hoe moet ik dit zien ?

Gestart door Justcarola, april 10, 2014, 07:55:16 AM

Justcarola

als ik een keltisch kruis leg , trek ik meestal bij mijn verleden een ridder zwaarden/bekers/pentagrammen . OF een page van zwaarden/bekers of pentagrammen . Hoe moet ik dit zien ? is dit iemand uit mijn verleden ? is de beschrijving zoals ik misschien was ? Over het algemeen trek ik steeds dezelfde kaarten alleen kan ik de ridder en page dus niet echt goed plaatsen .

dameblanche

bij het Keltische kruis hoort een duidelijk vraag, hoe duidelijker de vraag, hoe duidelijker het antwoord.

je kunt ook gewoon vragen welke krachten spelen er rondom hier bv. justcarola?

kaart 1 geeft het thema aan, kaart 2 geeft aan welke krachten er juist remmend of bijvoegend werken.
kaart 3 geeft dan de invloeden uit het verleden aan.

pages zijn de eerste hofkaarten, en kan zowel op een situatie als een persoon, hier van jonge leeftijd, een kind, slaan.
als hij op een situatie duidt, dan is dit een die heel nieuw is of nieuw begonnen is.

slaat de page op een persoon dan kan dat een jong iemand zijn, of een nieuw aspect van jezelf.

ridders kunnen ook op een situatie en op een persoon slaan, gaat het om een situatie, dan is deze volop in beweging, ridder corresponderen met het element vuur, terwijl de pages corresponderen met het element aarde.
gaat het om een persoon, dan kan dit een jong onderzoekend persoon zijn.

je moet echter de legging in zijn geheel kunnen bekijken, de kaarten zijn allemaal met elkaar verbonden.

Justcarola

Citaat van: marianne op april 10, 2014, 15:20:48 PM
bij het Keltische kruis hoort een duidelijk vraag, hoe duidelijker de vraag, hoe duidelijker het antwoord.

je kunt ook gewoon vragen welke krachten spelen er rondom hier bv. justcarola?

kaart 1 geeft het thema aan, kaart 2 geeft aan welke krachten er juist remmend of bijvoegend werken.
kaart 3 geeft dan de invloeden uit het verleden aan.

pages zijn de eerste hofkaarten, en kan zowel op een situatie als een persoon, hier van jonge leeftijd, een kind, slaan.
als hij op een situatie duidt, dan is dit een die heel nieuw is of nieuw begonnen is.

slaat de page op een persoon dan kan dat een jong iemand zijn, of een nieuw aspect van jezelf.

ridders kunnen ook op een situatie en op een persoon slaan, gaat het om een situatie, dan is deze volop in beweging, ridder corresponderen met het element vuur, terwijl de pages corresponderen met het element aarde.
gaat het om een persoon, dan kan dit een jong onderzoekend persoon zijn.

je moet echter de legging in zijn geheel kunnen bekijken, de kaarten zijn allemaal met elkaar verbonden.

Okay , duidelijk . Meestal zie ik de kaarten ook wel in zijn geheel alleen kan ik het verleden gewoon weg niet plaatsen . Ik ga weer een kaart leggen en kijken of het me nu duidelijk word .
Super bedankt voor je reactie !