dagkaartje waterman

Gestart door waterman, april 05, 2014, 11:31:52 AM

waterman

Je bent welkom hoor ;D
Alvast voor vrijdag gelegd met een heel vreemd gevoel in mijn lijf en gedachten.

Situatie tussen mij en de heer
Slang-schip-brief     een transformatie varen van een koers een besef/bericht dat komt?

Dagkaarten
Ooievaar-brief-muizen=heer   mc =hond
     Kist-vos-beer
     Weg-dame
        Beer

Ooivaar-brief als oppervlakkige berichtgeving. Of samen met de muizen beseffen dat er iets mist In een bericht mogelijk belangrijke feiten waardoor het wantrouwen groeit (vos-beer).Muizen- heer als heer die ergens over piekert of niet over wil praten. Weg-dame-beer door er op een bepaalde manier mee om te gaan zal mijn vertrouwen groeien

Ik vind de legging lastig zeker in combinatie met dat vreemde gevoel binnen in me.
Hulp is zeker welkom deze keer.
Lfs

Knoekie

weg dame beer= dame maakt een keuze die haar kracht geeft? ooievaar kist brief, realiseren dat er geen bericht komt? muizen beer heer, het kost je veel stress/ energie deze heer? MC is dat je toch nog trouw bent aan deze heer diep in je hart??

waterman

Hoi knoekie. Die mc is zeker waar dat merkte ik wel aan mijn reactie.  Ooievaar-brief-kist als beseffen dat er geen bericht komt weet ik niet zeker. Als je de brief uitlegt als je eigen besef denk ik eerder dat ik besef dat er door een verandering een transformatie komy.Maar ik kan het mis hebben.

Moonskin

Hoi Waterman,

Ben op zich even voorzichtig met het duiden van andere kaarten omdat ik de afgelopen week niet zo lekker in m'n vel zit.. 

Ooievaar-brief-muizen=heer   mc =hond
     Kist-vos-beer
     Weg-dame
        Beer

Ooievaar - brief - muizen: Een bericht brengt veranderingen met zich mee welke niet heel fijn zijn.. Je zult je mannetje moeten staan.. Heb je misschien iets verkeerd ingeschat (kist-vos) waardoor intriges aan blijven houden? Iets wat je al een tijdeje hebt uitgesteld zal nu toch gaan gebeuren mbt een keuze welke gemaakt moet worden. Je gaat een keuze maken welke waardoor je instelling of levenswijze zal gaan veranderen, karma heeft hier misschien iets mee te doen.. Het overkomt je!! Wees trouw aan jezelf..

Hoop dat je er iets mee kan..

Liefs Thea  :-*

waterman

Heel er bedankt thea en sorry dat ik het je vroeg. Duiden als zelf niet lekker in je vel zit is heel lastig.
Herken het gevoel
Maar wel heel erg lief van je dat je de moeite hebt genomen.  :-*

en ik meen er wel iets in te herkennen. Het voelt heel vreemd en soort van iets wat figuurlijk is gestorven in mijn gevoel. En dat door de ongemakkelijke reacties van ons ook het contact nu per direct zal stoppen. Soms doe je dingen waar je op het moment zelf alweer gelijk spijt van hebt. Maar daar kan ik pas over een paar weken over oordelen. ik wacht het maar af

Knoekie

Hoi Moonskin, kist vos, staat dat voor verkeerd inschatten? zelf zou ik gedacht hebben aan einde van wantrouwen?

waterman

@knoekie voor zover ik het weet kan dat inderdaad maar ik denk dat thea ze ook een beetje gelinkd heeft aan de onderstaande kaartjes. Einde aan wantrouwen zou overigens wel fijn zijn. Het verkeerd inschatten herken ik een klein beetje.

Voor zaterdag

Berg-beer-boek=boek   mc= ooievaar
    Kruis-boom-ster
     Boom-berg
         Boek

Aardig veel boeken bomen en bergen.
Berg als hoop/wilskracht om nieuwe moed (beer) te verzamelen (bijna op de top). Zodat ik daarna kan zien wat er nu nog even verborgen voor me is. Nog even sterk zijn. Boek-boek hierdoor leer ik een hoop over mezelf.
Kruis-boom einde aan een stresvolle periode en twijfeks waardoor ik groei en er helderheid komt (ster)
Boom-berg-ooievaar nog niet alles is overwonnen maar daar komt verandering in.

Fijn weekend.

Sas-8314

heldere duiding waterman
fijn weekend en geniet van je boeken  :-*
what defines us is how well we rise after falling

waterman

Dank sas ;D

Vanwege de duiding moed verzamelen een inzichtvraag wat ik moet doen in de huidige situatie met iemand.

Klavers-hond-pk/heer-zeis-hart
Geluk komt als ik vertrouwen blijf hebben maar ik moet wel knopen voor mezelf doorhakken?
Of geluk met een heer waarbij ik mijn mannetje moet staan?

Dagkaarten
Boom-muizen-vos=wolken/mc= ooievaar
    Heer-ruiter -tuin
        Vrouw-berg
               Vos

Eerste rij lastig groei en piekeren of vos na muizen dat het piekeren verdwijnt en dat er nog iets verborgen is door de wolken? nieuws of bericht van iemand uit mijn omgeving (ruiter-tuin) maar een heer? Vrouw-berg voor nieuwe uitdagingen of vastbeslten zijn om dingen aan te gaan vanuit mijn eigen gevoel (vos). En weer veranderingen en nieuws.

Sas-8314

heej Waterman :)

knappe duiding wederom !

muizen-vos met beweging / nieuws / samenwerking eronder
zou ik als een handeling zien, een voorzichtige poging wellicht ...
muizen ook als nieuwsgierig/benieuwd zijn, iets dat meer op begint te vallen misschien ..
iets dat niet bevalt ..
iets dat opgemerkt wordt, maar mogelijk ook meer opgemerkt worden door iemand ...

ben benieuwd of je er iets mee kunt ...
:-*

waterman

Dank sas ga er ook meer feeling bij krijgen de laatste tijd ;D het licht gezien dus. En samen met de andere duidingen kan ik er een mooi verhaal van maken. Er staat iets op stapel dat is zeker al 2 weken draaien mijn leggingen om nieuws berichten gevoelens en heren.
Die handeling en poging waar jij het over hebt herken ik wel. Ik wil wel iets doen maar dat is niet echt een voorzichtige poging. En meer opgemerkt door iemand (of opnieuw en anders opgemerkt)
Wel lastig vind ik nog bijv dat inzicht. Heb gelegd over situatie omtrent een heer. Als ik dus in dit geval duid als meer geluk komt met een heer maar dan wel knopen voor mezelf doorhakken. Zegt dit geluk in deze betreffende situatie of meer in het algemeen. Hoop dat ik duidelijk genoeg ben nu  :).

Overigens trok ik voor juni....jawel de heer. Even extra erbij om te kijken of het gaat om daadkracht etc) of een echte heet. Trok de vogels.

Sas-8314

om eerlijk te zijn waterman ...

Citaat van: waterman op juni 01, 2014, 19:24:26 PM
Wel lastig vind ik nog bijv dat inzicht. Heb gelegd over situatie omtrent een heer. Als ik dus in dit geval duid als meer geluk komt met een heer maar dan wel knopen voor mezelf doorhakken. Zegt dit geluk in deze betreffende situatie met die betreffende heer of meer in het algemeen. Hoop dat ik duidelijk genoeg ben nu  :).
Niet het perse om die persoon moet gaan maar meer omdat je juist daarin extra inzicht vrasgt.

zoveel woorden, ik snap er de ballen niet van  ::)
maak je vraag eens concreet
dus nog meer, wat wil je echt weten,
denk namelijk dat je de antwoorden best kent,
de brief staat ook voor feiten ...

de heer verschijnt steeds in je kaarten schrijf je
misschien iets teveel waterman
misschien vertroebelt dit je beeld ..
de sleutel ligt nooit buiten jezelf
als er kansen zijn dan zal dit nooit eerder zijn dan dat de feiten als waarheid (h)erkent worden en het nodige proces hierbij doorlopen wordt.
Neem van mij aan dat er voor je gezorgd wordt door "het huis'
Jij mag wat meer in je kaartjes verschijnen Waterman, maar het hoeft niet
het mag wel  ;)

neem van mij aan (en zie Knoekie) dat aandacht voor jezelf eigenlijk veel leuker is  8)

waterman

Gelukkig is uitleggen niet mijn vak ;D
En het antwoord is heel duidelijk  :). Maar niet helemaal wat ik bedoel.  Gaat om ook niet om deze legging was als voorbeeld. In die kwestie weet ik precies wat ik wil vragen ;D. En die heer zie ik vooral ook vaak als de mannelijke eigenschappen.

Maar gelukkig gaat het duiden wel redelijk nu. Benieuwd naar morgen.

Sas-8314

Citaat van: waterman op juni 01, 2014, 19:40:37 PM
Gelukkig is uitleggen niet mijn vak ;D
het mijne ook niet ;)

En het antwoord is heel duidelijk  :).
Dat valt me dan weer mee  ;D

Maar niet helemaal wat ik bedoel.  Gaat om ook niet om deze legging was als voorbeeld. In die kwestie weet ik precies wat ik wil vragen ;D. En die heer zie ik vooral ook vaak als de mannelijke eigenschappen.

Ik begrijp je nu  ;)
denk dat je daarmee al gedaan hebt wat nodig is, je eigen kracht er in (h)erkennen :)
:-*

waterman

Morgen vroeg dag dus alvast voor maandag.

Heer-vos-boom=roede  mc= schip
   Wolken-toren-ster
       Ring-anker
                Hart

Onduidelijkheid/wantrouwen in een heer waarbij ik niet weet wat ik ermee aan moet. Of een heer die niet weet wat hij wil en de kat uit de boom kijkt. Vos-boom-roede...even geen idee
Problemen met een instantie (wolken toren). Met de ster erbij gaat het om iets belangrijks.
Ring anker hart meer zekerheid in een verbinding. Staat ook voor trouwe liefde. Schip voor de beweging

Zo duidelijk als de afgelopen dagen is het nu 1 grote brij. Aanvulling is deze keer dan ook van harte welkom.

Lfs