Heeft iemand tijd en zin om een legging te doen voor mij?

Gestart door nina30, april 18, 2014, 14:42:14 PM

nina30

Hey iedereen,

Ik heb een hele zware periode achter de rug (niet op relatievlak, maar met mijn naaste familie : ziekte, ruzies, verwijten,...).
Tijdens die periode en erna is gebleken dat er maar heel weinig mensen zijn waarop ik kan rekenen en die er zijn voor mij. Terwijl ik er in het verleden zo vaak geweest ben voor hen en mezelf heb weggecijferd om hen toch maar te kunnen helpen en bij te staan.
Zou iemand kunnen zien hoe dit zal evolueren?
Hou ik beter eens 'grove kuis' in mijn omgeving (met de kans alleen te staan) en komen er nog andere, wel oprechte mensen op mijn pad?

Heel erg bedankt alvast.
Groetjes,nina

Sas-8314

hallo Nina :)

jij bent mijn eerste uitdaging, ik ben dan ook zeer benieuwd wat je er mee kunt ..

kaartjes voor jou

hond  berg  lelie   = sleutel
      schip  beer   brief
        honden wolken
                 hart
MC=beer

hond  berg  lelie
problemen met vertrouwen, faalangst
vanuit een verleden, wellicht ook met een oude b(h)eer die je vertrouwen en liefde beschaamd heeft
of andere waarbij jij je verwant voelt uit het verleden, zou dus je familie kunnen zijn.
schip  beer   brief
heeft je leven wel sterke inzichten gegeven, maar je hebt moeite om er naar te handelen,

te maken met een berg aan wantrouwen, beetje moedeloos voelt het soms, soms zie je het juist wel zitten, voelt je ook sterk en weet dat er een oplossing is

honden wolken  hart
moeite om loyaal te zijn, men is niet loyaal naar jou geweest.
onzekerheid.

de beer verwijst naar eigen kracht
moedeloos zijn
het tegenovergestelde van liefde is angst .. sleutel-oorzaak/oplossing

2x hond + een sleutel doet me dus denken dat er wel een oplossing is wanneer de beer wordt ingezet door jou ...

groetjes van Sas

what defines us is how well we rise after falling

dameblanche

hallo nina,

ik heb voor jou een 13 legging gedaan:

lelie
        huis- zon-  vogels
zeis  ster- dame-wolken-ruiker
        muis-ruiter-schip
                 kist

op de dame ligt kaart 9 de heer

onder je, dus dat heb je onder kontrolle, liggen de muizen, ruiter, schip en kist.
de kist geeft al het einde van iets aan, ook gevoelens van onvrede, een en ander heeft je heel wat energie gekost, toch ben je in je eigen blijven geloven, het heeft je gelukkig niet helemaal onderuit gehaald, hoop en vertrouwen in jezelf zijn behouden gebleven.
toch ben je onzeker geworden, je bent aangetast, je bent je roots kwijt geraakt, althans het gevoel.
toch komt er nog een gesprek, de vogels geven dit aan, ondertussen is de boel gekalmeerd, uiteindelijk komt er weer onmin van.
het schip geeft aan hoe je de toekomst zo positief mogelijk kunt beïnvloeden, nl je zult met gehesen vlag tegenmoet moeten gaan treden, je zult daarbij ook je mannetje moeten blijven staan.

Sas-8314

@marianne

mag ik stellen dat onze leggingen en duidingen wel aansluiting vinden, denk zelf van wel en jij ?
Ben wel benieuwd wat Nina er mee kan :)
groetjes

nina30

@Sas : ik herken inderdaad wel vrij veel in je legging. Ik zit vaak in een tweestrijd : op sommige dagen voel ik me sterk en denk : ‘ik heb al zoveel stormen doorstaan, en ik ben er telkens sterker uitgekomen. Dus ook deze storm zal ik wel het hoofd kunnen bieden’.
Maar op andere dagen vraag ik me af waarom er maar geen eind lijkt te komen aan de miserie die over mijn hoofd wordt gegooid en word ik een beetje moedeloos. Toch blijft het sterke, overlevende deel van mij wel altijd terug bovenkomen en terugvechten.
Wat je zegt over ‘men is niet loyaal naar jou geweest’, klopt helemaal. Ik heb mezelf altijd weggecijferd voor anderen en nu ik een beetje nood heb aan wat steun en een luisterend oor, is er niemand die er is voor mij…

Welke oplossing zou er kunnen komen, denk jij? Moet ik écht van me afbijten en gewoon radicaal voor het eerst in m’n leven mezelf op de eerste plaats zetten?

@Marianne : Ook in jouw legging herken ik heel veel. Vooral als je schrijft ‘je bent je roots kwijt geraakt’, dat mag je eigenlijk heel letterlijk nemen…. Als één van je ouders je zo diep raakt en kwetst, dan word je geraakt in het diepste van je ziel, vind ik, en voelt het alsof de grond vanonder je voeten wordt weggehaald…

Wat zie jij dan als oplossing? Je schrijft ‘met gehesen vlag tegemoet treden’, hoe interpreteer ik dit het beste dan?

Heeeel erg bedankt allebei voor de legging, ik apprecieer dat heel erg.
Groetjes,nina

Sas-8314

Citaat van: nina30 op april 22, 2014, 08:25:17 AM
nu ik een beetje nood heb aan wat steun en een luisterend oor, is er niemand die er is voor mij…

vraag : Welke oplossing zou er kunnen komen ?

antwoord: eerst in m’n leven mezelf op de eerste plaats zetten !

wat ben je toch een slimme meid Nina :)
zie je het zelf ook ?
:-*

nina30

@ Sas-8314 : Als je zin en tijd hebt, zou je het zien zitten om voor mij eens een relatie-legging te willen doen?
Gewoon om te kijken hoe dat verder gaat evolueren? (ik zit momenteel in een vaste relatie)

Bedankt.
Groetjes,nina

Sas-8314

hallo Nina :)

ik heb 5 kaartjes voor je gelegd ..

ruiker  kindje   PK/boom   weg    zon

2x schoppen in je verleden - innerlijke ontwikkelingen / 22 - dienstbaarheid
open en neer gaan in je eigen innerlijk

harten 5 boom in het heden - ervaring en vrijheid (5) wijsheid vanuit het verleden

in de toekomst 2x ruiten voor ontwikkeling
het verleden dat niet altijd zonnig was
maar zich nu krachtig vanuit liefde en wijsheid verder ontwikkeld
zelfvertrouwen, zelf controle, zelf sturen

energetisch voel jij de dingen heel helder,
je bent wijs en gesterkt vanuit de ervaringen uit je levensweg
je hebt iemand gevonden die jou weg begrijpt en je ook de ruimte geeft om je eigen weg op jouw wijze te belopen, hier ben jij je bewust van en dit wilde je ook omdat je weet dat dit belangrijk voor je is om krachtig in je eigen centrum te kunnen staan.
het is een nieuwe weg die je bewandeld, toch blijf je verbonden aan het verleden, maar nu wel op een positieve manier.
De heer heeft mogelijk iets te maken met elektriciteit qua beroep
of hij bracht meer zon voor jou , in ieder geval hangt er een open positieve energie tussen jullie en voelen jullie je vertrouwd en beschermd met en door elkaar.
niet teveel twijfelen dus Nina :)
mooie kaartjes en een toekomst die in jouw wijze handen ligt als jullie beide in je eigen kracht blijven staan en elkaars keuzes respecteren zonder dat dit je eigen ik (kracht) of keuzes beïnvloed ..
vooral optimistisch blijven dus :)

ben benieuwd of je er iets mee kunt Nina :)

nina30

@Sas-8314 : het is een beetje een rare legging voor mij. Ik zit al een hele tijd in een vaste relatie en door alle gebeurtenissen in mijn leven ben ik over alles beginnen nadenken, ook over mijn relatie.
Ik heb niet veel steun gehad aan mijn partner en dat zet me wel aan het denken over onze toekomst...
Dus de man die je beschrijft, is niet de persoon die mijn partner is, want hij is er eigenlijk niet voor mij, als ik hem nodig heb.
Hoe kan ik dat dan interpreteren?

Groetjes,nina

Sas-8314

hallo Nina,

duiden kan op verschillende manieren, feedback is daarom ook zo belangrijk,
door jou feedback kijk ik naar de legging en maak ik een aanpassing in mijn eerdere duiding,
Het is inderdaad mogelijk niet de heer, maar jouw bewustzijn, jouw wilskracht
het wakkere deel in jou. maw de heer speelt mogelijk een minder grote rol in je leven momenteel,
de aandacht gaat naar jezelf en wat jouw wensen zijn.

weg zon kan letterlijk zijn weg zon
of dat de oude (boom) weg je te heet lijkt, te lastig,
weg staat ook voor je innerlijke gestel, ik zie het als de stroming, jouw weg
kind-weg innerlijke zoektocht
de boom op de pk - wijsheid

Je weet wat je hebt en wil ..
meer informatie is er niet
het is de weg, de keuze die centraal ligt in je toekomst.
Lees mijn eerdere duiding en verruil de heer voor jouw bewustzijn, voor je wilskracht
wellicht ie de duiding dan wat helderder.

groetjes :-*