Wil er iemand een legging voor me doen?

Gestart door Mimi88, april 22, 2014, 08:50:45 AM

Mimi88

Lieve allemaal,

Het is weer even geleden! Ik ging iets teveel naar de kaarten leven.. afstand genomen en kwam tot de realisatie dat ik heel mijn leven lang op de vlucht was voor mijzelf. Inmiddels heb ik dankzij boeken als de helende reis van Brandon Bace, maar ook the Reconnection van Eric Pearl en zelfs een aantal healingen zelf ondergaan, een aantal blinde vlekken in mijn ziel 'geaccepteerd' en daarmee los kunnen koppelen. Dit heeft voor grote veranderingen gezorgd. Ik zit er nog midden in en loop daarom bij een psychologe om trauma's uit het verleden een plekje te geven. Gevolg hiervan is dat ik andere mensen en situaties aantrek, mezelf en mijn reacties veranderen. Ik voel bijvoorbeeld niet langer leegte, ik slaap heel goed. Ik sta op het punt om te solliciteren voor een nieuwe functie, ben ook benieuwd of ik binnenkort ware liefde zal aantrekken.
Dus bij deze, wil iemand mee kijken?

Liefs en alvast bedankt!

dameblanche

fijn weer iets van je te horen miem.

hier het Keltische kruis om te kijken welke krachten er op dit ogenblik spelen voor mimi:

1 de situatie; de ster
2 wat blokkeerd of loopt mee; kelken koning
3 komende vanuit; koningin van staven op de kop
4 heden; zwaarden 8
5 bewust nivo; pentakels 2
6 nabije toekomst; staven koning

7 jijzelf; pentakels 6
8 invloeden vanuit je omgeving; magier op de kop
9 hoop en vrees; bekers 8
10 resultaat; bekers 4

de ster, spiritueel ben je een heel stuk gevorderd, door afstand te nemen van de kaartjes, je liet je leiden, je leidde jezelf niet, je ging niet meer af op je eigen intuitie zowel op persoonlijk vlak als zakelijk vlak.
ook op het relationele vlak trok je mensen aan die op zat zogenaamde sterke kantje afkwamen, maar dat zogenaamde sterke kantje stond op wankel evenwicht.
afstand nemen van de kaartjes, maar ook het overleijden van je vader en hoe je vader geleefd heeft, heeft de uitwerking gehad van de toren, het loslaten van je eventuele houvast, dat geen houvast bleek te zijn, het was een warrige tijd, maar met positieve gevolgen om opnieuw te kunnen beginnen.
nu sta je open voor het geluk en voor een hernieuwd zelfvertrouwen.
geluk moet je nl zelf zoeken, het kan niet gevonden worden d.m.v. de kaartjes.
op dit moment kun je de zaken zo eerlijk mogelijk onder ogen zien, je kunt dan ook vooruitgang boeken, ook als dat beroering veroorzaakt,  je deinst nergens meer voor terug, je bent tot de conclusie gekomen dat ieder mens een zelfgenezend vermogen in zich heeft., we zoeken het niet langer meer buiten onszelf, nee we zoeken het nu IN onszelf, omdat het daar reeds aanwezig is.
het goddelijke is in jezelf.
je bleef maar zoekende, dacht lange tijd dat het in het rationele zat, dan ging je weer naar het innerlijke, maar kwam daar veel te veel tegen.
je psycholoog heeft je leren openen, openen voor jezelf.
het was voor jezelf nooit goed genoeg. nu heb je geleerd liefde te kunnen scheneken aan jezelf, immers als je je zelf lief kunt hebben, kun je ook een ander liefhebben.
het klinkt allemaal clichee, maar toch heb je het nu ondervonden.
toch blijf je alsnog balanseren, het afwegen van keuzes, het vrolijke, het luchtige, het siert je ook, het hoort bij miem, zo is je aard, waarschijnlijk een aardje naar je vaartje, maar
nu heb je een veel stevigere basis kunnen creeren.
je mijmert nog vaak, gaat graag terug naar vroeger tijden, toen alles nog licht en luchtig was, familie is en blijft dan ook belangrijk voor je.
alleen...de omgeving is niet met je meegegroeid, waarbij je bang bent dat zij je weer meetrekken.
je hebt er een streep over getrokken, maar kun je aan de goede kant blijven?
dat vergt doorzettingsvermogen en disipline, je hebt dat in je, daar hoef je niet bang voor te zijn miem.
het blijft dus balanceren, het is echter een langzame vooruitgang, waar je steeds aan zal moeten blijven werken.
je bent bereidt geweest om een nieuwe toenadering te proberen, deze heeft je tot hier toe geleidt, nu moet je gestaagd verder....
wees overtuigd dat dit het juiste pad is, je bent ondertussen sterker geworden en laat je niet meer van het pad af drukken.

Mimi88

Klopt als een bus!! Wouw, ik heb ook vaak gedacht aan je.. je zei met grote regelmaat miem, je zoekt het buiten je om, keer eens naar binnen! En dan dacht ik ja jaaaa... maar ook toen zag je het super goed. Bedankt Marianne!! XXXXX