36 legging met 4x8 en 1x4 kaarten

Gestart door waterman, april 23, 2014, 21:40:09 PM

waterman

#30
Vanochtend maar besloten om voorlopig even geen leggingen meer te doen met vragen over alles wat met de liefde te maken heeft. Overal komt nu naar voor dat ik open sta voor iets nieuws maar dat mijn ex ook nog een grote rol in mijn leven speelt (of dat gevoel dan andersom ook nog zo is geen idee, net zoals dat ik het gevoel heb dat er in zijn leven nu iemand anders is maar ik dat niet zeker weet omdat we het daar niet over hebben). Dus voor wat er tussen mij en mijn ex gebeurt wacht ik de legging die marianne eind maart voor me heeft gedaan (die gematigd positief was en die ik gedeeltelijk ook wel weer terug zag komen in andere leggingen over wel wens tot samenkomen van beiden als vrienden of in de liefde en de band die we hebben bewust of onbewust)

En voor een nieuwe relatie of de huidge situatie en wat komen gaat in de liefde hoop ik dat zowel Marianne als Sas nog hun duding willen geven op mijn grote legging met alle info die hierboven in eerdere berichten is aangegeven. Deze legging is voor mij nu compleet onduidelijk geworden en ik kom ook niet meer tot inzichten dus ik hoop dat jullie er nog je visie over willen geven over wie wat waar en welke kaartjes (als leermoment zeg maar? Even met dus de info dat ik een andere man in het verleden niet kan plaatsen omdat er nooit iemand anders is geweest.

Alvast heel erg bedankt Marianne en Sas.

Doen we over een paar maanden nog wel weer eens een nieuwe poging op een liefdeslegging ;D

Bedankt Sas zie net dat jij al gereageerd had ;-) Ik laat je nog even weten of ik er iets in herken vanavond.

Kristalletje

Citaat van: waterman op april 23, 2014, 21:40:09 PM
Een nieuwe legging na een afsluiting.

Vraag: wat staat mij de komende tijd (nu en een paar maanden)  te wachten

Anker  ruiker  klavers  roede   boek  ring    schip      hond
Vissen  hart   berg       tuin      kist   toren   sterren   ruiter
Maan   lelie   kruis     weg        zon    huis   ooievaar  vos
Beer    dame kind     heer     muizen boom  brief         slang
                     Wolken sleutel  vogels   zeis

Ik denk eigenlijk dat je teveel wenst te zien, omdat je nog bezig bent over je ex heen te komen. Heel herkenbaar, zulke zaken kosten tijd.
Wat ik in de legging zie, is dat je niet klaar bent voor een nieuwe relatie, omdat je gewoon nog geblokkeerd bent op hartsniveau (Berg), ook begrijpelijk, kost tijd.
Wel de hoop dat het goed komt (anker ruiker klaveren) maar volgens mij geeft Klaveren aan dat dat ijdele hoop is.
Bij de ring inderdaad iets met een geheim, spreekt hij niet uit dat ie al een ander heeft? En dat je eigenlijk ook weet dat je tijd nodig hebt om te rouwen, verwerken enz. om te herstellen, in je eentje. (Kist Toren Ster).
Wat ik hier uit haal, is dat jij de relatie die jullie hadden veel rooskleuriger ziet dan hij, terwijl je wel weet dat er iets niet klopt. (Met hoeken v/d PKs met Ring, kom ik bij jou op Ruiker en Boom, bij hem op Roede en Boom).

Gebaseerd op je verhalen, en zelf ook 2 scheidingen achter de rug, zou ik zeggen, probeer niet je hele leven om hem te laten draaien. En inderdaad ook proberen niet teveel leggingen te doen op liefde. Geef dat gewoon een paar maanden, al is het nog zo moeilijk. Het hart heeft nou eenmaal tijd nodig om te genezen. Ik weet niet hoe lang je alleen bent, maar normaliter moet je gewoon op een jaar rekenen eer je echt weer lekker in je vel zit en helemaal los bent van je ex. Kun je niet forceren, helaas.
En zolang je wereldje nog zo om je ex draait, ben je ook niet klaar voor een nieuwe relatie, al zal waarschijnlijk het gekwetste hart dat wel willen.
Sterkte
:-*

Sas-8314

ik sluit me aan bij Kristalletje :)

het contact zal nu moeizaam zijn tuin-roede
er zal eerst iets moeten worden ingezien door beide mbt de manier waarop jullie verbonden waren, de relatie inhoudelijk. Maar aangezien dit jouw legging is gaat het dus in eerste instantie om jouw zelfreflectie hierbij.
Je hebt steeds het gevoel gehad er alleen voor te staan en nu zonder de heer zie je het zonnetje wat minder,
maar zoals je nu langzaam begint te ervaren zit er nog genoeg zon in jezelf,
je zult hier en vanuit je eigen zon wel moeten handelen anders kom je bedrogen uit.
Er is nu even geen oplossing, samen betekent 2 moeten willen (inzien)
de heer mist mogelijk ook nog wat ervaring in relaties, wellicht denkt hij teveel vanuit en aan zichzelf.
de berg staat voor problemen, maar ook de uitdaging en de uitnodiging om succesvol naar binnen te keren in jezelf, even terug trekken idd en overzicht krijgen over wat jij wil en ervaart.
vertrouwen op je eigen kracht en niet bang zijn om misleid te worden.
Even rustig aan en je overgeven aan je emotionele ontwikkeling / verwerking zoals Kristalletje ook al duidde.
de ruiker boven je hart voorspeld iets moois
hard en bovenal eerlijk werk wordt gezien en erkend en zal worden beloond
uiteindelijk allemaal door jezelf  :-*
what defines us is how well we rise after falling

waterman

Dag kristalletje en sas

Best lastig als de een gaat duiden dat er wel lijntjes zijn dat ik open sta voor een nieuwe relatie en dat er ook lijntjes te trekken zijn voor mijn ex.
En de ander duidt dan compleet tegenstrijdig (Klavers als ijdele hoop kende ik dan weer niet)

Inmiddels is de hartepijn wel voorbij hoor maar hij heeft iets in me geraakt..en ja er zijn dingen die ik nu niet meerzou doen. Helaas ook een hoop dingen buiten ons om een soort verkeerde timing. En ook hij moet nog wat ervaring opdoenn hij moet ook boor zichzelf iets leren wat hij nu wel wi of mist.
Ik had ook gelegd gewoon in het algemeen niet over mijn ex. Juist ook omdat ik zelf merk dat sinds mijn eigen leven sinds kort versnderd is ik ook aan het veranderen ben.
Ik denk dat ik het contact tussen ons gewoon zo hou en hem verder voorlopig gewoon antwoord blijf geven en verder hem niet voor het blok zet (HEb de laatste keer sl iets uitgelegd dus ik wacht het antwoord even af). Of misschien moet ik dat wel doende weet ik gelijk waar ik aan toe benop vriendschap gebied. Echt ik zou ook gewoon vrienden willen zijn.

Ben het met sas eens dat de ruiker boven het hart voor iets moois kan staan op welk gebied dan ook en met wie dan ook. En inderdaad eerst zelf weer alles op orde het is nog een klein drempeltje ben er bijna. En aan de hand van de gebeurtenissen de komende weken eens kijken wat we doen. Dus als ik over een paar weekjes eens een nieuwe legging nodig heb op liefdesgebied
dan weet ik jullie te vinden ;D

Nu ik dit zo typ weet ik ook ineens mijn eigen leerpunt. Eerst weer mezelf worden (ben er bijna) en inderdaad dit echt benaderen als een vriendschap en dan niet met in gedachten nog een klein beetje meer. Dan ben je ook weer wat losser in je contact zonder verwachtingen en ben je ook losser in je contact.

Slaap lekker morgen wordt de start van een nieuwe fase :-)

Sas-8314

Citaat van: waterman op mei 06, 2014, 23:58:14 PM
Nu ik dit zo typ weet ik ook ineens mijn eigen leerpunt. Eerst weer mezelf worden (ben er bijna) en inderdaad dit echt benaderen als een vriendschap en dan niet met in gedachten nog een klein beetje meer. Dan ben je ook weer wat losser in je contact zonder verwachtingen en ben je ook losser in je contact.
Slaap lekker morgen wordt de start van een nieuwe fase :-)

en zo heb jij je eigen kaartjes heel goed geduid lijkt mij  :-*
what defines us is how well we rise after falling

waterman

Haha ja uiteindelijk toch wel he. Kan hij in de tussentijd ook zoeken naar wat hij nu wil.
En wie weet komen we dan over een tijdje dichter tot elkaar.
Of misschien ook niet en blijft het bij dit contact maar vind ik dat niet meer zo erg.
Ik kan de toekomst zelf niet bepalen maar kan wel mijn best doen om dingen op te pakken die uiteindelijk misschien toch vsn invloed kunnen zijn.

Ga ik alleen nog even bedenken of ik hem nu wel of niet voor het blok ga zetten.. (of gewoon maar even het antwoord afwachten en reageren op het moment. . ;D. Het antwoord zou me dsn misschien wel kunnen verrassen :-)

Lfs waterman

Sas-8314

wanneer ik zelf twijfel over of ik iets wel of niet te doen dan onderzoek ik mijn intenties wat dieper.
waarom wil ik iets
wat brengt het mij, maw waar doe ik het echt voor
de weg van een eerlijk hart naar en vanuit jezelf voelt voor mij uiteindelijk altijd als de beste keuze ...
soms willen we een ander prikken, porren en soms zelf rammen dat ze ergens wakker in worden,
maar wie zijn wij om iets voor een ander te bepalen, doen we het voor hen of zegt het iets meer over ons zelf ..

Hoe mooi is het ook als je niets hoeft te doen als gewoon jezelf zijn
er op vertrouwen dat je alles bent en zult aantrekken wat bij je hoort ..
en dat er voor alles een tijd en gelegenheid is.
het is de waarheid, maar ook eentje die vaak niet tastbaar is totdat we onze ogen(en hart) echt openen
en waarheden niet meer ontkent kunnen worden

veel liefs  :-*
what defines us is how well we rise after falling

waterman

#37
In dit geval zou het voor mezelf zijn sas. Ik kan niets kwijtraken dat ik op dit moment niet heb maar wel iets terugvinden in mezelf.  En het is niet voor het blok zetten maar om duidelijkheid vragen geloof ik. Ach we zullen zien eerst maar eens de reacties afwachten wwarom me druk maken om iets wat ik nu nog niet weet. Straks duurt het nog even en zijn mijn gedachten slweer anders. Er kan veel veranderen in een paar weken.

En welke duiding er straks ook "uit mocht komen" ....ik merk het wel. De ene duid positief de andere duid wat negatiever maar ook allemaal vanuit eigen ervaring denk ik zo. Ik kan namelijk uit alle lduidingen nu wel iets halen.
De algemene lijn is duidelijk: EERST AFSLUITEN.
En wat er daarna dan komt en met wie dat zien we dan wel. Als het alsnog met mijn ex zou zijn dan komen we elkaar rond die tijd ook wel weer tegen.
Eerst eens een maandje rust. En als ik mezelf weer ben en er op een andere manier mee omga dan ben ik benieuwd wat een nieuwe legging zal zeggen gewoon algemeen dan he :).