dagkaartje waterman

Gestart door waterman, april 05, 2014, 11:31:52 AM

Sas-8314

de zon prikkelt ons (benieuwd) , staat ook voor ons innerlijk, ons centrum, energie, ervaren, beleven
sleutel opent iets, en geeft keuzes om iets op te kunnen lossen en/of door iets af te sluiten
een heer staat voor kracht, overtuiging, een persoon die keuzes kan maken, recht door zee is enz.

wellicht contact maken met je eigen kern, of tot de kern van de zaak (willen) doordringen ...

dan staat er mogelijk best een heer om de hoek te wachten ;)
:-*
what defines us is how well we rise after falling

waterman

Laat ik nu net dat afgesloten hebben.
Laat die heer maar komen dan  ;D

benieuwd wat er morgen voor kaartjes worden getrokken.

Fijne avond Sas.

waterman

Dagkaart hart. Bijkaartjes vrouw-hond.
Fijne mensen om me heen.
Of ern vertrouwensband een vriendschappelijke liefde relatie gebaseerd op vertrouwen
Of mezelf trouw blijven door optimistisch te blijven.

waterman

Dagkaart
Zeis
Bijkaarten
Schip- brief

Bericht komt eraan maar heeft vertraging
Of juis heel plotseling nieuws ontvangen

Sas-8314

Citaat van: waterman op april 30, 2014, 07:21:37 AM
Dagkaart hart. Bijkaartjes vrouw-hond.
Fijne mensen om me heen.
Of ern vertrouwensband een vriendschappelijke liefde relatie gebaseerd op vertrouwen
Of mezelf trouw blijven door optimistisch te blijven.

doet me eerder denken aan loyaal zijn aan jezelf en wat je voelt waterman

Sas-8314

Citaat van: waterman op mei 01, 2014, 07:39:43 AM
Dagkaart
Zeis
Bijkaarten
Schip- brief

Of juist heel plotseling nieuws ontvangen

ben benieuwd voor je waterman, ik kan er ook niet meer van maken ...

waterman

doet me eerder denken aan loyaal zijn aan jezelf en wat je voelt waterman
[/quote]

Daarom ook mijn idee van trouw blijven aan mezelf (door mijn gevoel of door optimistisch te blijven wat ik normaal ook altijd ben )

Citaat van: Sas-8314 op mei 01, 2014, 08:07:20 AM
Of juist heel plotseling nieuws ontvangen

ben benieuwd voor je waterman, ik kan er ook niet meer van maken ...
[/quote]

Ik ook niet dus wacht maar af. Plotseling nieuws dst vertraging heeft of heeft gehad. Ik hou je op de hoogte ben benieuwd uit welke hoek het nieuws gaat komen.

Knoekie

Ik als beginneling, zat eigenlijk een beetje te denken aan een contact wat verder weg wat abrupt verbroken word?

waterman

Hoi Knoekie

Een brief is eigenlijk meer nieuws ipv contact. En door het schip is dit nieuws in beweging.  Als je het leest als iets wat van ver weg komt dan kan je het lezen als nieuws dat van verder weg komt en heeft daardoor vertraging.
Zeis kan je ook zien als plotseling. Of inderdaad een einde ergens aan maar volgens mij komt er dan een einde aan de reis van het nieuws. ..dus komt het aan.
En voor mijn idee worden de zeisen nu omgeven door 2 positieve kaarten.

Overigens ben ook ik nog een leek hoor (Ben pas begin maart begonnen) Duiden bij een ander is makkelijker dan voor jezelf. Ik heb vask het probleem dat ik wel heel intuïtief ben maar dat mijn hoofd vask iets anders zegt. Mijn eigen grote legging op deze site vind ik dan ook erg astig en daar vraag ik hulp bij omdat je er enorm veel uit kunt halen.
Misschien als extra tip onder het onderwerp lenormand op dit forum staat een kopje inhoudsopgave.  Hierin vind je alle kaarten terug met daarin ook combinaties. Ik ben ook begonnen met de combinatie van 2 kaarten uit een boek. Juist de kaarten die er verder bij liggen kunnen deze combinaties veranderen of aanvullen

Succes en je bent altijd welkom om te oefenen of met vragen. Er zijn veel mensen hier die kunnen en willen helpen

Knoekie

Thnx waterman, idd door de catharina site en veel te doen ben ik op het forum terecht gekomen, nu sinds een paar dagen een eigen deck, (voorheen altijd online) maar ik merk dat ik toch het meeste leer van het lezen van anderen en het kijken bij anderen inderdaad... bedankt voor de uitleg trouwens... ik zal dit zeker onthouden

waterman

Ik denk dat het nieuws van gisteren hele grote vertraging heeft.

Voor vandaag: Schip  Bijkaarten Klavers en Heer

Hier ga ik even over nadenken.

Sas-8314

hallo Waterman :)

iets zelf willen bepalen
verlangen naar geluk met een heer

:-*

waterman

Hey Sas

dat laatste klopt wel hoor, ik zou wel weer een leuke heer willen ontmoeten ;D
Vanavond eens kijken of ik er nog meer uit kan halen.

Fijne dag.

waterman

Even tussendoor: weet iemand wat het betekent als de heer en dame wel in 1 lijn liggen bij een grote legging maar dan verticaal. Ik heb voor iemand een legging van 36 kaarten met de 4 karma kaartjes onderaan. de heer ligt helemaal bovenaan in de rechtse rij (met daaronder dus nog die 4 karma kaarten). De dame ligt in dezelfde rechtse rij maar dan helemaal onderaan. Ik weet dat er wordt aangegeven dat zij dan veel voor elkaar betekenen echter kijken ze elkaar nu dus niet aan en kijkt de heer naar links en de dame naar rechts (waar dus niets meer is). Op welke manier kan ik it nu het beste duiden?
Oh en was het ook niet zo dat als de dame of heer in de meest linkse of rechtse rand ligt er een totale omwenteling komt. (of alleen als er niets meer boven je ligt zoals in dit geval bij de heer).

Zomaar weer even als leermoment bedankt alvast weer

Sas-8314

ik zou het je niet kunnen zeggen maar ben wel ook benieuwd naar andere reacties  :-*