Dagkaartjes van Knoekie

Gestart door Knoekie, april 26, 2014, 10:07:35 AM

Lief

Hoi Knoekie,

Gezelligheid/geluk met een heer. Kan ook meerderen zijn zoals je zegt. Of er komt een leuke heer, maar met enige vertraging, moet berg nog over en dat duurt even ;D
Vrouw-ruiter-kind= Kind kan ook voor jouw innerlijk staan. Deze 'stuurt' je misschien berichten? Misschien eens naar luisteren.
Lelie-kind-vos kan ook aangeven dat je een leuke tijd tegemoet gaat, een partner leert kennen of een promotie. Kist geeft hierin iets van een nieuw begin aan....

fijne dag!

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Knoekie

Goh bedankt lief voor jou interpretatie! een leuke tijd met een heer ben ik wel eens aan toe ;) dus van mij mag die komen ;D

Knoekie

dagkaartjes 30/4

Klaver wolken tuin = heer
  Lijkkist Boek Vogels
    Vissen Klaver
         Kruis

MC is Lelie

BEetje laat vandaag dus vanavond mn gedachten er maar eens over laten gaan, weer die heer zucht.......
Fijne dag allemaal en als jullie inzicht hebben in de kaartjes hoor ik het graag! tot vanavond

Knoekie

Moeilijkheden met het overwinnen van bepaalde gevoelens... wellicht voor een heer....
einde van iets wat belangrijk voor me was, waarvan het leed echter maar kortstondig is? zal succesvol zijn in wat ik wil bereiken echter het zal langzaam gaan.. ????

Sas-8314

hallo Knoekie :)

je hebt iets in gezien, beseft iets
je hebt je verdiept in het contact met een heer
of met hulp van of door een heer ben je dingen beter aan het plaatsen
ander manier gevonden om ergens mee om te gaan.
het leed valt denk ik wel mee, alsof je ook wel wist wat het teweeg zou brengen, er op bedacht was zogezegd,
het komt niet echt uit de lucht vallen.
de vogeltjes fluiten alweer en kijken uit naar een nieuwe heer  ::)

slaap lekker en droom wat moois Knoekie  :P ;)
what defines us is how well we rise after falling

Knoekie

thnx voor je input SAS, en eigenlijk klopt het heel erg wat je zegt!! even een geestelijke omslag wat wel goed voor me is! Jij ook hele fijne avond, en tot morgen ;D

Knoekie

Heer Kindje Lijkkist = Kindje
  Boom Berg Berg
    Boek Wolken
       Maantje

MC is vrouw, vanavond maar es over buigen, maar volgens mij is het wel duidelijk dat ik ergens mee worstel wat met een heer te maken heeft denk ik zo :P Fijne dag allemaal

Sas-8314

goedemorgen Knoekie :)

het is zinloos om met een berg te worstelen ;)
er liggen boeken en een boom bij dus voelt meer als een ontwikkeling die nodig is om een nieuwe fase in te gaan. Het kindje weet dat en zit in gedachten al boven op de berg
wellicht ook al uit te kijken naar een nieuwe heer ...

fijne dag Knoekie  :-*

waterman

Er zijn ergens onduidelijkheden over en je voelt je daarbij of daardoor wat futloos
Je groeit echter wel (boom) maar je loopt op dit moment nog wel tegen wat obstakels op (berg). Het loopt niet vanzelf.

Groetjes, Waterman

Knoekie

Wow thnx, beide, idd er zijn wat onduidelijkheden waarbij ik me helemaal niet fijn voel, ik wil me eroverheen zetten en verder gaan idd naar een nieuwe fase en de oude sluiten.... maar mn verstand is verder dan mn gevoel momenteel, en wat ik idd ook doe, denk ik dat er over heen ben, blijkt dat toch ineens minder makkelijk te gaan.......

Knoekie

dagkaartjes voor 2/5

Heer zeis beer = Ooievaar
Klaver Ring Maan
   Brief Berg
     vogels

MC Ruiker

Nou maar es ff over denken, omdat de maan bij de ring ligt zat ik zelf aan mn werk te denken... een bericht of contact wat wellicht moeilijk tot stand komt??? ff schrikken maar nieuw begin?? nou ik ga maar even douchen en er over nadenken, zie jullie input weer graag natuurlijk! fijne dag allemaal......

Sas-8314

goedemorgen Knoekie

de beer en de heer zouden kunnen staan voor sterke innerlijke kracht
heer-zeis-beer
voor dominante man of gedomineerd worden door het ego

ooievaar maan berg
moeite om je over te geven aan de veranderingen

kun je er iets mee Knoekie
fijne dag  :-*

waterman

Hoi Knoekie

heer zeis beer ooievaar: stoppen met zorgen/irritaties over een heer. Dit zorgt voor een verandering (ooievaar) maar daar heb je het innerlijk nog wel moeite mee (maan). Het geveol dat je verstand al verder is dan je hart zeg maar...

nieuws dat geblokkeerd wordt door de berg maar er komt duidelijkheid.

Geen idee of dit een beetje klopt Knoekie (ik als leek zijnde)

Fijne dag.

Knoekie

haallllooo, net pas thuis van mn werk.. lange dagen, alweer beide kloppen, ik heb gevoelens voor iemand idd maar ik weet dat het niet verstandig is, het is iemand met een sterk ego en die nogal bepalend is! (ook in wanneer contact enzo) Ik ben druk bezig hem uit mijn hoofd te zetten, maar idd mijn verstand is verder dan mijn hart! maaar idd ik maak me er druk om en irriteer me aan de hele situatie!!!!! en ook heb ik moeite met veranderingen, eigenlijk mijn hele leven al! moeite met dingen los te laten, DUs dank jullie wel Sas en Waterman!!! erg fijn dat jullie ook de combinaties duiden en hoe je dit kan interpreteren!! hier leer ik veel van!!! :-*

Knoekie

Zojuist een weekend legging gedaan, moet werken weer (zucht het leven van een werkpaard gaat soms niet over rozen) en dacht omdat het werk wat ik moet doen wel een hele sociale gelegenheid is, ik verder geen plannen heb het weekend dus wel zie hoe het komt... even een weekend legging gedaan...

Ster Klaver Weg = Huis
  Hond Hart Boek
    Wolken Vos
       Tuin
MC lijkkist

Maar eens even een glaasje wijn erbij pakken.....