Dagkaartjes van Knoekie

Gestart door Knoekie, april 26, 2014, 10:07:35 AM

Knoekie

OOOOHHHHH jawel, ben wel iets te weten gekomen vandaag wat ik nog niet wist ;D ;D ;D ik sprak gisteren een zakelijke relatie die het over een nieuwe zakelijke relatie had waarvan ik nog niets wist! hij heeft mij de gegevens vandaag doorgeappt ;D ;D ;D ;D ;D

Knoekie

En kreeft, idd vooruitgang in een samenkomst! vandaag heeft een vriendin kaartjes gekocht voor een feestje waar we nog even mee aan het wachten waren ivm weersvoorspellingen enzo!! ;D ;D

Knoekie

hoe kan ik trouwens de duiding zien waarbij iemand me in verlegenheid kan brengen?? ;D ;D Ik vind jullie er allemaal zo goed in zucht, zat vandaag al in de auto te denken... leer ik het ooit of kan ik er beter mee stoppen :-\

Knoekie

goedemorgen allemaal, het leek de goede kant uit te gaan vanochend, toen ik de kaartjes trok, maar na de dagteller zn gang te hebben laten gaan zie ik het wat minder optimistisch in zucht....

Beer huis maan = beer
toren kruis roede
  toren roede
    lelie
MC vogels

Ik zou nu wel weer eens positieve kaartjes willen voor de verandering ipv al die doom en gloom kaartjes mopper.... ga even douchen, ik kan er zelf even nix van maken kracht in mezelf hervonden ofzo, groei maar langzame groei en veel innerlijke conflicten ofzo??? * sloft moedeloos naar de douche*

Moonskin

Hoi Knoekie,

Beer huis maan = beer
toren kruis roede
  toren roede
    lelie
MC vogels

Hulp die je kant op komt mbt een eigen onderneming of werk wat je vanuit huis doet? Groei en vooruitgang welke te maken kan hebben met wilskracht waardoor je misschien structuur kan gaan aanbrengen en grenzen kan gaan stellen. Maar ook dat je je misschien wel even terugtrekt om alles te overzien, zelfverkozen verdieping over een bepaalde woordenwisseling.. Iets met een rechtzaak???
*toren-lelie-roede=vredegerecht

Blijf vooral gewoon proberen Knoekie.. Zorg er ook voor dat wanneer je in de ochtend de kaartjes trekt even 5 minuten je hoofd helemaal leeg hebt gemaakt door bijvoorbeeld heel even te mediteren met een relaxed muziekje op de achtergrond.. Dit helpt!! Oefening baart kunst... Echt waar..

Fijne dag..

Liefs Thea  :-*

Sas-8314

Citaat van: Knoekie op mei 23, 2014, 08:28:12 AM

Beer huis maan = beer
toren kruis roede
  toren roede
    lelie
MC vogels

de brombeer is moedeloos ..
door problemen met een heer ziet ze haar eigen ontwikkeling niet
de beer mag anders kijken naar dingen, kan dit ook maar vind dit lastig ..
vlieg niet zo ver bij jezelf vandaan Knoekie ..
kruis is ook hoop ... ergens voor kiezen ..
de beer is sterk maar zal zichzelf wel zo moeten zien
Beer is ook je hart, je diepste gevoel, het kan scheppen ...
doe er iets mee ...
Mopperen is zinloos ... en vreet aan de beer
Wees jezelf en zeker met kaartjes duiden  :)
roede is actie, gewoon doen Knoekie !
beer is ook intimidatie, dus jezelf kleiner maken en onnodig in je toren willen kruipen ...

lekker weekend Knoekie
maak er wat moois van beertje  :-*
what defines us is how well we rise after falling

waterman

Hier kan ik niets meer aan toevoegen.  Mooie duiding thea en sas

Knoekie

Haaallooo beide duidingen zijn weer erg accuraat, idd vandaag was ik bij een klant toen een collega even langs kwam en direct mij aan de kant schoof en vrolijk mijn hele account begon over te nemen!!! ik heb hier dus even wat van gezegd terwijl ik dit normaal over me heen zou hebben laten gaan! terug komend op de kaartjes van gisteren, ik heb qua werk idd een moeilijke tijd achter de rug en merk dat ik in deze baan toch behoorlijk gegroeid ben in het opzicht voor mezelf opkomen! hebben even een woordenwisseling gehad en hij gaf toe dat hij over de schreef is gegaan.... zoooo even wat eten, kijken wat de avond me brengt en jullie kaartjes en bevindingen bekijken... fijne avond allemaal en hartelijk dank voor jullie aanvulling! ik schrik op de een of andere manier toch altijd van wat negatievere kaartjes ;D ;D ;D ;D

Knoekie

goedemorgeennnn ;D ;D ;D ;D hierbij mijn kaartjes van vandaag, het geschreven woord, emoties en vooruitgang zijn nogal nadrukkelijk aanwezig (dubbel) daarbij ligt de hond, vriendschappen en trouw nogal centraal, vosje wellicht wantrouwen??

Ring Brief Brief = Slang
  Ster Hond Vis
   Vis Ster
     Vos

MC klaver

Zo nu eens even mn weekkaartjes leggen terwijl ik hierover ga brainstormen.....

Sas-8314

Citaat van: Knoekie op mei 24, 2014, 07:29:44 AM

Ring Brief Brief = Slang
  Ster Hond Vis
   Vis Ster
     Vos

MC klaver

misschien moet jij je eens los maken van al dat wantrouwen Knoekie ...
sterren, veel aandacht krijgen van je omgeving maar jezelf in een vissenkommetje bewegen.
hoeveel feiten wil je nog gaan verzamelen
voordat de schuwe vos uit haar holletje komt en handelt naar vermogen ?

goed weekend Knoekie  :-*

Knoekie

idd ik had de laatste tijd al het idee dat de vos voor mijzelf stond... heb idd 4 jaar lang in een vissenkom geleefd ben me daar langzaam uit aan het halen, is soms best moeilijk ::)

Sas-8314

erkenning is de eerste stap naar verandering ...
je moet het vosje niet zo negatief zien'
een vos is beschermend, 
maar hoe goed de bedoelingen van de vos ook zijn,  het kan ook benauwend zijn ...
Laat je vosje maar vrij en maak je niet zo druk, gun je zelf eens wat meer (ruimte om te handelen) ..

:-*

Knoekie

thnx, ga ik zeker proberen ;D ;D nu vanavond lekker eten bij de familie van een vriendin!! iedereen hier fijne avond en geniet nog even van het mooie weer :-* :-* :-*

Knoekie

En ik ook alvast mn dagkaartjes voor vandaag

Zeis maan tuin = boek
wolk ster zeis
   weg boek
     vogels

MC kruis

ik ga er ook maar eens even over nadenken, wellicht zie ik het morgen beter (zucht weer die zeisen en dat kruis)

waterman

Dat je ergens een kruis doorzet en onderzet is duidelijk
onduidelijkheden en een wisselstemming zorgt voor een plots eind ( nieuw begin )
Terwijl je eigenlijk in gedachten (wolken) al weet dat dit de juiste weg is omdst het snders leed blijft veroorzaken en je daar dus nu een einde aan wilt maken

Hoop dat je er iets mee kan.
Fijne zondag.