dagkaartje waterman

Gestart door waterman, april 05, 2014, 11:31:52 AM

Sas-8314

hallo waterdame :)
thanks voor de feedback !

jouw nieuwe kaartjes ..

Boek-Tuin-Berg=Zon   MC=Berg
  Zeis-Boom-Sterren
    Beer-Berg
     Kruis

ik word het eerst naar de zon getrokken ..
wilskracht roept het bij me op, je ook bewust zijn dat er nog wat heuveltjes zijn maar ook weten dat dit mentale drempels zijn, uitdagingen die je graag aangaat.
Je bent niet zomaar van je geloof af te brengen zegt het kruis me :)
de beer berg getuigen van je doorzettingsvermogen ;)

de boom, standvastig, ruimte om te groeien, voelt alsof het hier om bewustzijn gaat,
dingen die mogelijk een beetje verdrongen zijn, al dan niet bewust naar de boven halen.
Je ergens op bezinnen ..
confrontatie ..
Laat het geen machtsstrijd zijn / worden
Blijf je doel voor ogen houden, uit je eigen schaduw stappen roept het ook  bij mij op ..

Benieuwd of je er iets mee kunt :)
fijne (werk)dag  :-*
what defines us is how well we rise after falling

yoga

Boek-Tuin-Berg=Zon   MC=Berg
  Zeis-Boom-Sterren
    Beer-Berg
     Kruis

lieve waterdame
de boom is jouw middelpunt, jouw kern, jouw levensenergie, jouw wensen liggen er naast, de boom kan wel tegen stootje, de beer en berg zeggen blijf ervoor gaan en je weet wat je kan.
probeer mee te nemen wat goed is voor jouw en laat al de rest maar de berg afglijden of gooi het maar in de ravijn.

fijne dag
yoga

waterman

dank dames
ik kan niet alles thuisbrengen maar sommige dingen herken ik zeker wel.
Ik heb nog steeds een enorme onrust in me het gevoel alsof er binnnenkort iets staat te gebeuren

Voor vandaag

Muizen  Zon  Schip

Straks naar kijken

Audrey

Hoi Waterman,

Inzicht t.a.v. een obstakel geeft wat gepieker en beetje onstuimigheid.

:-*

yoga

Muizen  Zon  Schip

je zegt het zelf er in nog iets niet in orde, het voelt nog  niet allemaal goed maar toch blijf je positief en optimistisch
, het verheldert je inzichten en ook de weg die jouw schip moet varen.
de situatie is in beweging...

liefs
yoga

Sas-8314

heej waterdame
investeren, positief blijven en lekker laten gaan,
je eigen koers varen, ervaring op doen ..
goed weekend lieve dame  :-*

waterman

Dank dames voor jullie uitleg,

het blijft in mjjn lijf nog steeds onrustig, net alsof er iets te gebeuren staat wat ik nog niet weet. Kan er mijn vinger niet op leggen. Misschien iets dat al in gang is gezet waardoor er juist rust gaat komen of andersom?
maar voor vandaag

Slang ooievaar Kind= Ruiter   MC=Vos
  Hart Lelie Vos
    Hond Kist
      Boek

jawel alweer die ruiter en nu ook nog de ooievaar. Ik heb er even moeite mee met mijn eigen kaartjes waarschijnlijk vanwege dat aparte gevoel in mezelf. Straks een nieuwe poging doen

Fijne dag

Audrey

Hoi Waterman,

Gesprek over iets nieuws/ontwikkelingen.
Vertrouwen op je gutsfeeling of t.a.v. werk/loopbaan een voorzichtige resultaat binnenhalen.
Er wordt rondom de tafel gezeten om een procedure/documenten/proces te bespreken.

Fijne dag. :)

waterman

Dank voor je duiding Audrey helaas niet herkenbaar.
Gevoel van gisteren was een soort van lamgeslagen, een hoofd vol gedachten en even niet weten hoe of wat.
Misschien een soort van berusting. Ach misschien is dat wel nodig om de veranderingen te laten komen.

Voor vandaag geen dagkaartjes maar hulp gevraagd bij een legging voor een vriendin die zich afvroeg wat er tussen haar en een ander (heer) gaat gebeuren. Niet op liefdesgebied maar gewoon gebeuren in het algemeen.

Berg-  Wolken- Beer- Toren-Zeis
Roede-Vissen-  Huis- Kist - Hond

Dit is een dubbel 5-kaart legging met middenin 2 kaarten die het heden representeren. Links verleden rechts heden. Je kan de kaarten lezen per rij maar ook van boven naar beneden (toren-zeis maar ook zeis-hond)
Niet echt vrolijke kaarten maar ik kom er niet aan uit. De combi zeis-hond kan betekenen dat er een einde komt aan ene vriendschap/definitief afscheid nemen, terwijl de kist-hond dan weer leest als vriendschap die gaat evolueren, dus verbeteren. de zeis op het eind van de rij na een negatieve kaart is ook weer positief.

Ik ben het overzicht kwijt en lees weer per 2 kaarten terwijl ook de plaats waar de kaart ligt van belang is.
Is er iemand dei wil helpen?

Alvast heel erg bedankt

Audrey

Sorry om te lezen, Waterman. Hoop dat je je wat beter voelt. Wat het ook is, het komt goed.

Krtjs vriendin: het contact lijkt niet soepel zijn te verlopen.
Op zakelijk vlak speelt er mogelijk iets waarover moeilijk overeen te komen is.
Denk dat er nog rondom de tafel wordt gezeten, resultaat weet ik niet. Gr.

Sas-8314

een hoop onrust en weinig ruimte roepen de kaartjes bij me op waterdame
beetje communicatie op een wat vriendelijkere basis, wellicht iets minder 'overheersend' zou wellicht helpen,
Mocht er een besluit genomen moeten worden dan kan dat volgens mij ook wel wat respectvoller.
zo ver mijn eerste (korte) indruk :)
:-*

waterman

Dank voor je lieve woorden Audrey :-* Al weer een hoop beter, na vandaag kan ik ook je duiding van eergisteren terugbrengen. Er is uitgesproken op het werk dat dit zo niet gaat leiden tot een vruchtbare samenwerking dus dat ik op zoek moet naar iets anders. Dat was ik al maar nu krijg ik daar ook op mijn werk ruimte voor en mijn contract loopt nog een paar maandjes. Dus we hebben om de tafel gezeten om het proces te bespreken. Dat geeft een rust en een blik vooruit waardoor ik em een stuk beter voel. Ik herken dan nu ook het eerste gedeelte uit mijn GT die sas voor me heeft gelegd.

Wat betreft de vriendin, dit betreft een heer (puur vriendschappelijk) uit haar verleden. Daar is ze het contact mee verloren maar komt hem de laatste tijd weer wel eens tegen.
Ikzelf zag in de kaartjes tegenstrijdigheden. In het verleden zag ik geen communicatie, dat klopte dus wel. Maar het heden en de toekomst zijn/waren ene probleem.
Zowel jij als sas zien er wel communicatie in maar een beetje op de verkeerde manier of misschien wel met de verkeerde verwachtingen. Als ik dan de kist-hond combi zie samen met jullie uitleg zou ik bijna zeggen dat er nieuw contact gaat komen met een soort van verwijten/verkeerde verwachtingen.
Ik ga er nog op studeren bedankt voor de hulp. :-*

Audrey

Thnks voor je feedback. Maar he get, zo een gesprek gaat je niet in de kouden kleren zitten....MAAR als je je daar niet op je plek voelt, betekent dat jouw plek somewhere somehow op je wacht. Het komt goed, Waterman. :-*
Wbt die vriendin: moet het even vragen. Het is dus puur vriendschappelijk. Waar zit je vriendin dan mee en laat ze het niet lekker op zijn beloop?  ::) (niet vervelend bedoeld hoor mijn question).

waterman

Alles komt goed Audrey uiteindelijk, bij sommigen duurt het alleen wat langer  :)
En wat die vriendin betreft die was gewoon nieuwsgierig of ik ietys kon lezen in de kaartjes. En voor mezelf betreft ik kwam niet uit de 4 kaartjes op het einde omdat die elkaar erg tegenspraken in mijn idee.
Dus ook voor mijn eigen leerdoel heb ik ze geplaatst.
Dus voor degene die toch nog ene ingeving krijgt bij de combi Toren-Zeis houd ik me aanbevolen
                                                                                                  Kist-Hond

Kaartjes voor vandaag:

Brief-Roede-Vrouw=Lelie  MC= Sterren
   Klavers-Huis-Hart
    Wolken-Heer
      Vissen

Een bericht dat gelukkige gesprekken teweeg brengt. Wel wat onzekere gevoelens hierbij misschien, Er is nog ene verschil tussen verstand en gevoel, of misschien komt dat nu juist op 1 lijn. Er zijn nog wat kleine wolkjes die het geluk overschaduwen maar mijn hart staat open en ik groei steeds meer in mijn eigen kracht. Er staat iets te gebeuren, een bepaald inzicht waardoor er beterschap gaat komen.
De sterren overkoepelend staan voor mij nu heel duidelijk voor een nieuw begin.

Fijne dag :-*

Audrey

Goedemorgen Waterman,

Ik begrijp het. Oefenmateriaal dus. Wellicht halen anderen daar wat meer uit.

Je krtjs:

Een financieel bericht valt, of een bericht brengt tweestrijd met zich mee t.a.v. werk.
Iets van aanvaarding/berusting ergens in ervaren.  
Een manspersoon die zich vandaag misschien tegendraads opstelt.

Heb een fijne dag. :)