Dagkaartjes van Knoekie

Gestart door Knoekie, april 26, 2014, 10:07:35 AM

Moonskin

Hoi Knoekie,

Zeis maan tuin = boek
wolk ster zeis
   weg boek
     vogels

MC kruis

Hard werken waardoor je erkenning en waardeering krijgt uit je omgeving.. Door knopen door te hakken ga je een andere weg vinden, een nieuw hoofdstuk in je leven breekt aan.. Hierdoor zullen onduidelijkheden definitief verdwijnen en nieuwe inzichten komen tot je.. Het kan je succes opleveren! Het is misschien spannend om een beslissing te nemen, maar het zal je nieuwe inzichten geven, nieuw waarden.. Zet een kruis door het verleden en begin aan je nieuwe heden..!!

Liefs Thea  :-*

Knoekie

thnx voor je duiding thea, idd wellicht moet ik wat meer openstaan voor waardering! ik ben al een tijdje bezig om idd aan een nieuw hoofdstuk te beginnen en een kruis door een periode aan het zetten!! Helaas is het de tijd van de maand dus van hard werken vandaag is nog niets gekomen ;D ;D lig zielig met buikpijn op de bank en kan me er maar niet toe zetten om het gras te gaan maaien :-[ :-[

Knoekie

Waterman, idd ik wil heel graag een kruis door wat zetten! ben blij dat ik idd het kruis zo ook kan zien!!! en idd mn hart en mn verstand werken soms nog niet helemaal samen! maar ben dus op de goede weg.....  ;D ;D dank je voor je duiding! stel het erg op prijs

Knoekie

vraag me eigenlijk nu toch af hoe je de kaartjes nu met elkaar combineert? van links naar rechts, de driehoekjes?? soms denk ik dat ik het snap! en dan snap ik het ineens helemaal niet meer.....

Sas-8314

driehoekjes maken knoekie
kleine en grote zolang het maar kruist
en idd gewoon van links naar rechts en vv
omhoog, omlaag en vv
what defines us is how well we rise after falling

Knoekie

Goedemorgen allemaal, snel mn kaartjes want ben zoals als gewoonlijk weer wat laat! wwweeerrrr de dubbele kaarten zucht

ruiker vrouw hond = tuin
klaver roede klaver
   kind kind
     boek

mc anker

kreeft

ruiker vrouw hond = tuin
klaver roede klaver
   kind kind
     boek

mc anker

geluk hebben in iets, er was een kleine strijd, maar geluk neemt de bovenhand, vertrouwen en vriendschap
iets nieuws, iets dat nog in de kinderschoenen staat, het is nog een gesloten boek

grtj

waterman

Ik sluit me aan bij kreeft in dit geval. Er staat je in ieder geval iets moois te wachten zolang je maar vertrouwen blijft houden.

Moonskin

Hoi Knoekie,

ruiker vrouw hond = tuin
klaver roede klaver
   kind kind
     boek

mc anker

Een geschenk of steun uit onverwachtse hoek van een dame uit de vriendenkring die het goed met je voorheeft. Ook een eventueel meningsverschil of ruzie met iemand uit de vriendenkring zal een positieve wending nemen.. Het geluk wat je toekomt heb je bereikt met je eigen kracht en dit zal je een goed gevoel geven.. Nieuwe vooruitzichten.. Door de zaken goed en grondig te onderzoeken kan je tot nieuwe inzichten komen of een nieuw hoofdstuk aanvangen omdat je inziet welke kant je op wilt..
Onzekerheden zullen wegvallen en na een periode van onduidelijkheid en zorgen.. Je krijgt weer vast grond onder voeten..

Fijne dag..

Liefs Thea  :-*

Knoekie

dank jullie waterman, moonskin en kreeft voor de duidingen! ziet er dus goed uit ondanks de roede ;D vandaag een leuke dag op kantoor gehad, en inderdaad een vriendschap met een vriendin word steeds hechter, ik heb veel steun aan haar waardoor ik me ook steeds zekerder ga voelen idd.. dus een gift.  Ik vraag me echter af, werken deze kaartjes echt alleen voor een dag aan, geven ze de tendens van de dag weer of werkt het ook nog langer door?

Sas-8314

het zijn processen Knoekie
en de roede is actie, iets wat je doet dat kan dus ook piesen je broek van het lachen zijn ;)

Sas-8314

Citaat van: Knoekie op mei 26, 2014, 07:02:25 AM
ruiker vrouw hond = tuin
klaver roede klaver
   kind kind
     boek

mc anker

kind-kind
   boek
een nieuwe vriendschap
helpt je om jezelf te ontwikkelen

kind staat voor spontaniteit ..
onbevreesd van aard ..

roede centraal
roede is doen ...
een kind doet gewoon waar het kind zin in heeft en ervaart dit ook niet als egoïsme ...

:-*

Knoekie

Ben weer benieuwd naar de kaartjes van morgen ;D ;D

Sas-8314

Knoekie

Ik leg ze altijd s ochtends als ik nog wat duf ben en mn hersens nog niet werken en andere gedachten niet door mn hoofd blijven schieten zoals normaal als ik wakker ben ;D ;D ;D beetje moeite met concentratie altijd lol