dagkaartje waterman

Gestart door waterman, april 05, 2014, 11:31:52 AM

janice

We zijn een half jaar verder,  klopte mn kaartlegging op je gestelde vraag ?
Citaat van: janice op april 19, 2014, 13:48:12 PM
De kaartleggingpatroon erboven ken ik niet.

Brief   toren  zon/pk   muizen   ring
Wat staat je de komende tijd op liefdesgebied te wachten ?

De muis is de enige mindere kaart maar de toren is ook geen beste kaart in een relatielegging, deze kan staan voor een scheiding, of jezelf afsluiten.

Met zon als centrum kaart is een groot gelukskaart maar kan simpelweg zeggen dat iets duidelijk/helder is geworden.
In het verleden zie ik internet berichten, misschien emails, chat (brief-toren)
Toren zon zou kunnen staan voor iets dat aan het licht is gekomen, scheidingswanden, een muur.
Zon muis kan ook weer staan voor een verlies dat aan het licht is gekomen
In de toekomst zie ik een verlies van een band of het missen van een relatie. (muis-ring)

Gespiegeld staat brief ring voor een berichtgeving van een band/relatie
Toren muis kan betekenen dat je jezelf afsluit voor iets of dat er iets aan je knaagt. Scheiding met verlies.
Intuitie is verstand dat haast heeft

waterman

@janice
Er zijn wel een aantal dingen kloppend hoor.
De berichten via internet kunnen de berichten zijn die nog enige tijd zijn uitgewissled tussen mij en mijn ex (maar dat ligt inmiddels al maanden stil). Ik denk dat het dan eerder iets te maken heeft met email contact met anderen waar inmiddels ook ene eind aan is gekomen.
Dat er iets knaagt klopt wel, hou het op een open eind waardoor het voo rmi niet goed is afgesloten. En het missen van een relatie in de huidige tijd klopt. De berichtgeving van een band kan ik vooralsnog niet plaatsen.

Voor morgen alvast mijn nieuwe kaartjes in de uitgebreidere vorm deze keer

Ruiter-Kist-Hond=Brief    MC=Weg
  Ruiker-Boek-Ruker
    Anker-Anker
       Vissen

Ik ga hier even over nadenken voelt voor nu even heel onduidelijk. Boek omgeven door 2 ruikers met daaronder ankers.
Morgen maar even verder kijken.

Slaap lekker

janice

Intuitie is verstand dat haast heeft

waterman

Nu even opnieuw kijken naar mijn kaartjes van vandaag

Ruiker-Boek-Ruker
    Anker-Anker
       Vissen

Vernieuwingen die eraan komen of bericht over het einde van iets? Dus een eind of een nieuw begin dat zich aankondigt met een goede vriend.
Nieuwe inzichten die ik krijg waardoor er een stap vooruit wordt gemaakt wat mij weer een goed gevoel geeft.
Vastigheid die komt, of ergens in vastlopen? Iets met financiële zekerheid?

Fijne dag vandaag

yoga

Ruiker-Boek-Ruker
    Anker-Anker
       Vissen

Even meekijken

Boek als centraal
Jouw boek, jouw levensverhaal
Omgeven door 2 boeketjes bloemen, het geluk denkt aan je, het geeft je voldoening
Het stelt je geest gerust
Je weet wat je wil je hebt een houvast, je komt even een soort van evenwicht
Brief weg
Uitnodiging of meer de weg kiezen van je gevoel
Je hebt leren loslaten en je weet op welke gevoel je kan vertrouwen

Hoop dat je er iets  mee kan
Fijne dag

Ladushka

Hoi waterman,

Anker omringd door een ruiker en vissen, positieve kaarten heeft denk ik eerder een positieve betekenis, dus het kondigt stabiliteit aan, idd financiele zekerheid.

Groet

Ladushka

Ik ben hier nieuw, dus een beetje off-topic...om deel te kunnen nemen aan de discussies over de leggingen moet ik niet alleen de leggingen zelf maar ook de beschrijving van de leggingen een beetje snappen...een paar vragen daarover:
= brief...wat betekent de kaart die na = teken staat?
MC magic card? Tel jij dan drie kaarten op of trek jij er een aparte kaart voor?
Hoe kan dat dat er meeredere ankers/ ruikers ed in een legging kunnen zijn?

Sorry, moet nog veel leren

yoga

@ladushka
= de eerste 3 kaarten worden opgeteld en is dus de uitkomst kaart

De MC of magic card is de volledig legging opgeteld waarbij je steeds de 36 kaarten aftrekt waardoor je terug een kaart krijgt die meedoet, dit de kaart waarover de legging meest zou gaan, de sfeerkaart vind ik persoonlijk
De reden waarom meerdere ankers zijn is omdat de telling gebeurd waardoor je verschillende kaarten kunne
Dubbel krijgen

Begrijp je me?

Ladushka

Dank je yoga!

Moet de cijfer in de uitkomst voor 3 kaarten  weer bij elkaar geteld worden zoals 25 ring wordt dan 2+5=7 slang of blijft het dan mooi zo?  :)
Wat als de uitkomst groter is dan 36? Moet dan ook -36 afgetroken worden zoals bij mc?

Dank je, de legging met twee dezelfde kaarten ken ik niet, moet ik nog ergens opzoeken.

yoga

Nee 25 blijft  gewoon ring
Als ze idd groter is dan 36 moet je er 36 aftrekken
Goed?

Liefs

Ladushka

Hoe gaat dan optellen precies ? Is dat bij voorbeeld 18 + 12 of 1+8+ 1+ 2?

Dank je!

yoga

Het gaat idd 18 + 24
Je trekt eerst 3 kaartjes en dan kan optelling beginnen

Ladushka

Sas-8314

goede morgen waterdame :)

jouw kaartjes en wat ze mij zeggen ..

Ruiker-Boek-Ruiker
    Anker-Anker
       Vissen

het boek centraal en met de ruiter en brief doet het me denken aan een ontdekking ..
de weg als afweging ..
ruiter-kist het advies wellicht om nog wat rustiger aan te doen
Heb het idee dat er iemand is die werk van je maakt, geïnteresseerd is ..

fijne dag voor jou waterdame  :-*
what defines us is how well we rise after falling

waterman

Goedemorgen dames

iemand die werk van me maakt of geinteresseerd is. Hmm nou wie weet;D. Wel een aardige man leren kennen maar tot op heden toe vanuit mij niet meer dan een nieuwe vriendschap.

Mijn kaartjes voor vandaag:

Zeis-ruiter-huis

Ik ga er eens over nadenken, de zeis brengt me even op een verkeerd/ander spoor.