dagkaartje waterman

Gestart door waterman, april 05, 2014, 11:31:52 AM

waterman

Een trekking met als vraag: wat gaat er gebeuren als ik de situatie nu helemaal loslaat.

Hond
                                Beer               berg             tuin
          Weg              brief                pk/kruis     zeis       kind
                              Boek               lelie               huis
                                                      Ring

Even kort voordat ik ga slapen.  De hoekkaartjes een moet een keuze worden gemaakt in een relatie/verbinding die resulteerd in een open en eerlijke relatie. Of dat dan vriendschappelijk is of meer zal de tijd uit moeten wijzen denk ik. (Geen idee ook wat de geldigheid is van een legging ;) het kruis op mijn pk voel ik voor een einde maken ergens aan (gedachten in mijn hoofd).
Fijne paasdagen iedereen.

waterman

Zo nu even goed kijken. Overal lees ik de zeis als slecht terwijl ik in dit geval toch het idee heb dat het iets positiefs is zeker gelijk na het kruis. Min en min is plus toch ;)
Hoop dat er iemand is die me wil helpen omdat ik deze legging niet iets positiefs wil zien terwijl dat er niet is.

En om dan gelijk heel enthousiast van start te gaan met mijn eigen geluk vanmiddag de vraag gesteld hoe het mij de komende tijd in de liefde zal verlopen. 5 kaarten met pk op midden

Brief   toren  zon/pk   muizen   ring
Wat ik van die muizen moet denken weet ik niet ze zijn wel omringd door positieve kaarten. De zon op mijn pk vooral spelt voor mij iets moois als dat de zon gast schijnenn. En ring gespiegeld aan brief misschien nieuws van of over een partner.

Het voelt heel positief.

Iedereen die wil oefenen hierop is welkom. Ga ik lekker genieten van het zonnetje buiten enthet zonnetje in mijn hoofd. Vertrouwen dat er altijd een band met mijn vriend ex zal blijven op wat voor manier dan ook.  En dat ervoor mij iets moois in het verschiet ligt. Inde lente bloeien er veel mooie dingen....ikzelf bloei ook:-)

Geniet van het weekend.

janice

De kaartleggingpatroon erboven ken ik niet.

Brief   toren  zon/pk   muizen   ring
Wat staat je de komende tijd op liefdesgebied te wachten ?

De muis is de enige mindere kaart maar de toren is ook geen beste kaart in een relatielegging, deze kan staan voor een scheiding, of jezelf afsluiten.

Met zon als centrum kaart is een groot gelukskaart maar kan simpelweg zeggen dat iets duidelijk/helder is geworden.
In het verleden zie ik internet berichten, misschien emails, chat (brief-toren)
Toren zon zou kunnen staan voor iets dat aan het licht is gekomen, scheidingswanden, een muur.
Zon muis kan ook weer staan voor een verlies dat aan het licht is gekomen
In de toekomst zie ik een verlies van een band of het missen van een relatie. (muis-ring)

Gespiegeld staat brief ring voor een berichtgeving van een band/relatie
Toren muis kan betekenen dat je jezelf afsluit voor iets of dat er iets aan je knaagt. Scheiding met verlies.

Intuitie is verstand dat haast heeft

waterman

Citaat van: Sas-8314 op april 14, 2014, 13:43:09 PM
hallo waterman :)

muizen-ring-hond
kan ook zijn dat er meer verbinding komt door vertrouwen
of er komt iets terug in de relatie met een vriend, of vertrouwen dus
muizen kan ook staan voor voorzichtig zijn.

Janice ik las ook dat jij dacht dat je alleen iets terug kunt krijgen als de muizen gelijk naast je pk liggen. In deze legging liggen ze naast mijn pk met de zon erbovenop. Ik zou daarom ook gezien de uitleg vansl sas hiervoor denken dat ik iets terugkrijg. Met een nieuw persoon dat gevoel dan weer wel of iemand moet iets anders lezen
Mocht iemand nog willen oefenen op mijn 13 legging van hierboven hou ik me aanbevolen ik durf die niet aan veel te bang om daar iets te positief of verkeerds in te lezen. Een ander is iets objectiever.

Bedankt in ieder geval voor je duiding Janice.

janice

Oja ...zelf leg ik nooit een PK in het midden en de 5 kaarten erop en ernaast....
In jou legging miste ik de pk/zon of zon/pk zoals jullie dat hier altijd laten zien, dus had er geen rekening mee gehouden. .... maar omdat de pk onderop ligt vraag ik me af of je het zo direct met de muis kan linken.
Misschien krijg je idd wel wat terug, maar ik zie verder geen man in deze kaartlegging ofzo ?
Is je ex een erg lange man ? (toren)

Sas-8314

Citaat van: waterman op april 19, 2014, 14:07:07 PM
ik durf die niet aan veel te bang om daar iets te positief of verkeerds in te lezen. Een ander is iets objectiever.

als ik iets heb mogen leren hier dan is het wel dat je nooit bang moet zijn om te duiden,
of feitelijk gezegd om mogelijke waarheden te zien ... juist door te proberen en met de steun van alle lieve mensen hier kun je leren ..

net zoals in het dagelijkse leven dus, durf te kijken, durf te doen
alleen dan kun je verbinden  :-*
what defines us is how well we rise after falling

waterman

Heey Janice

Je hebt ook gelijk dat een de dame dan niet ergens anders kan vallen. Soms duid je een andere kaart als persoonskaart voor iemand maar ik ben er nog niet aan uit wanneer je een kaart in ern legging als een persoon gaat zien. Die muizen lees ik nu als positief niet omdat de dame ernaast ligt maar meer omdat hij omringd is door positieve kaarten.

Vanavond een feestje maar ik ga morgen eens met het boek dat ik gekocht heb poberen te duiden op beide leggingen. En ondanks dat ik overal zie dat bijvoorbeeld zeis en muizen negatief zijn ga ik eens proberen of dat in deze leggingen ook zo is.
Hopelijk willen jullie me dan morgen op mijn eigen duiding wat feedback geven.
En wat tips om na te gaan wanneer je een kaart zoals bijv slang of het kind kunt duiden als een persoon. Heb daar nog niet echt een duidelijke uitleg over gevonden (natuurlijk wel welke kaarten de persoonskaarten zijn)

Groetjes waterman

janice

Ik blijf bij mijn kaartduiding maar vrouw muis kan idd staan voor iets wat verloren is gegaan en dat dat terug komt.
De Toren kan idd staan voor je ex, een lange misschien wat expressieve (?) man waar je wellicht weer mee in contact zou kunnen komen, iemand die zich snel druk maakt over van alles, streskip (?) (toren-muis) maar toch erg aangenaam is om mee te praten (zon). De toren staat in het verleden dus misschien is het iemand uit je verleden, je ex, of iemand anders.

De muis blijft negatief in deze legging, het haalt weg wat aan de linkerkant van de kaart ligt en je verliest wat aan de rechterkant van de kaart ligt.
De muis vreet het geluk na een korte tijd weg bij de zon en de relatie zal weer langzaam vervagen (muis-ring)

waterman

Citaat van: waterman op april 19, 2014, 01:29:09 AM

Een trekking met als vraag: wat gaat er tussen ons gebeuren als ik de situatie nu helemaal loslaat.

Hond
                                                      Ring

De hoekkaartjes er moet een keuze worden gemaakt in een relatie/verbinding die resulteerd in een open en eerlijke relatie. Een belangrijke beslissing die ik heb genomen omdat ik tot een besef ben gekomen (weg brief boek). Beer voor vertrouwen hebben?? Een relatie/nieuw geluk wordt geblokkeerd maar aan deze blokkade komt een einde (hond berg kruis). Vertrouwen houden in eenverbinding, het touwtje breekt niet (lelie ring en ring gespiegeld aan hond). Er komt stabiliteit i mezelf (huis) en de zeis zie ik nu als iets oogstenomdat hij direct na het kruis komt. Huis staat als medaillon ook voor een gevoelige en sociale man. Kruis op pk ondwnks tegenslag toch het vertrouwen blijven behouden en hierbij ontwikkeling van eenander kijk op het leven.

Heb het sterke gevoel dat deze legging me nog iets wil vertellen dus hoop dat iemand hierin wil helpen.

En nog even kort mijn uitleg voor mijn korte legging over wat er de komende tijd in de luefde staat te gebeuren.
Brief toren pk/zon muizen ring
Er komt nieuws over een relatie. Ik voel me nu soms eenzaam maar zie de toekomst wel positief in muizen in dit gevsl als voorzichtigheid en dat kan resulteren in een nieuwe verbintenis.

Geniet van het mooie weer.
Fijne paasdagen iedereen.

Sas-8314

Citaat van: waterman op april 21, 2014, 11:00:16 AM

Een trekking met als vraag: wat gaat er tussen ons gebeuren als ik de situatie nu helemaal loslaat.

Hond
                                                      Ring

vastzitten / moedeloos wellicht door het gevoel vast te zitten aan een oude relatie of aan oude problemen / oud zeer in de relatie.
niet loyaal geweest aan jezelf en hoe jij wilt leven en/of in de omgang met mensen
boek-huis iets geleerd door zelfreflectie in de relatie met jezelf en je omgeving.
zeis - plotseling
kruis-zeis eindelijk ;)
zeis-kind tijd voor jou

brief - zeis vast besluit- (weg) genomen
om meer (kruis) beer-boek-brief naar buiten (tuin) te treden vanuit je eigen kracht (huis-kind)
vertrouwen in je eigen ervaringen - boek-hond

kruis-lelie-ring
stoppen met oude gewoontes,
zodat de beer van de berg af mag en de hond lekker mag gaan spelen in de tuin ...

Citaat van: waterman op april 21, 2014, 11:00:16 AM
Brief toren pk/zon muizen ring

loslaten van gewoontes, zorgt voor overzicht en brengt meer energie en plezier in de of relaties in het algemeen en ook idd een eind aan innerlijke onzekerheid en energie tekort

lekker van de zon gaan genieten en je niet zo druk maken om dingen die groter of moeilijker lijken als dat ze mogelijk zijn. zon-brief er is duidelijkheid ...
wil jij het ook zien ....

dat is wat ik er in meen te zien.
groetjes :-*

waterman

Hey sas

Geleerd zeker de afgelopen periode. Ben van nature enorm sociaal en positief en ga er graag op uit. En daar is het nu weer tijd voor.
Het is nu tijd voor mezelf. Situatie kan niet veranderd worden op dit moment dus kan ik maar beter zorgen dat ik weer gewoon een nieuwe en verbeterde versie van mezelf wordt. Net als mijn omgeving denk ik dat we elkaar nog wel tegen gaan komen. En ik ga ik gewoon genieten van wat er op mijn pad komt.

Ik kan me dus wel vinden in jouw legging en vind hem erg mooi. Had het idee dat er iets heel belangrijk in die legging stond.
Overigens wel mooi dat beide leggingen voor mijn gevoel op elkaar aansluiten.  Geloof dat ik nu toch echt eindelijk echt tot heldere inrichten ben gekomen ;-).

Mocht iemand er nog iets anders in zien...ik hou me aanbevolen

waterman

Of ik vertrouwen moet houden in een bepaalde situatie

Ruiker  sleutel lelie

Ja dus :-)

waterman

kaartje van vandaag

brief

waar het nieuws over gaat

sterren

goed nieuws dus!

Sas-8314

andere opties
brief-ster
helder inzicht
iets willen weten
kwartje dat is gevallen
beseffen dat je een wens hebt

??? best lastig he ;)

waterman

Dagkaartje vandaag
Sleutel.
Bijkaartjes
Heer-zon

Oplossing mbt een heer is nabij. Het staat om de hoek.