Dagkaartjes van Knoekie

Gestart door Knoekie, april 26, 2014, 10:07:35 AM

Sas-8314

tja en zo hebben / maken we onze eigen 'regels'  :-*
what defines us is how well we rise after falling

Knoekie

goedenmorgen allemaal!!! en hierbij de dagkaartjes van vandaag weer ;D ;D

zucht weer doom en gloomkaarten.......

Zeis wolk kruis = ster
ster wolk ster
  weg weg
    kist
MC vos

Ik wilde eerst zeggen eind aan onduidelijkheid, maar toen kwam dat kruis er weer bij, nogmaals de wolken en als toetje ook nog even de kist en het vosje.......... en natuurlijk weer dubbele kaarten zucht.......
Ik ga maar eens even douchen en me voorbereiden op een dagje samen met een collega op de weg....

waterman

Met de MC als vos en de wolken die centraal staan denk ik dat je het jezelf moeilijker maakt dan het is. Ook met bijvoorbeeld de uitleg van de kaartjes. Je denkt dat je het ziet totdat er een andere kaart bijkomt en je dan het overzicht weer kwijtraakt. (we zijn allemaal lerende en “lezen” de kaarten ook naar wat in onze eigen bewustheid speelt). Maar samen komen we een heel eind en met alle verschillende inzichten kan je er samen vaak een mooi passende duiding van maken. Je hebt het inzicht in jezelf wel (3x ster).
Zeis-wolken-kruis-ster-weg: de wolken drijven over en je wordt op het goede pad geleid en dit geeft je hoop.

Knoekie

thnx waterman, ben idd ook erg blij met jullie feedback! soms wil ik wat te snel en te goed idd!!! maar leer ontzettend veel van iedereen!! ;D ;D

Knoekie

En idd vandaag een hele leuke trip met een collega gehad, verschillende nieuwe klanten bezocht en eens goed gepraat! idd weer heel veel geleerd ook ;D ;D ;D

Sas-8314

heej Knoekie :)

met zoveel sterretjes in je kaartjes kan er ook weinig mis gaan ;)

Zeis wolk kruis = ster
ster wolk ster
  weg weg
    kist
MC vos

zeis-tijd om de wolkjes aan de kant te schuiven

ster-wolk-ster
aandacht voor wat jij wilt en wenst en nodig hebt
helder krijgen van wat je zo raakt ..
dingen afhandelen ..

op weg met en naar jezelf
mooie kaartjes Knoekie
Ben blij voor je  :-*

Knoekie

en de kaartjes voor woensdag ;D ;D

vis zon brief = tuin
vrouw weg roede
  beer sleutel
    vogels

MC Hond

nou best leuke kaartjes voor vandaag, merk dat ik vaak vogels in mijn kaarten trek als ik naar kantoor ga!! dus weer veel communicatie!!! voor de rest ga ik ff vlug douchen en er over nadenken! maar zo op het eerste gezicht goed gevoel,

Knoekie

Laat thuis ;D ;D ;D kom morgen even op mn kaartjes terug van vandaag, maar nu eerst ff kaartjes voor morgen (eigenlijk vandaag) getrokken

Lelie vissen vrouw = berg
  heer brief vos
   toren boom
       hart

Beer

geloof dat het in het teken van energie en innerlijke kracht staat! ik word sterker, zie zaken beter in, hier en daar nog een obstakeltje en wat wantrouwen maar ik groei en dit komt mijn energie ten goede, ook met mn hart gat het de goede kant op! ik word krachtiger denk ik zo!!!

Fijne dag straks allemaal! ik kan lekker uitslapen ;D ;D

Knoekie

die brieven blijven overigens ook maar terug komen... ik app dan wel regelmatig met vriendinnen, maar vraag me toch af waar het nog meer voor kan staan ;D

Sas-8314

besef, of verwijzing naar iets officieels misschien

waterman

Hier ook veel brieven gehad de afgelopen tijd alleen zeer vaak in combi met schip en ruiter. Daarom bij mij wel vask geduid als nieuws dat onderweg is. Hangt weer helemaal af vvande omliggende kaarten.

Knoekie

en hierbij de dagkaartjes van vrijdag ;D ;D ;D

weg muizen beer = hart
  ruiker klaver schip
    roede boom
        ster

MC Weg

Ik heb een keuze gemaakt welke soms best wat stress opleverde maar al met al me sterker en gelukkiger maakt

verder een leuke dag met veel conversaties (dat kan vandaag wel waar zijn idd) en wellicht gaat mijn innerlijke reis toch wat langer duren, het gaat de goede kant op

Fijne dag allemaal, helaas ik moet weer werken vandaag ;D ;D ;D

Sas-8314

Citaat van: Knoekie op mei 30, 2014, 07:39:05 AM

weg muizen beer = hart
  ruiker klaver schip
    roede boom
        ster
MC Weg

vanuit je hart op weg, dat kan je alleen maar gelukkig maken ;)
leven vanuit je hart is vrijheid
weg met de muizen
een beresterk hart, daar ga je geluk mee scheppen dame ;)

ster als aandacht, derde oog,
sterkere intuïtie ontwikkelen  :-*

Knoekie

idd ben ik erg bezig met mn intuïtie en spiritualiteit, ik merk ook dat ik het leuk vind! vroeger als kind wist ik altijd heel veel zonder dat ik kon verklaren waarom (voordat ik thuis kwam wist ik al dat opa in het ziekenhuis lag enzo) dit heb ik erg weggestopt! ben nu weer bezig naar deze gevoelens te luisteren ;D ;D

Knoekie

goedemorgen allemaal~!!! vandaag vroeg weg want staat me een leuk outdoorsfeessie te wachten met vriendinnen!!

kaartjes voor vandaag

schip schip boek = Maan
wolken vrouw weg
  anker beer
     vos

MC Boom

In ieder geval veel beweging~!! en zaken te weten komen???? wel succesvol door onduidelijkheid gaat een vrouw haar eigen weg? wellicht haar eindpunt bereikt, voelt zich krachtiger dan ooit maar kan het zelf niet zo geloven!! MC Energie, dat lijkt me wel van toepassing vandaag lol