dagkaartje waterman

Gestart door waterman, april 05, 2014, 11:31:52 AM

noekey

haaaai waterman-dame! :)

Nou ben weer even helemaal bijgetankt en die stemming is eindelijk weer omgeslagen in vrolijkheid :D (kon natuurlijk ook niet anders met die weekendkaartjes van me ;))

Heb je kaartjes ff door het programmaatje gehaald want kreeg er wat dingen bij "door" en wilde even zien of ik dat kon plaatsen met de kaarten die er dan extra bij komen :)

sterren    boom    vrouw = vosje
      berg   vissen    slang
          toren    boom
               hart

mc = lelie

groei van je eigen bewustzijn (spiritualiteit of hoe je het noemen wil :))
het wil meer gaan stromen bij je, meer gaan groeien, het kan ook meer gaan stromen en groeien, maar de berg zie ik in deze als een klein heuveltje die moet worden genomen.
Wijze lessen die je kunt leren van een ouder iemand in je omgeving, volg je hart

Let op met eten, krampen komt er naar boven borrelen, rauwe vis of iets dergelijks, als je het niet vertrouwd niet eten, in deze, bij twijfel niet doen (sorry zomaar weer even iets wat niet echt in een kaartcombinatie te zien is, maar dat gebeurt er nou eenmaal zo af en toe bij mij  ::))

Fijne dag morgen!

:-*

Sas-8314

heej lieve waterdame :)

ik sluit mij aan bij het licht van Noekey  :)

sterren    boom    vrouw = vosje
      berg   vissen    slang
          toren    boom
               hart

mc = lelie

vissen-boom rauwe vis
slang als darmen, het verteren, als behoedzaam zijn
vos als oppassen
berg-vissen
uitdrogingsverschijnselen ;)
met slang denk ik ook aan opluchting en een hoop die stroomt ;)

lelie-ster-vos
dingen helder (voor)zien

voor mij is je duiding helder Noekey
ik zou ook een beetje oppassen
what defines us is how well we rise after falling

noekey

Thanks Sas dat je de kaartencombinatie er bij kan halen  ;D

Ikzelf kreeg gewoon zware steken hier op de bank en daarbij de woorden "rauwe vis" (dacht eerst nog dat ik zelf gewoon ff niet helemaal lekker werd, maar het was ook gelijk weer weg toen ik het neer schreef, dus dan weet ik dat ik het niet zelf ben zeg maar)
zat eigenlijk ook middenin mijn duiding en toen kwam dat even tussendoor waardoor de duiding werd "afgekapt" :)

8)

Sas-8314

samen weten,zien, voelen en dus leren we meer :)
tenzij we besluiten om niet te delen,
maar gelukkig zijn wij niet zo  ;D ;D

waterman

Citaat van: noekey op augustus 03, 2014, 23:40:00 PM
groei van je eigen bewustzijn (spiritualiteit of hoe je het noemen wil :))
het wil meer gaan stromen bij je, meer gaan groeien, het kan ook meer gaan stromen en groeien, maar de berg zie ik in deze als een klein heuveltje die moet worden genomen.
Wijze lessen die je kunt leren van een ouder iemand in je omgeving, volg je hart
Het wil.inderdaad wel.meer hoewel ik heel rationeel ben. Het gevoel dat jij omschrijft en wat Sas doms ook asngeeft dat je ergens ineens bij kunt hebben heb ik niet zover gaat het niet. Er is maar 1 situatie waarin ik dat gevoel had dat mijn intuïtie heel sterk was maar daarin lijkt mijn gevoel niet te kloppen vooralsnog. Dat zou ook het bergje kunnen verklaren wat tegenhoud.

Citaat van: noekey op augustus 03, 2014, 23:40:00 PM
Let op met eten, krampen komt er naar boven borrelen, rauwe vis of iets dergelijks, als je het niet vertrouwd niet eten, in deze, bij twijfel niet doen (sorry zomaar weer even iets wat niet echt in een kaartcombinatie te zien is, maar dat gebeurt er nou eenmaal zo af en toe bij mij  ::))
Stond geen vis op het menu maar belande spontaan op het terras om een hapje te eten. Twijfel tussen salade zalm of gegrilde kip.  Moest ineens hieraan denken en toch maar voor de kip gekozen:-)

Dankweer dames. Even geen nieuwe kaartjes deze keer pas morgenochtend.

Sas-8314

;D ;D
samen weten, voelen en zien we meer  :-*

noekey

Verstandige keus om voor de gegrilde kip te gaan ;) haha

alhoewel ik toch ook wel weer benieuwd was geweest of er dan toch iets niet helemaal lekker aan die zalm was geweest :P  ;D hahaha

Sas-8314

noekey

hahahaha *nouk ligt ff flink in een deuk hier*  *en denkt daarbij ook aan de legging van waterman-dame, smilen om een bericht* hahahaha ;D ;D

Sas-8314

waterman

Haha en ik wou nog wel mijn toch maar getrokken kaartjes delen.
Masr bedankt hoor noekey dat je me dat toewenst..heel blij mee...lach maar

Maar voor morgen
Boek-weg-hart

Duiden doen we wel morgen lekker slapen morgen weer vroeg dag.
Slaap lekker dames

noekey

hihihi nee dat wens ik niemand toe, ben verder best een aardig persoon hoor  :D hihi (nou ja niemand, misschien dat ik wel wat mensen kan nomineren, maar daar val jij niet onder hoor ;))

Het eerste wat er bij me opkomt is leren van een keuze die vanuit het hart is/wordt gemaakt

maar indd zal proberen er morgen even wat verder op in te gaan :)

slaap lekker waterman-dame!

waterman

Boek-weg-hart

Tot nieuwe inzichten komen die met mijn gevoelens te maken hebben.
Opgeteld kom ik op kruis. Er komt fus een einde aan de gevoelens.

yoga

Denk ook aan een vrouw die voor zichzelf kan opkomen
Die weet wat ze wil of beetje afwachtende houding aannemen

Liefs yoga

waterman

Bedankt yoga voor je duiding.