Dagkaartjes van Knoekie

Gestart door Knoekie, april 26, 2014, 10:07:35 AM

waterman

Veel beweging inderdaad knoekie ook in je zelf. Je wil heel graag iets weten maar dat ik nog even verborgen. Nog wat kleine probleempjes onderweg maar dan kies je je eigen pad en voelt je daar heel goed/krachtig bij. Innerlijke groei dus.
En inderdaad ook gewoon energie voor vandaag :-)

Veel plezier.

Knoekie

Hoi waterman, dank voor je duiding!!! inderdaad ontzettend leuke tijd gehad met vriendinnen, weer was heerlijk en we zijn lekker onze eigen gang gegaan maar wel gezamelijk! veel beweging idd, ook veel beweging in emoties! ik ga me steeds beter voelen met mezelf! en met dank aan dit forum! ik ontwikkel me hier ook en daar voel ik me goed bij ;D ;D

Knoekie

En hierbij mn kaartjes voor vandaag, wat later dan normaal ;D ;D maar ben nog even blijven hangen en net pas thuis (wel stil ineens)

Zeis ring ring = hart
anker vos kind
   kind brief
      huis

MC

einde aan het willen van een relatie (liefdes relatie) hier ook geen vertrouwen meer in hebben, nieuwe wensen, gelukkig zijn met mezelf en weer die brief! ik blijf die brief maar terug zien in mn leggingen lol! De MC staat denk ik voor oogsten.....

Sas-8314

Citaat van: Knoekie op juni 01, 2014, 17:45:49 PM
Zeis ring ring = hart
anker vos kind
   kind brief
      huis

MC

hoe heb je het voor elkaar gekregen om in de bovenste rij 2x ring te krijgen Knoekie ?
what defines us is how well we rise after falling

Knoekie

ja dat heb ik wel vaker, vraag ik een extra dagkaart en komt tie weer met dezelfde! eerst trok ik dan weer een nieuwe, maar dacht dat als je toch ook in de onderste rijen dubbele kaarten kan hebben kan dat wellicht met de oorspronkelijke kaarten ook ???

Sas-8314

als je ze online trekt kun je ook de drie-kaarten legging nemen
http://www.catharinaweb.nl/tarot/lenormand-3kaart.htm
what defines us is how well we rise after falling

Knoekie

OOOHHHH ok, ik dacht dat je echt de dagkaarten legging moest nemen! dus trok iedere dag trouw 3 losse kaartjes ;D

Sas-8314

what defines us is how well we rise after falling

waterman

En niets hoeft ;D. Maar die driekaarten legging is denk ik toch iets makkelijker.  Ook in tijd :D wat jij wil

Knoekie

scheelt inderdaad in tijd! toch die maar eens gaan leggen dan ;D

Knoekie

morgen idd ook vroeg weer op, dus nu maar es proberen om kaartjes voor morgen te trekken;

Kind hond heer = muizen
zon zeis beer
   boom ring
     lelie

MC Hond

deze vind ik ook moeilijk te plaatsen, kind wens/ openheid/ beginfase/ onbevangenheid hond loyaliteit en trouw en heer ambitie kracht = wellicht vandaar ook de muizen, dit begint allemaal een beetje aan me te knagen ;D ;D ;D

In ieder geval een zonnige warme vriendschap maar wellicht een heer die ik niet helemaal vertrouw meer (dit zou op mijn werk gebied wel eens kunnen kloppen overigens). de beer in dit geval zou dan ook staan voor jaloezie als ik het nu even na ga, welke wellicht verdwijnt

zelfvertrouwen wat verdwijnt en een einde aan een vriendschappelijke werkrelatie doordat ik het een en ander inzie?


Sas-8314

waar haal jij werk relatie uit Knoekie
is dat de beer ?
what defines us is how well we rise after falling

Knoekie

hahahaha, terwijl je typte zat ik hier idd naar te zoeken in de kaartjes!! ik kreeg meer dat gevoel ineens, ik kon de kaartjes echt niet plaatsen totdat ik dacht aan een collega die ineens zn ware aard heel even liet zien aan mij

Knoekie

idd de beer dacht ik aan maar hij is geen meerdere van mij, alhoewel hij mij wel als bedreiging ziet heb ik het gevoel! we gaan ook erg vriendschappelijk met elkaar om, er was veel vertrouwen van mij in hem, tot 2 weken geleden

Sas-8314

kijk en dan ben je intuïtief bezig Knoekie
dat heb ik zelf ook, 'zie' het maar vraag me niet (altijd) hoe  ;D ;D

is het een nogal kinderachtige, dominante oudere man Knoekie
iemand die zich eerder vriendelijker voordeed en zich ontwikkeld heeft tot een botte boer die lacht alsof hij kiespijn heeft  ???
what defines us is how well we rise after falling