Dagkaartjes van Knoekie

Gestart door Knoekie, april 26, 2014, 10:07:35 AM

Knoekie

Idd klopt helemaal! al vraag ik me af wat de combinatie berg schip kan betekenen, ik heb de zorgen achter me gelaten ofzo??

Sas-8314

Citaat van: Knoekie op mei 19, 2014, 07:02:32 AM
weg zon ruiker = boek
ooievaar huis anker
  berg schip
   hart
MC vogels

Idd klopt helemaal! al vraag ik me af wat de combinatie berg schip kan betekenen, ik heb de zorgen achter me gelaten ofzo??

berg staat icm ooievaar en huis,
als ik kijk naar de andere kaartjes
dan denk ik dat je de berg kunt zien als dat de innerlijke verandering moeilijk was/is
maar ook een berg als uitdaging, iets waar je bovenop kunt komen,
ook opluchting .. huis, staat voor innerlijk, dicht bij jezelf blijven, maar ook voor de man des huizes,
maw de man die je gevoelsmatig hebt binnen gelaten en ook de man die je wilt 'buitenzetten'
de berg als een man die je steunt,
schip is beweging, stroming en verlangen, een andere koers varen
gevoelens die (deels) geblokkeerd zijn/waren
maar ook andere gevoelens die weer stromen ...
2 stromingen in huis
de ene remt je en de ander helpt je vooruit

het huis staat centraal,
je zult het schip zelf moeten sturen ...
(weg) keuzes maken ...
wellicht voel je ook al iets aankomen ...
maar mogelijk zijn dingen momenteel nog niet helemaal duidelijk (boek) voor je
mogelijk veroorzaakt dit ook vertraging (berg) in je keuzes,

Kun je er iets mee Knoekie ?
what defines us is how well we rise after falling

Knoekie

Ik kan er zeker iets mee :) :) sta er nog steeds versteld van hoe goed jij kan duiden sinds maart.... vraag me af hoelang dat bij mij gaat duren ???

Sas-8314

eerst stond ik tegen een berg op te kijken
in maart ben ik er bovenop gekropen en de uitdaging aangegaan
actie, doen ..
soms pleuren we van een berg af doet het pijn,
soms rollen we er vanaf met een lach
en altijd hebben we een keuze om de berg al dan niet op te gaan ..
:-*
what defines us is how well we rise after falling

Knoekie

*wrijft slaap uit ogen en krabbelt berg weer op ;D*

Goedemorgen allemaal *zwaait naar iedereen* wat een heerlijke dag, zonnetje schijnt en weer gaat geweldig worden! net mn kaartjes getrokken, en ben nog wat confuus want het begon goed maar naar het tooltje weet ik het ff niet!!!!

Hart Roede Huis = Schip
Anker Beer Slang
  Vos Weg
    Kruis

MC Brief

Nog steeds in conflict met mezelf aangaande mn hartje geloof ik, maar ben verstandelijk weer eens onderweg, heb houvast aan mijn innerlijke kracht en begin een beetje een transformatie door te maken ofzo? vertrouw mezelf nog niet zo maar heb toch gekozen om een bepaalde richting op te gaan en vind het allemaal maar wat langzaam gaan ofzo?? Ik denk dat brief voor een vriendin staat waar ik zo ongeveer de hele dag door wel hier en daar mee app.

Jullie visie op dit geheel is natuurlijk van harte welkom

*gooit handoek om nek en huppelt naar de douche*

Knoekie

Goedenmorgen allemaal, schrok lichtelijk toen ik mijn sch eerste 2 kaartjes trok vandaag..... is er niet vrolijker op geworden dacht ik zo.... ??? ??? ???

slang muizen schip = sleutel
lelie boek kruis
  tuin boek
    zeis

MC vissen

ik kom er geen wijs uit eerlijk gezegd?? iets met leren? (moet wel een producttraining geven vanavond bij een klant)wat wellicht niet doorgaat??
Ik schrik toch op de een of andere manier altijd van de negatieve kaartjes.. *loopt moedeloos naar de douche*

Fijne dag allemaal

Sas-8314

de muisjes zijn je oude vel aan het opeten :)
dat voel je wel, loslaten, transformeren.
Loslaten is het loslaten van controle, dus ook je niet laten misleiden door dingen die in jou tot leven komen.
Laat het gewoon gebeuren, niet zo druk maken, dit gaat voorbij ..
geef je er aan over en kijk waar het schip strand ...
je hebt de sleutel er kan niets gebeuren ...
en alles is mogelijk  :-*
what defines us is how well we rise after falling

Knoekie

thnx Sas, kan er idd wel wat mee!!! waar zou tuin boek en zeisen voor staan, en de magic card vissen, deze kan ook voor werk staan (en emoties) zou dan de magic card het onderwerp bepalen? werk ofzo?

Sas-8314

heej Knoekie :0
thx voor de feedback

sleutel kan ook zijn dat je nieuwsgierig bent naar iets, iets wilt openen of afsluiten of veranderen, iets wil weten ..
muizen staan ook voor nieuwsgierig zijn, voorzichtig en ze halen iets weg ..

vissen voor verdiepen in iets, een bepaalde sfeer, emoties en vermeerdering, ondernemen, iets (willen) doen of ergens naar vissen ..

tuin boek
  zeis

ervaringen delen met een collega misschien ?
of iemand met meer of soortgelijke ervaringen, iemand die je steunt en eerlijk tegen je is, een visie deelt,
die zorgt dat jij je beter voelt.

Kun je het plaatsen Knoekie ?
:-*
what defines us is how well we rise after falling

Knoekie

absoluut, idd veel gesproken met iemand vandaag over hoe om te gaan met bepaalde zaken en gevoelens! die vond jouw duiding sowieso heel goed want die weet hoeveel moeite ik heb om me over te geven en controle uit handen te geven :-* zoals gewoonlijk daaaaaannnkkkkkk

Knoekie

goedemorgen allemaal ;D ;D ;D

vogels brief boek = vrouw
  schip ooievaar toren
   tuin kruis
     tuin

MC vrouw

druk bezig met een andere koers te varen gaat wat langzaam, en kan me er af en toe ook wellicht wat eenzaam bij voelen, maar zal toch ook veel onder de mensen zijn? kruis voor langzame verandering? of kruis door iets zetten? wellicht toch ook een bericht wat onderweg is? brief schip vogels, of staat dit schip voor het vele reizen wat ik voor mijn werk doe? (wel in nederland dan)

Fijne dag allemaal en jullie visie is welkom

kreeft

vogels brief boek = vrouw
  schip ooievaar toren
   tuin kruis
     tuin

MC vrouw

documenten, iets met een instantie? vooruitgang in iets een samenkomst waar iets beslist wordt?

grtj

Lief

hoihoi,

Je komt iets te weten wat je nog niet wist. Er wordt over gesproken. Heeft met een instantie te maken.
Een grote verandering in je leven. Ben je drastisch aan het snoeien in je vriendenkring?

Fijne dag!

groetjes, Lief :-*
Look for the answer inside your question...

Antonia

Hallo Knoekie,

Ik heb me over jouw legging gebogen,en ben tot de volgende duiding gekomen.

Je hebt lesgeld betaald, dat was een gevoelig verlies.Je wil voortvaren je koers veranderen maar je wordt hierin geblokkeerd.Ook wordt geadviseerd je reis documenten in orde te maken of te controleren.
Je krijgt een belangrijk schrijven,datopheldering kan verschaffen.Iemand kan je ook in verlegenheid brengen,omdat die persoon niet weet wanneer moet er nu wel gepraat en of gezwegen worden.
Dit is afkomstig uit de vriendenkring waarmee je korte metten gaat maken.
Toch zal je de komende tijd veel onder de mensen zijn,nieuwe vrienden ontmoeten, daardoor veel voorspoed ervaren.[Dubbel dame]
Ik hoop dat je er iets mee kan,
Lieve groeten Antonia

Knoekie

Hallo antionia en Sas,

bedankt voor jullie interpretaties! ik ben niet echt aan het snoeien in mijn vriendenkring, maar deze meer aan het uitbreiden eigenlijk! laatste jaren erg veel gewerkt en daardoor een stuk minder sociale contacten gehad! hier ben ik nu verandering in aan het brengen! ik probeer wel een bepaald persoon uit mn gedachten te bannen idd ;D ;D en hier blokkeer ik zeker in! Nog geen belangrijk bericht gehad of iets te weten gekomen wat ik nog niet wist eigenlijk! maaaaarrr de dag is nog niet over ;D ;D Ik reis veel voor mijn werk, welliswaar in in Nederland maar ik heb mn id eigenlijk altijd wel bij me....