Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

Vliegtuig crash

Gestart door Stari, april 14, 2014, 15:51:49 PM

Stari

Vannacht had ik een fascinerende droom; ik vraag me af wat het wilt zeggen.
Het ging als volgt :

Ik sta op de begane grond, op een plaats waar mensen zijn (het leek een  soort bijeenkomst, een evenement).
Opeens zie ik aan de horizon van de blauwe hemel een wit vliegtuig stijgen, maar met de neus van het vliegtuig loodrecht naar boven, zoals een raket die de ruimte ingaat.
Ik kijk dus naar de volledige rug van het witte vliegtuig die aan het stijgen is.
Langzaam gaat hij naar boven.. maar opeens stopt de beweging en valt hij terug naar beneden,
met een enorme ontploffing als gevolg.
Vervolgens zie ik nog het (optisch veel kleinere) verbrande 'geraamte' van het vliegtuig terug de lucht instijgen, en ook die dwarrelt vervolgens als een blad van een boom naar beneden.
Ik herinner me nog dat ik bij het zien van dat kleine geraamte even dacht dat er terug 'hoop' was en de crash toch nog overlevenden zou hebben.

Dit was slechts een stukje uit de volledige droom, maar deze passage bleef me de volgende ochtend nog het best bij, omdat ik het zo'n fascinerend en bizar fenomeen vond..

Zou iemand hier iets meer over kunnen zeggen?
Alvast bedankt!

dameblanche

je bent bezig je spiritueel te ontwikkelen
je wilt je op die manier een zinvolle vorm geven aan je leven, of op zoek aan naar zinvolle verbindingen.
echter kijk je te veel op naar anderen.
jezelf weet echter nog niet hoe te beginnen.
je bent over jezelf onzeker, denkt dat je dat niet zelf allemaal kunt en hecht te veel waarde aan het oordeel van anderen.
voor jezelf heb je onrealistische doelen gesteld, je weet niet dat jezelf het allemaal in je hebt, je denkt het bij anderen te vinden, maar je hebt het ZELF!!!

noekey

Beste Stari,

Kijk naar wat er vandaag gebeurd is, ik zie dat je bericht van april 2014 is, maar je hebt het over een raket en een wit vliegtuig
Vandaag is er een wit vliegtuig neergeschoten door een raket....en uiteindelijk is het vliegtuig brandend neergestort
Lijkt mij een voorspellende droom die je hebt gehad

14-04 gedroomd; 17-07 is het vliegtuig neergestort, ik zie een verband
154 mogelijke overleden Nederlanders (15:51 heb je bericht gepost; 155-1 of uiteindelijk +1 overledenen)

Ik kan het niet verklaren, maar voel dat er een verband is tussen je droom die je op die specifieke dag hebt gehad en het tijdstip dat je het gepost hebt