dagkaartje waterman

Gestart door waterman, april 05, 2014, 11:31:52 AM

yoga

Er zit beweging in je, je hebt je sleutel gevonden en vaart de juiste richting uit
Je weet wat je doet en dat het goed is

Yoga

Sas-8314

heej waterdame :)

Schip lelie sleutel

zekerheid zie ik er ook in,
maar het lijkt alsof je ook denkt dat deze mogelijk weer voorbij gaat
ook sleutelen aan de 'waarheid' roept het bij me op ..
wisselwerking  ::)

fijne dag waterdame  :-*
what defines us is how well we rise after falling

waterman

Bedankt dames voor de duidingen.

zekerheid maar soms nog een heel klein beetje eraan twijfelen dat klopt wel. Maar ik weet inmiddels welke weg ik volgen blijf volgen.

Voor vandaag:

ooeivaar-wolken-zeis

plotselinge verandering of gebeurtenissen. Misschien iets wat voor wat verwarring zorgt.

fijne dag

yoga

Beetje wankelen, op 1 pootje staan, niet teveel denken, je doet het goed, blijf in jezelf geloven,
Liefs
Yoga

Sas-8314

niet te snel willen beslissen zegt het mij Waterdame
meer helderheid, positiviteit ..
voor alles is er een tijd.

fijne dag voor jou  :-*

waterman

dank jullie voor de duidingen.

voor de woensdag

heer-dame-vos

geheel in het teken van evenwicht en balans vinden. Heer-dame als balans en dame-vos als het hervinden van mijn evenwicht.
Maar ook weten dat er een gemis is.

Fijne dag

Sas-8314

goede morgen waterdame :)

HEER DAME VOS
getal 8

de vos kan o.a. voor een etentje staan, intuïtie en bescherming
ik denk dan aan iets wat verteerd wordt,
er eerst achter komen hoe dingen precies zitten, je zelf niet (laten) misleiden ..

bij de 8 komen we dicht bij de voltooiing, maar we zijn er nog niet ..

kun je er iets mee waterdame ?

fijne (zonnige) dag in ieder geval !
:-*

yoga

Heer.  Dame.  Vos

Beetje jezelf aan het afsluiten , toon wat je wil, de vos weet wat ze wil en je zit in een geestelijke groei waarmee evenwicht kan  bereikt worden

Fijne dag

waterman

Dank voor jullie duidingen.
Yoga niet mezelf aan het afsluiten geestelijke groei inderdaad wel
Sas de vos als etentje was voor mij onbekend en mijn intuïtie ben ik nu een beetje kwijt.

Voor vandaag nog maar eens

Vogels-schip-roede
Gesprekken zorgen voor een andere koers (of dezelfde waar ik nu al op zat). Schoon schip maken!

Fijne dag.

yoga

Vogels.   Schip.   Roede

Beetje onzekerheid voel ik, als een storm in een glas water, maar aan elke storm komt een einde
Dus varen met dat bootje, blijf alert en volg de vogels (het gefluit van de vogels is waarneembaar voor ieder die wil luisteren)
Liefs
Yoga

soraya

hoi waterman,

12 vogels-3 schip- 11 roede.

een gesprek die je horizon verbreed en dus wat duidelijkheid  brengt ivm een conflict of iets waarover je twijfelt.

liefs Soraya

waterman

Maar weer eens kaartjes voor vandaag met een kleine vraag erbij

Of ik nog een keer "live" met iemand een echt gesprek ga hebben
Wolken -toren-lelie

geblokkeerd door de wolken, lelie-toren overzicht en controle. Afwachtend opstellen en moeite om geduldig te zijn.

yoga

wolken     toren    lelie

gaat dit gesprek over een oudere man?
de wil is er alvast om dit gesprek te hebben, je wil een duidelijk gesprek, een gesprek om daarna de situatie te kunnen afsluiten.
er hangt nog wat mist over maar die kan altijd wegtrekken, oorzaak - gevolg
je wil de diepere rede achter kennen of herkennen
voor jouw is dit gesprek belangrijk

liefs
yoga

Sas-8314

heej waterdame ..

het beeld dat je van het verleden hebt lijkt vertroebelt,
het verleden wil je iets laten zien,

fijne dag waterdame  :-*

waterman

Dank voor de uitleg.
@ yoga, de wil voor gesprek is er en ik ook belangrijk voor me. Echter krijg je niet altijd wat je wil so we keep goiing!

@ sas ik moest even over je duiding nadenken ;D. Hij zegt namelijk heel veel en ook weining.
Ik kreeg er ineens ook het gevoel bij na jouw duiding dat de rest van de kaartjes misschien iets extra's zou zeggen'. Lelie-toren-wolken zou je namelijk ook kunnen lezen als iets dat al langere tijd op een vaste manier verloopt wat me zorgen geeft.
Dus heb ik ze voor het eerst sinds tijden maar weer eens doorgeteld. Dit werd het volgende:

Wolken-toren-lelie=toren    mc/ruiter
    ring- kind-kind
      klavers-boek
          heer

Zowel de combi ring-kind-klavers als ook kind-kind-boek kan worden uitgelegd als een nieuwe vriendschap, een nieuwe start die geluk met zich mee gaat brengen. Met de heer eronder vraag ik me bijna af of er in de toekomst een nieuwe heer zich aan gaat dienen. Er is gezien de MC in ieder geval genoeg in beweging..

Samen met de uitleg van sas, zie ik het als het niet meer omkijken en vol vertrouwen vooruit gaan. Er zou me zomaar iets heel moois te wachten kunnen staan.

Thanks sas! :-*