik daar zo maar es kaartjes voor trek dan kan ik het alvast laten bezinken!! hoe was jullie dagje?? *rent naar andere topics om te kijken*

waterman

Heel herkenbaar. Nu net de reden dat ik die koppijn had. Ik heb 1 wens met 1 iemand (en dat is een goede vriendschap) 2 wensen dus haha. Maar mag nu blij zijn als er überhaupt nog reactie komt. Soms doe je zulke stomme dingen van schrik ???
Maar we houden elkaar wel gezelschap hoor. :-*

Sas-8314

Knoekie

thnx voor de support Waterman en Sas

mijn kaartjes voor morgen, schrik me elke keer weer dood met al die negatieve kaarten! Sas weet deze altijd fantastisch positief om te buigen, maar ik blijf er toch altijd een beetje van schrikken mopper... laatste tijd weer heel vaak van die schrikkaartjes erbij...

maar goed mn legging

Schip kist vissen = ruiker
roede wolken slang
  ooievaar kind
     lelie

MC Lelie

Ik geloof dat mn emotionele rollercoaster een beetje ten einde komt? weet waar ik moet zijn voor geluk, alleen wat conflicten en onduidelijkheden hoe ik daar moet komen... optimisme en hoop op een ommekeer blijven waardoor ik geluk blijf nastreven?? nog maar es verder over brainstormen

Sas-8314

kaartjes zijn kaartjes ..
en mensen zijn mensen
die er emoties / waarde aan koppelen

strijdkaarten zoals ze door veel mensen worden aangeduid, zijn actie kaarten
lucht krijgt vorm door daadkracht

kaartjes zijn adviserend ...
ja of nee actie ...
hoe we het doen en wanneer we het doen bepalen we zelf
maar gebeuren zal het ..
niet goedschiks dan kwaadschiks
Law of Nature ...

:-*

Sas-8314

goede morgen Knoekie :)

jouw kaartjes en wat ze mij zeggen ..

Schip kist vissen = ruiker
roede wolken slang
  ooievaar kind
     lelie

MC Lelie

wolken centraal
gedachtes, actie (roede) ondernemen (vissen)
slang, toch ook behoedzaam zijn,

lelie-ruiker tevredenheid,

fijne dag Knoekie  :-*